Boetica Skrevet 22. juli 2024 #6321 Del Skrevet 22. juli 2024 No1*No1 skrev (På 20.7.2024 den 8.35): Ei venninne sender meg stadig slanketips, jeg syns det er trist og frekt. Send henne lenker til tips om personlighetsutvikling. Slik som å gro litt empati f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. juli 2024 #6322 Del Skrevet 22. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Han her, naboen til Beck i serien som jeg liker så godt...tok sitt eget liv 88 år gammel, sier kona nå. Likte han! De hadde givende samtaler på altanen ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. juli 2024 #6323 Del Skrevet 22. juli 2024 2 hours ago, Boetica said: Send henne lenker til tips om personlighetsutvikling. Slik som å gro litt empati f.eks. Jaaa 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august 2024 #6324 Del Skrevet 1. august 2024 Enda en Harry Potter skuespiller er ved veis ende i livet https://www.tv2.no/underholdning/jeg-er-funksjonshemmet/16883715/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2024 #6325 Del Skrevet 1. august 2024 Cid skrev (1 time siden): Enda en Harry Potter skuespiller er ved veis ende i livet https://www.tv2.no/underholdning/jeg-er-funksjonshemmet/16883715/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 2. august 2024 #6326 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg har ikke vært ute av leiligheten min på flere uker. Ikke engang reist til matbutikken. 😔 Oppdaget nå i natt hvor ille agorafobien min egentlig er. Uff😩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2024 #6327 Del Skrevet 2. august 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke vært ute av leiligheten min på flere uker. Ikke engang reist til matbutikken. 😔 Oppdaget nå i natt hvor ille agorafobien min egentlig er. Uff😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2024 Forfatter #6328 Del Skrevet 3. august 2024 "Det ikoniske rockebandet Aerosmith avbryter turneen «Peace Out», som skulle være bandets siste, og legger nå offisielt opp fra turnélivet." Det var trist å lese. De har holdt på lenge og jeg har tenkt at de ennå har mye "stuff" å dele med oss, men når stemmen ikke vil mere...så er det kanskje på tide å slenge mikrofonstativet for godt. Akk ja sann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. august 2024 #6329 Del Skrevet 3. august 2024 Kassettspiller skrev (På 2.8.2024 den 3.22): Jeg har ikke vært ute av leiligheten min på flere uker. Ikke engang reist til matbutikken. 😔 Oppdaget nå i natt hvor ille agorafobien min egentlig er. Uff😩 Sosialangst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2024 #6330 Del Skrevet 3. august 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): "Det ikoniske rockebandet Aerosmith avbryter turneen «Peace Out», som skulle være bandets siste, og legger nå offisielt opp fra turnélivet." Det var trist å lese. De har holdt på lenge og jeg har tenkt at de ennå har mye "stuff" å dele med oss, men når stemmen ikke vil mere...så er det kanskje på tide å slenge mikrofonstativet for godt. Akk ja sann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august 2024 #6331 Del Skrevet 3. august 2024 Cid skrev (2 timer siden): Sosialangst? Er redd for for alt av det uforutsigbare takket være dårlige erfaringer😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august 2024 #6332 Del Skrevet 3. august 2024 On 8/2/2024 at 3:22 AM, Kassettspiller said: Jeg har ikke vært ute av leiligheten min på flere uker. Ikke engang reist til matbutikken. 😔 Oppdaget nå i natt hvor ille agorafobien min egentlig er. Uff😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august 2024 #6333 Del Skrevet 3. august 2024 SVK skrev (5 minutter siden): Alltid håp om at det snart blir bedre😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. august 2024 #6334 Del Skrevet 3. august 2024 Just now, Kassettspiller said: Alltid håp om at det snart blir bedre😊 Det er sant og håper det snart blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august 2024 #6335 Del Skrevet 3. august 2024 SVK skrev (11 minutter siden): Det er sant og håper det snart blir bedre! Alltid godt å se at det finnes fine folk som bryr seg!🥰😍❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. august 2024 #6336 Del Skrevet 3. august 2024 Kassettspiller skrev (1 time siden): Alltid håp om at det snart blir bedre😊 Det blir vel ikke bedre av seg selv? Får du hjelp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august 2024 #6337 Del Skrevet 3. august 2024 (endret) Boetica skrev (14 minutter siden): Det blir vel ikke bedre av seg selv? Får du hjelp? Jeg får heldigvis hjelp, men er dessverre ikke like effektiv siden jeg har asperger. Har jo en veldig annerledes tankegang🫤 Har heldigvis en samboer som har ansvaret for å handle inn matvarer og jeg har et lite lager i tilfellet han skal være borte i noen dager. Uten samboer så hadde jeg nok slitet ekstremt mye, dette med tanke på matmangel. Endret 3. august 2024 av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2024 Forfatter #6338 Del Skrevet 3. august 2024 Kassettspiller skrev (3 timer siden): Er redd for for alt av det uforutsigbare takket være dårlige erfaringer😩 ...men nå møtte du alle oss rett i fanget på èn gang og...jeg syns du taklet det finfint! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august 2024 #6339 Del Skrevet 3. august 2024 Kassettspiller skrev (4 timer siden): Er redd for for alt av det uforutsigbare takket være dårlige erfaringer😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august 2024 #6340 Del Skrevet 3. august 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...men nå møtte du alle oss rett i fanget på èn gang og...jeg syns du taklet det finfint! Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Fordi det finnes fine folk som dere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå