Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (6 timer siden):

Jeg våknet med et interessant minne. Årsaken er at jeg i det siste har fått noen kommentarer fra folk rundt meg der de har sagt at jeg måtte ha vært så pen I min ungdom sikkert populær med gutta. Men jeg var ikke populær annet enn til seksuell trakassering, jeg var mobbet og utenfor, utestengt ikke verd å snakke med " hun som alltid sa så mye rart og dumt". .. har aldrib opplevd at en gutt var forelsket i meg og så på meg "på den måten". 

Så kom dett minnet om en dag jeg var på nyttårsfest råklina med en fra klassen. Var vel en kline øvelse, syns han var litt kjekk og. Midt i klininga kjente jeg at noen tok på min skulder, så jeg snudde meg mot dem. Ei jente jeg kjente navnet til, men aldri hadde snakket med pluss hennes venninne kjeftet på meg sa til meg at jeg oppførte meg som ei hore. 

Jeg husker jeg stirret på henne lenge, prøvde å forstå hva i all verden fikk henne til å si dette til meg. Var jo normalt å kline på fester hadde jeg lært etter å ha vært på en håndfull. Jeg hadde lenge prøvd å finne ut hva det var meningen- jeg som var mobbet og utenfor- skulle gjøre som var normal oppførsel. Nå gjorde jeg ingenting unormalt, slik jeg hadde observert. Var jo slik alle holdt på... likevel var det viktig for disse to å formidle til meg at jeg oppførte meg som hore. 

Vel jeg bare fortsatte å oppføre meg som hore litt til var bare klining; jeg var 16. Men denne gutten tok ikke kontakt igjen, skjønte ikke helt, men jaja. 

... 90 tallet det... bygdefest ...

Ble litt trist av denne flashback ... blond jente med masse krøller... sint ansikt... " du oppfører deg som ei hore"  ..

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
7 hours ago, Boetica said:

Vi er flere som har klint på bygdefest 😅 uten at det gjør oss til verken det ene eller andre ☺️ Kjipt at du ble tråkket på!

Ja jeg er vel en maur, fordi føtter alltid finner meg. 🐜 passe størrelse til påtråkk. Jeg husket når jeg var liten hadde jeg et hefte om maur som fascinerte meg.... et par menneskebarn som vandret unn i ei maurtue. Den var ganske creepy, men fascinerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 timer siden):

No1*No1 skrev (3 timer siden):

Ja jeg er vel en maur, fordi føtter alltid finner meg. 🐜 passe størrelse til påtråkk. Jeg husket når jeg var liten hadde jeg et hefte om maur som fascinerte meg.... et par menneskebarn som vandret unn i ei maurtue. Den var ganske creepy, men fascinerende. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi "godisfabriken" over grensa i sverige ikke kan bestilles fra og ende i min postkasse. :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

...fordi "godisfabriken" over grensa i sverige ikke kan bestilles fra og ende i min postkasse. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om vi får en ny oppblomstring som brer seg utover høsten og inn i vinteren igjen. 
Visse ting jeg leser om der ute i folks sommerferier, får meg til å tenke at det kan bli slik. :sukk: 
81688882.jpg?imageId=81688882&x=0&y=0&cr

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Kan kjøpe derfra og sende til deg, jeg, hvis du vil? :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (Akkurat nå):

Kan kjøpe derfra og sende til deg, jeg, hvis du vil? :)

:) Det var veldig snilt tenkt og takk til deg for det, men siden jeg nok er det mest anonyme mennesket på dette forumet...sier det seg selv at det blir litt vanskelig å få til. :ninja: @Anki-2.0 :rose: :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

:) Det var veldig snilt tenkt og takk til deg for det, men siden jeg nok er det mest anonyme mennesket på dette forumet...sier det seg selv at det blir litt vanskelig å få til. :ninja: @Anki-2.0 :rose: :) 

Kan avtale en boks hvor hun legger det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Ikke helt det samme da, men coopers candy er i Sverige, og de har mye forskjellig 😁

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Skjønner det :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Kan avtale en boks hvor hun legger det. 

Hvordan skulle beskjeden gis til meg da syns du? :fnise:  Vanligvis på mobil vel? 

Titania skrev (Akkurat nå):

Ikke helt det samme da, men coopers candy er i Sverige, og de har mye forskjellig 😁

? Skal sjekke øyeblikkelig. :) Takker. Må jo plukke ut smågodtet for hånd syns jeg nok. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

Har du sendt dem mail og spurt om de kan sende deg godteri hvis du forteller dem hva du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Har du sendt dem mail og spurt om de kan sende deg godteri hvis du forteller dem hva du vil ha?

Nei, for jeg vet jo ikke hva de har. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Nei, for jeg vet jo ikke hva de har. :fnise: 

Skjønner! Kanskje du burde fått en sånn drone som fløy rundt i godtebutikken og sendte video til deg slik du kunne se hva du ar lyst på. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Skjønner! Kanskje du burde fått en sånn drone som fløy rundt i godtebutikken og sendte video til deg slik du kunne se hva du ar lyst på. 

Sende en godisrobot tenker jeg. Fjernstyrt sending hvor jeg sier 500g av DEN og kiloene blir mange. :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Hvordan skulle beskjeden gis til meg da syns du? :fnise:  Vanligvis på mobil vel? 

? Skal sjekke øyeblikkelig. :) Takker. Må jo plukke ut smågodtet for hånd syns jeg nok. 

Kunne fortalt henne hvilken boks hun skulle legge den i, en slik man leier på togstasjoner liksom. Nøkkelen kunne du gjemt et sted utenfor, under en stein kanskje.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kunne fortalt henne hvilken boks hun skulle legge den i, en slik man leier på togstasjoner liksom. Nøkkelen kunne du gjemt et sted utenfor, under en stein kanskje.  

Det blir for omstendelig for min del. Jeg ville bare kjøpe litt postkasseleverte godsaker. Ikke overlevere stjålne diamanter. ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...