Gjest No1*No1 Skrevet 17. juli 2024 #6301 Skrevet 17. juli 2024 Jeg kjenner meg trist fordi jeg føler meg udugelig i dag og føler jeg ikke har mange på min side som ønsker meg godt. Har mest lyst til å springe til skauen i et naboland bli der i skauen som ei gammel heks.
Cid Skrevet 17. juli 2024 #6302 Skrevet 17. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det blir for omstendelig for min del. Jeg ville bare kjøpe litt postkasseleverte godsaker. Ikke overlevere stjålne diamanter. Du har alternativet 1
jukkapalme Skrevet 17. juli 2024 #6303 Skrevet 17. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): ...fordi "godisfabriken" over grensa i sverige ikke kan bestilles fra og ende i min postkasse. Kanskje du kan ta deg en harrytur en dag om du ikke bor altfor langt unna grensa? Jeg har ikke vært på godisfabriken på årevis, men må en tur innom neste gang jeg er i Sverige. Bor ca en time fra grensa og er der noen ganger i året. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli 2024 Forfatter #6304 Skrevet 17. juli 2024 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Kanskje du kan ta deg en harrytur en dag om du ikke bor altfor langt unna grensa? Jeg har ikke vært på godisfabriken på årevis, men må en tur innom neste gang jeg er i Sverige. Bor ca en time fra grensa og er der noen ganger i året. Jeg har vært der sommeren 2000...eller noe sånn. Veldig lenge siden og bevare meg vel for en himmel av et bygg å komme inn i. Vet ikke om det var akkurat der, men det var over grensa og det var et eget godisbygg...så langt øyet kunne se var det selvplukk og på et bakrom var det voksenfilmer etc. Jeg kjøpte mye godis. ❤️ 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli 2024 #6305 Skrevet 17. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Lurer på om vi får en ny oppblomstring som brer seg utover høsten og inn i vinteren igjen. Visse ting jeg leser om der ute i folks sommerferier, får meg til å tenke at det kan bli slik.
jukkapalme Skrevet 17. juli 2024 #6306 Skrevet 17. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg har vært der sommeren 2000...eller noe sånn. Veldig lenge siden og bevare meg vel for en himmel av et bygg å komme inn i. Vet ikke om det var akkurat der, men det var over grensa og det var et eget godisbygg...så langt øyet kunne se var det selvplukk og på et bakrom var det voksenfilmer etc. Jeg kjøpte mye godis. ❤️ Da er det på tide at du du drar igjen 😊 Kom deg i bilen, bussen, toget, sykkelen eller hva det måtte være nå, det fortjener du ♥️ Haha, voksenfilmer, ja, sånne sjapper finnes det fortsatt i Sverige 😂 Rart at de går rundt nå når så å si alle har Internett. Og rundt må de jo gå siden de fortsatt finnes. Jeg pleier å dra til Charlottenberg når jeg drar over grensa. Tror det er 4 sånne svære godtesnopsjapper bare på det stedet. Minst. Er to på det ene senteret, en ved Hypermat og minst en utenom senter. 1 1
Gjest No1*No1 Skrevet 20. juli 2024 #6309 Skrevet 20. juli 2024 Ei venninne sender meg stadig slanketips, jeg syns det er trist og frekt.
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #6310 Skrevet 20. juli 2024 No1*No1 skrev (2 timer siden): Ei venninne sender meg stadig slanketips, jeg syns det er trist og frekt. Nå blir jeg trist på dine vegne og tenker at om du ikke orker det mer, så si nøytralt ifra til henne. @No1*No1 Folk som tar seg friheter på det viset er slitsomme og de har ikke tenkt å slutte. 1
Gjest No1*No1 Skrevet 20. juli 2024 #6311 Skrevet 20. juli 2024 15 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nå blir jeg trist på dine vegne og tenker at om du ikke orker det mer, så si nøytralt ifra til henne. @No1*No1 Folk som tar seg friheter på det viset er slitsomme og de har ikke tenkt å slutte. Jeg har sagt i fra om dette. Jeg er usikker på om hun gjør det for å trykke meg ned fordi hun føler seg mindreverdig eller om hun bare er veldig sosialt klønete og har lite forståelse for at det ksn være sårende. Men hun har tidligere sagt ting foran andre også som å kommentere håret mitt til å se ut som høne- rumpe. Det får meg til å tenke at hun har behov for å trykke meg ned fordi hun selv føler seg ikke bra. Skulle vare ønske hun sluttet med sånt. Hun er også rund og har ofte fokus på hvor overvektig jeg er.
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #6312 Skrevet 20. juli 2024 Noen ganger må en veie det ene mot det andre, hvis det vennskapet eller bekjentskapet en syns en hadde viser seg å være noe annet. Noen ganger må man sette hardt mot hardt hvis en vil ha slutt på noe. En kan miste vennskapet ja, men det blir bedre uten. Det er min erfaring. Jeg angrer ikke på det jeg har gjort i så måte. Jeg er ingen dørmatte, så det måtte til. Håper du finner ut av hva du skal gjøre med det. 🌹 1
Gjest No1*No1 Skrevet 20. juli 2024 #6313 Skrevet 20. juli 2024 14 minutter siden, Hoppetaujenta said: Noen ganger må en veie det ene mot det andre, hvis det vennskapet eller bekjentskapet en syns en hadde viser seg å være noe annet. Noen ganger må man sette hardt mot hardt hvis en vil ha slutt på noe. En kan miste vennskapet ja, men det blir bedre uten. Det er min erfaring. Jeg angrer ikke på det jeg har gjort i så måte. Jeg er ingen dørmatte, så det måtte til. Håper du finner ut av hva du skal gjøre med det. 🌹 Hva har du gjort aner jeg ikke. Jeg har typisk gor mye empati. Springer nok ut fra det at jeg er så utrolig klar over hvordan man kan bli slik at mennesker er upergekt alle sammen, til pg med de som ser perfekt ut har skjelett i skapet og noen ganger i hagen. Problemet mitt er at jeg hat sånn 3 venner og å miste en betyr å miste en tredjedel. En tredjedel er mye. Det samme med menn. For mye empati, også for de som er skikkelig slemme med meg. Typisk at min mor også fra barndommen av fokuserte på at når folk er slemme med meg, så er det jeg som må endre meg. Utrolig giftig tankegang å få inn med morsmelka. At det ikke er ok å sette grenser, men bli people pleaser. Vil godt for alle til det smeller. Tror dessverre det er slik mobbing på skolen fortsatt håndteres til stor grad, den som blir mobbet får terapi, de som mobber står sjelden til ansvar. Anyway.. du går kose deg i sola i dag @Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #6314 Skrevet 20. juli 2024 No1*No1 skrev (3 minutter siden): Hva har du gjort aner jeg ikke. Jeg har typisk gor mye empati. Springer nok ut fra det at jeg er så utrolig klar over hvordan man kan bli slik at mennesker er upergekt alle sammen, til pg med de som ser perfekt ut har skjelett i skapet og noen ganger i hagen. Problemet mitt er at jeg hat sånn 3 venner og å miste en betyr å miste en tredjedel. En tredjedel er mye. Det samme med menn. For mye empati, også for de som er skikkelig slemme med meg. Typisk at min mor også fra barndommen av fokuserte på at når folk er slemme med meg, så er det jeg som må endre meg. Utrolig giftig tankegang å få inn med morsmelka. At det ikke er ok å sette grenser, men bli people pleaser. Vil godt for alle til det smeller. Tror dessverre det er slik mobbing på skolen fortsatt håndteres til stor grad, den som blir mobbet får terapi, de som mobber står sjelden til ansvar. Anyway.. du går kose deg i sola i dag @Hoppetaujenta Takker, men jeg er en av dem som ikke tåler sol og varme, så jeg skal kose meg innendørs mellom viftene mine. Pluss en is om litt. Det er bedre for meg. Min ting med folk som la seg oppi "meg" gikk på min person, mine valg av klær og i grunnen ganske mye ved min person. Den store "feilen min" var at jeg ikke var enig med vedkommende som la seg oppi alt og baksnakket meg kraftig. Det nyttet ikke å snakke kort og høflig, så til sist snakket jeg rett fra levra (fremdeles uten hard stemme eller banneord...for jeg er og blir et høflig menneske) og det fikk følger. Baksnakking er stygge greier når folk først setter i gang. Akk ja sann...men jeg håper at du får din dag og helg som du aller helst vil ha den der du er. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2024 #6315 Skrevet 20. juli 2024 No1*No1 skrev (På 17.7.2024 den 16.37): Jeg kjenner meg trist fordi jeg føler meg udugelig i dag og føler jeg ikke har mange på min side som ønsker meg godt. Har mest lyst til å springe til skauen i et naboland bli der i skauen som ei gammel heks. No1*No1 skrev (4 timer siden): Ei venninne sender meg stadig slanketips, jeg syns det er trist og frekt.
Gjest No1*No1 Skrevet 21. juli 2024 #6316 Skrevet 21. juli 2024 I dag er jeg trist fordi jeg sov dårlig de to siste netter. Jeg har ikke fulgt mine rutiner og søvn ble dårlig. 😔
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2024 #6317 Skrevet 21. juli 2024 No1*No1 skrev (4 timer siden): I dag er jeg trist fordi jeg sov dårlig de to siste netter. Jeg har ikke fulgt mine rutiner og søvn ble dårlig. 😔
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2024 Forfatter #6318 Skrevet 22. juli 2024 Han her, naboen til Beck i serien som jeg liker så godt...tok sitt eget liv 88 år gammel, sier kona nå. 1
Cid Skrevet 22. juli 2024 #6320 Skrevet 22. juli 2024 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Han her, naboen til Beck i serien som jeg liker så godt...tok sitt eget liv 88 år gammel, sier kona nå. Så tragisk var en ganske artig karakter i Beck! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå