Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (13 minutter siden):

Når det blir snakk om storkrig i Europa med Russland 🥺

Skjer nok ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (3 minutter siden):

Skjer nok ikke.

Men, det står om det i avisene i dag 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Men, det står om det i avisene i dag 🥺

Skal ikke tro på alt som står i nyhetene 😛

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Skal ikke tro på alt som står i nyhetene 😛

Det der har du helt rett i.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (1 time siden):

Det der har du helt rett i.

Jeg selv orker ikke å begynne med dommedagsprofetier, jeg fokuserer heller på nåtiden hvor vi lever trygt og har det fint :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg trist i dag fordi de store lederne er syke i hodet sitt

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nietsoj skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner meg trist i dag fordi de store lederne er syke i hodet sitt

Jeg synes det mest deprimerende med dette er at så store deler av befolkningen synes dette er ok. Verden går ikke av skinnende pga den bittelille brøkdelen som er jævlig, men pga brødhuene som heier disse frem eller bare er likegyldige tilskuere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt litt før i tiden med at flere typer mat kan være fryktelig vanskelige å svelge, så det kommer opp igjen. Siste gangen var før jul, men i dag skjedde det igjen 😞 Det kjennes ut som jeg holder på å kveles. Blodtrykket går til himmels og det beste for angst og annet jeg får er Sobril. Var hos legevakt i forfjor, men de satte meg bare på et legemiddel som viste seg å være farlig, så fastlegen min frarådet videre bruk.

Jeg er bare så lei av at dette skjer med jevne mellomrom 😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (10 minutter siden):

Jeg har slitt litt før i tiden med at flere typer mat kan være fryktelig vanskelige å svelge, så det kommer opp igjen. Siste gangen var før jul, men i dag skjedde det igjen 😞 Det kjennes ut som jeg holder på å kveles. Blodtrykket går til himmels og det beste for angst og annet jeg får er Sobril. Var hos legevakt i forfjor, men de satte meg bare på et legemiddel som viste seg å være farlig, så fastlegen min frarådet videre bruk.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (11 minutter siden):

Det høres veldig krevende ut @Peanut. Håper du ksn få noe som hjelper. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe trist over å innse for godt at slekten min dør ut med meg 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif3EC78082-5362-4D3A-A791-EAC6E0318B69.gif.88a7b9e5edb1d4b1dd5cbf36251216f0.gif

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Det er noe trist over å innse for godt at slekten min dør ut med meg 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif3EC78082-5362-4D3A-A791-EAC6E0318B69.gif.88a7b9e5edb1d4b1dd5cbf36251216f0.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 timer siden):

Kjenner på den samme følelsen 🙁🙁🤗🤗

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (18 timer siden):

Maskinfører skrev (15 timer siden):

Kjenner på den samme følelsen 🙁🙁🤗🤗

Arveanleggene er nærmest utvisket etter et par-tre generasjoner uansett. Ikke noe å være lei seg for. Vi er bare noen ubetydelige fnugg i evigheten alle sammen :hjerteflagg:

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (9 minutter siden):

Arveanleggene er nærmest utvisket etter et par-tre generasjoner uansett. Ikke noe å være lei seg for. Vi er bare noen ubetydelige fnugg i evigheten alle sammen :hjerteflagg:

Ja du har nok rett der sånn 😊 :hjerteflagg:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetens ord. Jeg er enig med dere der. :sukk: Poff...så er vi borte alle sammen.
Mye mindre enn små sandkorn er vi, så da får vi bruke tiden vel. :gruppeklem:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Sannhetens ord. Jeg er enig med dere der. :sukk: Poff...så er vi borte alle sammen.
Mye mindre enn små sandkorn er vi, så da får vi bruke tiden vel. :gruppeklem:

Sant. Ta vare på hverandre mens vi kan 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

Jo, men foreldrene mine håpet i det lengste. Men så gikk det ikke sånn. Jeg er lei meg for at jeg såret dem der 😔

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 minutter siden):

Jo, men foreldrene mine håpet i det lengste. Men så gikk det ikke sånn. Jeg er lei meg for at jeg såret dem der 😔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (20 minutter siden):

Går an å adoptere da om man ikke kan få selv :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...