Boetica Skrevet 6. august #6381 Del Skrevet 6. august Cid skrev (1 minutt siden): Hva heter den? «Her er Harold» https://vestnorskfilm.no/filmer/her-er-harold 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6382 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): "Sjokolade Minutt for Minutt!!!" Da har vi parolene klare 🤓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #6383 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Noe i meg kjenner på tristhet når det går denne veien med alle matvarer etter hvert. Kan strekke meg langt - kjøpe mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6384 Del Skrevet 6. august Jeg tror at sjokolade var medbragt niste fra Gudene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6385 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror at sjokolade var medbragt niste fra Gudene. Og derfor ble det være på blå resept 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6386 Del Skrevet 6. august Ja. Vi spesielle vip-menneskene får den på indigoresept og da er den helt gratis og uendelig. O, lykke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6387 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja. Vi spesielle vip-menneskene får den på indigoresept og da er den helt gratis og uendelig. O, lykke! Indigoresept innføres med neste statsbudsjett 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6388 Del Skrevet 6. august DET blir et skikkelig stasbudsjett det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6389 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): DET blir et skikkelig stasbudsjett det! Ja det hadde ikke blitt Gul bok, fårr å si’ det sånn! Indigo bok, takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6390 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (1 minutt siden): Ja det hadde ikke blitt Gul bok, fårr å si’ det sånn! Indigo bok, takk ...og en tur til blaafarveverket på modum, for der er det en slags healende stemning når vi trenger det og hver gang kan èn blågave velges ut og tas med hjem. 💙 ...eller bare holdes i og nytes som den er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6391 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og en tur til blaafarveverket på modum, for der er det en slags healende stemning når vi trenger det og hver gang kan èn blågave velges ut og tas med hjem. 💙 ...eller bare holdes i og nytes som den er der. Ja vi trenger jo sjokoladeskåler i fleng, og fint skal det være, intet mindre enn krystall duger for godtesnoperiet! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6392 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (1 minutt siden): Ja vi trenger jo sjokoladeskåler i fleng, og fint skal det være, intet mindre enn krystall duger for godtesnoperiet! SjokoladeBOLLER! FAT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6393 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SjokoladeBOLLER! FAT! Container? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6394 Del Skrevet 6. august Boetica skrev (Akkurat nå): Container? JA! Vi er containerjomfruene i full rustning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #6395 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Jeg tror at sjokolade var medbragt niste fra Gudene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. august #6396 Del Skrevet 6. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): JA! Vi er containerjomfruene i full rustning! Kunne blitt en bra nidar-reklame det; frådende valkyrier som forsvarer sjokoladecontaineren ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #6397 Del Skrevet 6. august JEG BITER MER ENN GJERNE! 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. august #6398 Del Skrevet 6. august Jeg er trist og vet ikke helt hvorfor. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. august #6399 Del Skrevet 6. august (endret) Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Noe i meg kjenner på tristhet når det går denne veien med alle matvarer etter hvert. Kan strekke meg langt - kjøpe mindre. En av grunnene til at sjokolade blir dyrere, i tillegg til den generelle prisstigningen ingen liker, er jo blant annet at klimaendringer gjør tilgangen på kakaobønner vanskeligere, som jo øker prisene… https://framtida.no/2024/03/01/dyrare-kakaobonner-kan-paverke-sjokoladeprisar Endret 6. august av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. august #6400 Del Skrevet 10. august Kom til å tenke på venninna mi som gikk bort i 2002, 20 år gammel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå