Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (3 minutter siden):

Har pleid å spise saltede ristede mais uten problemer. I dag= noe som lignet anafylaktisk og så vondt i brystet. Vært hos legevakten og fått diverse, men fremdeles vondt 😞 Forhåpentligvis blir det bedre i morgen ❤️‍🩹

Vi ønsker deg Godbedring @Peanut:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (5 minutter siden):

Har pleid å spise saltede ristede mais uten problemer. I dag= noe som lignet anafylaktisk og så vondt i brystet. Vært hos legevakten og fått diverse, men fremdeles vondt 😞 Forhåpentligvis blir det bedre i morgen ❤️‍🩹

God bedring ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 24.11.2024 den 22.02):

Det er ikke et egentlig problem.. men.. julegaver. Pga sykdom har jeg krefter til full jobb, trening, og å lage mat som er bra. Det er liksom det. Alt utenom kan bli veldig overveldende, også gøye ting, det spiser opp hviletid. Så jeg skjønner ikke helt at jeg skal klare det. Men har tørket tårer nå og funnet en liten plan. Sove nå🙂

Jeg føler det samme. Skjønner ikke når jeg skal finne tiden til dette med julegaver.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg innsatslyst og masse krefter til alt jeg kunne ha tenkt meg å gjøre, men før-vinter-gråhets-mørket
har tatt bolig i meg og jeg vil egentlig bare sove døgnet rundt om det hadde gått an. :sover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Jeg ønsker meg innsatslyst og masse krefter til alt jeg kunne ha tenkt meg å gjøre, men før-vinter-gråhets-mørket
har tatt bolig i meg og jeg vil egentlig bare sove døgnet rundt om det hadde gått an. :sover:

Jeg og 😓

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fordi operasjonen av den brukkede ankelen min er utsatt til i morgen, på selveste julaften 😢 Blir ingen julefeiring da, selv om vi feirer 1. eller 2. dag i stedet. Trist å måtte tilbringe julaften på sykehus og jeg har vært her i en hel uke nå 😢 Jeg er så lei av å måtte ligge i en seng 24 timer i døgnet! Har store skruer på foten som holder bruddet sammen siden gips ikke funket, så kan ikke bevege meg med de. Beinet skal ligge høyt hele tiden. Så har ligget i den jævla senga i en uke nå. Håper jeg får operasjon tidlig i morgen så jeg blir sendt hjem på ettermiddag/tidlig kveld. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (51 minutter siden):

Fordi operasjonen av den brukkede ankelen min er utsatt til i morgen, på selveste julaften 😢 Blir ingen julefeiring da, selv om vi feirer 1. eller 2. dag i stedet. Trist å måtte tilbringe julaften på sykehus og jeg har vært her i en hel uke nå 😢 Jeg er så lei av å måtte ligge i en seng 24 timer i døgnet! Har store skruer på foten som holder bruddet sammen siden gips ikke funket, så kan ikke bevege meg med de. Beinet skal ligge høyt hele tiden. Så har ligget i den jævla senga i en uke nå. Håper jeg får operasjon tidlig i morgen så jeg blir sendt hjem på ettermiddag/tidlig kveld. 

Vi sender deg våretanker og våreklemmer, og vi ønsker deg Godbedring vår gode venn @jukkapalme:hjerte::hjerte::klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

:klem3:

Vet godt hvordan det er å bare måtte ligge der - hold ut, så tenk på gleden når du kommer ut 😊

Har du noe å holde på med, slik at dagene kan gå fortere? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du engelsk ? 🙂 Ligget i senga med beina høyt , i en uke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Vi sender deg våretanker og våreklemmer, og vi ønsker deg Godbedring vår gode venn @jukkapalme:hjerte::hjerte::klem3::klem3:♥️♥️

Takk ♥️

Titania skrev (3 timer siden):

:klem3:

Vet godt hvordan det er å bare måtte ligge der - hold ut, så tenk på gleden når du kommer ut 😊

Har du noe å holde på med, slik at dagene kan gå fortere? 

Takk ♥️ men er ekstra trist når det er jul. Hadde ikke vært fullt så nedbrutt om det var februar. Har ingenting å drive med, nei. Får jo ikke gjort noe når jeg må ligge hele tiden heller. Og jeg er så utrolig slapp av både smerter og  å ligge hele tiden, så orker ingenting uansett. 

Baktus2024 skrev (3 timer siden):

Er du engelsk ? 🙂 Ligget i senga med beina høyt , i en uke ...

Hva mener du? Man må jo ligge med beinet høyt for at hevelsen skal gå ned…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Takk ♥️

Takk ♥️ men er ekstra trist når det er jul. Hadde ikke vært fullt så nedbrutt om det var februar. Har ingenting å drive med, nei. Får jo ikke gjort noe når jeg må ligge hele tiden heller. Og jeg er så utrolig slapp av både smerter og  å ligge hele tiden, så orker ingenting uansett. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ♥️

Skjønner deg godt, ble selv lagt inn på julaften for noen år siden, etter å ha gledet meg skikkelig til den feiringen i 2 år. Men vi feiret jul på nyttårsaften da jeg slapp ut på perm - det ble koselig det også 😊

At smertene slår ut, forstår jeg godt. Men kunne være du liker å gjøre noe som kan gjøres på bord, eller f.eks spiller og har en håndholdt Nintendo eller noe 😊 Eller håndarbeid funker også liggende. 

Måtte ligge ei uke og vel så det med foten høyt selv da jeg ble påkjørt i påvente av operasjon, men heldigvis var det noen ting det gikk an å gjøre allikevel. Eller å be om smertestillende så man sluknet og sov, da gikk tiden også fortere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mg trist fordi det blir første jul uten en av mine beste venner som døde brått for 2 mnd siden, har ingen julestemning i hele tatt. I tillegg er jeg selv under utredning for kreft, så nei denne jula kunne jeg veldig godt hoppet over. 

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 minutter siden):

Skjønner deg godt, ble selv lagt inn på julaften for noen år siden, etter å ha gledet meg skikkelig til den feiringen i 2 år. Men vi feiret jul på nyttårsaften da jeg slapp ut på perm - det ble koselig det også 😊

At smertene slår ut, forstår jeg godt. Men kunne være du liker å gjøre noe som kan gjøres på bord, eller f.eks spiller og har en håndholdt Nintendo eller noe 😊 Eller håndarbeid funker også liggende. 

Måtte ligge ei uke og vel så det med foten høyt selv da jeg ble påkjørt i påvente av operasjon, men heldigvis var det noen ting det gikk an å gjøre allikevel. Eller å be om smertestillende så man sluknet og sov, da gikk tiden også fortere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tessa12 skrev (1 minutt siden):

Føler mg trist fordi det blir første jul uten en av mine beste venner som døde brått for 2 mnd siden, har ingen julestemning i hele tatt. I tillegg er jeg selv under utredning for kreft, så nei denne jula kunne jeg veldig godt hoppet over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (20 timer siden):

Jeg greier ikke å sove på ryggen uansett hvor mye smertestillende jeg tar. Tar Paracet og Paralgin forte. Nektet tramadol pga magen. Orker ikke håndarbeid, iPad eller noe når jeg ikke har sovet på 9 døgn. Har kun tlf. Og operasjonen er faen meg utsatt igjen til i morgen! Livredd for å ikke få operert i morgen heller 😢 savner kattene og hunden sånn. Og de savner meg og, de er visst helt rare og driver og leter 😢

Så her ligger jeg, helt alene på et rom på sykehuset på selveste julekvelden. Romvenninnen min er til operasjon akkurat nå. Har ikke spist i hele dag. Ikke tar kjøkkenet hensyn til allergiene mine heller. Fy faen, altså. Velg bort Ahus om dere kan, alle! Sykepleierne er fantastiske, de lenger opp i systemet, derimot, fy faen! 🤬

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (19 timer siden):

Stor klem til deg fra meg her i sykesenga :klem3::klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 28.11.2024 den 12.12):

Jeg føler det samme. Skjønner ikke når jeg skal finne tiden til dette med julegaver.

Håper det ordnet seg♥️ Jeg tok med snill Samboer med fjellsekk som bærebistand, og fiksa alt på tre timer på Storo. Rakk to gaver til meg også:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...