Titania Skrevet 19. juni 2024 #6221 Del Skrevet 19. juni 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Oi mye ulykker der da Ikke langs den veien, nei. Det går så fort at det stort sett bare er dyrene det går ut over, fordi de er så små 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni 2024 #6222 Del Skrevet 19. juni 2024 Titania skrev (2 minutter siden): Ikke langs den veien, nei. Det går så fort at det stort sett bare er dyrene det går ut over, fordi de er så små Jeg har heldigvis ikke sett døde dyr langs veiene før så er vel ikke så utbredt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni 2024 #6223 Del Skrevet 19. juni 2024 Titania skrev (1 time siden): Alle dyrene som blir påkjørt på motorveier 😢 (og generelt). Så 2 katter, 2 grevlinger, 1 rev og noe ugjenkjennelig på et relativt kort stykke langs E4 idag 😢 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Sånne folk som bare ødelegger helt blindt for å få oppmerksomhet...skulle gjelles både foran og bak! Dette er sakset fra Dagbladet. Hærverk på Stonehenge Tirsdag ettermiddag skal to aktivister fra «Just Stop Oil» ha sprayet oransj maling på det forhistoriske monumentet Stonehenge i England. Stuntet kommer en dag før solverv-feiringen, ifølge BBC. Det lokale politiet har bekreftet til BBC at de har pågrepet to personer, mistenkt for å skade det forhistoriske monumentet. «Just Stop Oil» hevder at den oransje malingen er maismel og vil skylles bort med regn, ifølge den britiske kringkasteren. - Vi rykket ut på en melding om at oransj maling hadde blitt sprayet på noen av steinene av to personer. Vi etterforsker videre og jobber tett med English Heritage, sier en talsperson for politiet til BBC. I en pressemeldingen skriver organisasjonen at de krever at den kommende britiske regjeringen forplikter seg til å samarbeide med andre regjeringer for å bli enige om en plan for avslutte utvinning og brenning av olje, gass og kull innen 2030. Gruppa er kjent for å angripe kjente kunstverk for å skape oppmerksomhet om klimaendringer, og har tidligere blant annet kastet suppe på van Gogh-verket «Solsikker» i London, skriver NTB. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. juni 2024 #6224 Del Skrevet 19. juni 2024 ... jeg er trist fordi jeg trenger psykolog. En bra psykolog og de gror ikke på trær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni 2024 #6225 Del Skrevet 19. juni 2024 No1*No1 skrev (2 minutter siden): ... jeg er trist fordi jeg trenger psykolog. En bra psykolog og de gror ikke på trær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni 2024 #6226 Del Skrevet 19. juni 2024 Fordi jeg er så ufattelig utslitt. Og angsten og depresjonen spiser meg opp… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. juni 2024 #6227 Del Skrevet 19. juni 2024 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Fordi jeg er så ufattelig utslitt. Og angsten og depresjonen spiser meg opp… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni 2024 #6228 Del Skrevet 19. juni 2024 jukkapalme skrev (39 minutter siden): Fordi jeg er så ufattelig utslitt. Og angsten og depresjonen spiser meg opp… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juni 2024 #6229 Del Skrevet 20. juni 2024 Titania skrev (13 timer siden): Tusen takk, gode du ♥️ Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Tusen takk, gode dere ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni 2024 #6230 Del Skrevet 20. juni 2024 jukkapalme skrev (5 timer siden): Tusen takk, gode du ♥️ Tusen takk, gode dere ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. juni 2024 #6231 Del Skrevet 24. juni 2024 Jeg er trist fordi jeg har blitt så glemsk. Skulle tro jeg var 85 år 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni 2024 #6232 Del Skrevet 24. juni 2024 No1*No1 skrev (5 timer siden): Jeg er trist fordi jeg har blitt så glemsk. Skulle tro jeg var 85 år 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2024 Forfatter #6233 Del Skrevet 27. juni 2024 Jeg er trist for at Celine Dion har fått den grusomme sykdommen som hun sliter med. Et klipp fra dokumentaren hennes viser virkeligheten som den er. Vonde scener her. https://www.seher.no/video/viser-aerlige-bilder-i-ny-dokumentar-i-am-celine-dion/JoGTx3Xm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni 2024 #6234 Del Skrevet 27. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Jeg er trist for at Celine Dion har fått den grusomme sykdommen som hun sliter med. Et klipp fra dokumentaren hennes viser virkeligheten som den er. Vonde scener her. https://www.seher.no/video/viser-aerlige-bilder-i-ny-dokumentar-i-am-celine-dion/JoGTx3Xm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. juni 2024 #6235 Del Skrevet 27. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg er trist for at Celine Dion har fått den grusomme sykdommen som hun sliter med. Et klipp fra dokumentaren hennes viser virkeligheten som den er. Vonde scener her. https://www.seher.no/video/viser-aerlige-bilder-i-ny-dokumentar-i-am-celine-dion/JoGTx3Xm Helt forferdelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. juni 2024 #6236 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg er trist fordi å se på tv gjorde meg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni 2024 #6237 Del Skrevet 29. juni 2024 No1*No1 skrev (22 minutter siden): Jeg er trist fordi å se på tv gjorde meg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni 2024 #6238 Del Skrevet 30. juni 2024 Er så lei av å hoste kraftig hele tiden, holdt på i over en uke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. juni 2024 #6239 Del Skrevet 30. juni 2024 3 minutter siden, Cid said: Er så lei av å hoste kraftig hele tiden, holdt på i over en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni 2024 #6240 Del Skrevet 30. juni 2024 Cid skrev (7 timer siden): Er så lei av å hoste kraftig hele tiden, holdt på i over en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå