Boetica Skrevet i går, 18:45 #6621 Del Skrevet i går, 18:45 Peanut skrev (27 minutter siden): Jo, men foreldrene mine håpet i det lengste. Men så gikk det ikke sånn. Jeg er lei meg for at jeg såret dem der 😔 Skjønner den, man er viklet inn i forholdet til foreldrene sine. Men ingen har krav på barnebarn. Det viktigste for dem bør tross alt være at du har det bra. Hvis de gir deg følelsen av å ha sviktet så er det jo de som sårer deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23 timer siden #6622 Del Skrevet 23 timer siden Boetica skrev (18 minutter siden): Hvis de gir deg følelsen av å ha sviktet så er det jo de som sårer deg. Det har de ikke gjort. Det er min følelse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #6623 Del Skrevet 23 timer siden Peanut skrev (8 minutter siden): Det har de ikke gjort. Det er min følelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #6624 Del Skrevet 23 timer siden Peanut skrev (9 minutter siden): Det har de ikke gjort. Det er min følelse. Er ikke for seint da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #6625 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Peanut skrev (22 timer siden): Det er noe trist over å innse for godt at slekten min dør ut med meg Maskinfører skrev (18 timer siden): Kjenner på den samme følelsen 🙁🙁🤗🤗 Endret 23 timer siden av SVK 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23 timer siden #6626 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (23 minutter siden): Er ikke for seint da Jo, det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #6627 Del Skrevet 23 timer siden Peanut skrev (Akkurat nå): Jo, det er det. Hvis du virkelig vil ha barn så er adopsjon eller å bli fostermor et alternativ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #6628 Del Skrevet 23 timer siden Peanut skrev (8 minutter siden): Jo, det er det. Hvis du sliter mye med disse tankene. Har du vurdert å finne noen profesjonelle å snakke med? Det er vanskelig å få psykolog, men slik jeg har forstått det så har kommunene ofte noe lavterskeltilbud hvor man kan få noen å snakke med. Kanskje det kan være noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #6629 Del Skrevet 22 timer siden Peanut skrev (21 minutter siden): Jo, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21 timer siden #6630 Del Skrevet 21 timer siden (endret) SVK skrev (1 time siden): Endret 21 timer siden av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 9 timer siden #6631 Del Skrevet 9 timer siden Peanut skrev (13 timer siden): Jo, det er det. Sikker på det ? Hvor gammel er du ? Visste du at verdens eldste mor fødte tvillinger i en alder av 77 år, for noen måneder siden. Hun er fra Kenya, og tvillingene er både velskapte og friske.🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 6 timer siden #6632 Del Skrevet 6 timer siden fugl fønix skrev (2 timer siden): Sikker på det ? Hvor gammel er du ? Visste du at verdens eldste mor fødte tvillinger i en alder av 77 år, for noen måneder siden. Hun er fra Kenya, og tvillingene er både velskapte og friske.🥰 Akkurat det er vel en ekstrem- variant, men det er behov for fosterhjem. Eller bare åpne hjemmet for noen som trenger et nettverk. 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 5 timer siden #6633 Del Skrevet 5 timer siden Kryneren skrev (52 minutter siden): Akkurat det er vel en ekstrem- variant, men det er behov for fosterhjem. Eller bare åpne hjemmet for noen som trenger et nettverk. 💕 Jepp, jeg vet ekstremt,men mirakler skjer😇 . Vil ikke anbefale noen å vente så lenge da. Men jeg tipper jo at de fleste her er mye yngre enn 77år... så da er jo mulighetene mye større. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå