Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2024 #6521 Del Skrevet 24. desember 2024 jukkapalme skrev (1 time siden): Stor klem til deg fra meg her i sykesenga ♥️ Kjære du.. god jul! Føler med deg. Lenge siden nå, men hatt min andel sykesengdager. Også i jula😌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2024 #6522 Del Skrevet 24. desember 2024 Klem og god jul til @jukkapalme og andre som trenger det ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2024 #6523 Del Skrevet 24. desember 2024 jukkapalme skrev (2 timer siden): Jeg greier ikke å sove på ryggen uansett hvor mye smertestillende jeg tar. Tar Paracet og Paralgin forte. Nektet tramadol pga magen. Orker ikke håndarbeid, iPad eller noe når jeg ikke har sovet på 9 døgn. Har kun tlf. Og operasjonen er faen meg utsatt igjen til i morgen! Livredd for å ikke få operert i morgen heller 😢 savner kattene og hunden sånn. Og de savner meg og, de er visst helt rare og driver og leter 😢 Så her ligger jeg, helt alene på et rom på sykehuset på selveste julekvelden. Romvenninnen min er til operasjon akkurat nå. Har ikke spist i hele dag. Ikke tar kjøkkenet hensyn til allergiene mine heller. Fy faen, altså. Velg bort Ahus om dere kan, alle! Sykepleierne er fantastiske, de lenger opp i systemet, derimot, fy faen! 🤬 jukkapalme skrev (2 timer siden): Stor klem til deg fra meg her i sykesenga Her får du flere Godbedringsklemmer fra oss vår gode venn @jukkapalme♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. desember 2024 #6524 Del Skrevet 24. desember 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): ♥️ Kjære du.. god jul! Føler med deg. Lenge siden nå, men hatt min andel sykesengdager. Også i jula😌 Cid skrev (41 minutter siden): Klem og god jul til @jukkapalme og andre som trenger det ❤️ Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Her får du flere Godbedringsklemmer fra oss vår gode venn @jukkapalme♥️♥️ Tusen takk, fininger ♥️ kryss fingrene for at jeg får operasjon imorgen og slipper ut av «fengsel» snart. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2024 #6525 Del Skrevet 24. desember 2024 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Tusen takk, fininger ♥️ kryss fingrene for at jeg får operasjon imorgen og slipper ut av «fengsel» snart. Det krysser vi også fingrene våre på, og vi sender deg våretanker og våreklemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 24. desember 2024 #6526 Del Skrevet 24. desember 2024 Første jula uten familiefeiring. Jeg er på lukket akuttpost etter to alvorlige selvmordsforsøk på under to uker. Har ligget i respirator to ganger etter alvorlige intox (ble sist funnet i skogen og var nedkjølt til 34 grader), vært elleve døgn på psykiatrisk akuttmottak, før jeg i dag ble overført til subakutt. Det var sårt å ikke feire med familien, og å bli flyttet til ny avdeling hvor jeg da heller ikke fikk feire med noen av de ansatte jeg hadde blitt kjent med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2024 #6527 Del Skrevet 24. desember 2024 Paneera skrev (1 minutt siden): Første jula uten familiefeiring. Jeg er på lukket akuttpost etter to alvorlige selvmordsforsøk på under to uker. Har ligget i respirator to ganger etter alvorlige intox (ble sist funnet i skogen og var nedkjølt til 34 grader), vært elleve døgn på psykiatrisk akuttmottak, før jeg i dag ble overført til subakutt. Det var sårt å ikke feire med familien, og å bli flyttet til ny avdeling hvor jeg da heller ikke fikk feire med noen av de ansatte jeg hadde blitt kjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. desember 2024 #6528 Del Skrevet 25. desember 2024 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Håper det ordnet seg♥️ Jeg tok med snill Samboer med fjellsekk som bærebistand, og fiksa alt på tre timer på Storo. Rakk to gaver til meg også Ja det ordnet seg til slutt men føler bare at jeg ikke ga alt for å finne den rette gaven til alle men jeg er fornøyd med at alle de jeg ville at skulle få gave, fikk det ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 25. desember 2024 #6529 Del Skrevet 25. desember 2024 Må ut i jobbmarkedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2024 #6530 Del Skrevet 30. desember 2024 Fordi jeg må operere den jævla ankelen på nytt 😢 på fredag. Men er først i køen. Så får sannsynligvis komme hjem samme dag. Var så mye rotasjon i ankelen at jeg ville fått store problemer med den om de ikke gjorde det 😢 men gruer meg. Har ikke mye lyst… For en slutt på 2024 og start på 2025! 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. desember 2024 #6531 Del Skrevet 30. desember 2024 Pga "alle" som skal bagatellisere ensomhet, og at "det må jo være deilig å være alene også". Når man ikke trives alene, og stort sett tilbringer tiden alene - da er det ikke kjekt med ENDA mer tid alene, slik som i høytider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2024 #6532 Del Skrevet 30. desember 2024 Titania skrev (19 minutter siden): Pga "alle" som skal bagatellisere ensomhet, og at "det må jo være deilig å være alene også". Når man ikke trives alene, og stort sett tilbringer tiden alene - da er det ikke kjekt med ENDA mer tid alene, slik som i høytider. Jeg synes det er irriterende når folk antar at man er ensomme fordi man er alene fordi "det er ensomt å være alene" Så irriterende på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. desember 2024 #6533 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Cid skrev (17 minutter siden): Jeg synes det er irriterende når folk antar at man er ensomme fordi man er alene fordi "det er ensomt å være alene" Så irriterende på begge sider Jo da, den kan jeg forstå. Men når folk som kjenner meg og VET at jeg omtrent konstant sliter med ensomhet, allikevel slenger ut at "det er vel litt deilig å være alene også?". Har nesten lyst til å be de gå og hoppe foran en trailer i fart. Endret 30. desember 2024 av Titania Presisering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #6534 Del Skrevet 30. desember 2024 Titania skrev (2 timer siden): Jo da, den kan jeg forstå. Men når folk som kjenner meg og VET at jeg omtrent konstant sliter med ensomhet, allikevel slenger ut at "det er vel litt deilig å være alene også?". Har nesten lyst til å be de gå og hoppe foran en trailer i fart. Skjønar eg veldig godt!! 😂 ikkje det same men innimellom ute med rullestol har eg møtt folk i bakke som seier «ser deilig ut med rullestol her da». Really liksom?!’ Byter gjerne eg ass! Folk😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #6535 Del Skrevet 30. desember 2024 jukkapalme skrev (6 timer siden): Fordi jeg må operere den jævla ankelen på nytt 😢 på fredag. Men er først i køen. Så får sannsynligvis komme hjem samme dag. Var så mye rotasjon i ankelen at jeg ville fått store problemer med den om de ikke gjorde det 😢 men gruer meg. Har ikke mye lyst… For en slutt på 2024 og start på 2025! 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 30. desember 2024 #6536 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Skjønar eg veldig godt!! 😂 ikkje det same men innimellom ute med rullestol har eg møtt folk i bakke som seier «ser deilig ut med rullestol her da». Really liksom?!’ Byter gjerne eg ass! Folk😖 Utrolig hva folk klarer å vrenge ut av seg. Jeg føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. desember 2024 #6537 Del Skrevet 30. desember 2024 Titania skrev (4 timer siden): Pga "alle" som skal bagatellisere ensomhet, og at "det må jo være deilig å være alene også". Når man ikke trives alene, og stort sett tilbringer tiden alene - da er det ikke kjekt med ENDA mer tid alene, slik som i høytider. Folk har en ustoppelig trang til å trøste. Godt ment, men man føler seg litt overkjørt. Når det man bare trenger er å bli forstått og få lov til å ha en vond følelse av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. desember 2024 #6538 Del Skrevet 30. desember 2024 Cid skrev (4 timer siden): Jeg synes det er irriterende når folk antar at man er ensomme fordi man er alene fordi "det er ensomt å være alene" Så irriterende på begge sider Ja, medlidenhet man ikke trenger føles nesten litt nedlatende synes jeg. Selv om jeg vet det er godt ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. desember 2024 #6539 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Skjønar eg veldig godt!! 😂 ikkje det same men innimellom ute med rullestol har eg møtt folk i bakke som seier «ser deilig ut med rullestol her da». Really liksom?!’ Byter gjerne eg ass! Folk😖 Helt utrolig å ha utav seg😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. desember 2024 #6540 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Skjønar eg veldig godt!! 😂 ikkje det same men innimellom ute med rullestol har eg møtt folk i bakke som seier «ser deilig ut med rullestol her da». Really liksom?!’ Byter gjerne eg ass! Folk😖 Skjønner godt den ja. Jeg måtte bruke rullestol da jeg skulle ut etter jeg ble påkjørt, fordi jeg var ikke sterk nok i armene til å bruke krykkene over en litt lenger periode uten å tråkke på foten. Veldig takknemlig den dagen den kunne leveres tilbake, og uendelig respekt for alle som ikke har den muligheten. Boetica skrev (1 time siden): Folk har en ustoppelig trang til å trøste. Godt ment, men man føler seg litt overkjørt. Når det man bare trenger er å bli forstått og få lov til å ha en vond følelse av og til. Jeg føler liksom ikke at det blir en trøst en gang, når jeg er tydelig på at all ensomheten og alenetiden bryter meg ned. Og utvidelse av nettverk og fiks av problemet er heller ikke gjort i en håndvending. Man lærer seg jo å leve med det på et vis, men det er allikevel ikke noe glede å få jevnlige sammenbrudd av for mye tid med seg selv. Og ofte i de periodene med flest sammenbrudd folk sier at «det må være deilig å være alene»… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå