Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

No1*No1 skrev (2 minutter siden):

Options: 

1 lack of balls

2 lack of guts

3 possibility of the woman being a nutcase

4 possibility of it being a misunderstanding

5 possibility of him being a total Ahole

.... idk 🤪

Option nr 2. Blindtarmsoperert..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, KnekkeBørre said:

Option nr 2. Blindtarmsoperert..

😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Klart det! Øvde en del i covidtida!😎

Ahh.. Viruset kunne aldri nå deg om du aldri sto stille. I like the way ye thinkin' 🫵:nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg lagde en god middag til familien, og mens jeg var i dusjen hadde de spist, ungene hadde gått til sitt og mannen satt foran TV-en og later som ingenting 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg lagde en god middag til familien, og mens jeg var i dusjen hadde de spist, ungene hadde gått til sitt og mannen satt foran TV-en og later som ingenting 

Ah, så du føler på utakknemlighet.. 

Hør her min venn. Jeg setter umåtelig stor pris på din innsats. Maten du laget var nydelig! (selv om jeg personlig ikke fikk så mye som en smule av den) 

 

Gi mannen din en klem og en påfølgende dårlig samvittighet ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (6 minutter siden):

Fordi jeg lagde en god middag til familien, og mens jeg var i dusjen hadde de spist, ungene hadde gått til sitt og mannen satt foran TV-en og later som ingenting 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SPOCA skrev (På 11.6.2024 den 11.54):

Tusen takk, det er veldig hyggelig skrevet. Nå føler jeg meg passe teit med så mye følelser, men samtidig skammer jeg meg ikke. Men, det er tøffere enn jeg trodde det skulle være, jeg var veldig forberedt, men det var bare å se på elevene så kom tårene. De gråt, og jeg gråt. :gråter:

Jeg forstår deg :klem3:

Jeg har selv nylig måttet ta det valget å si opp jobben, her pga helsesituasjonen. Jeg er for syk til å ha en jobb. Har kompleks PTSD, angstlidelse, OCD og anoreksi med alvorlig undervekt (BMI nærmere 14). Har også ME og sitter periodevis i elektrisk rullestol. Vært veldig mye innlagt i vår (somatisk og psykiatrisk) og situasjonen er uviss / uavklart mtp at kroppen plutselig kan streike igjen mtp undervekten.

Men igjen sitter jeg med vonde følelser. Jeg jobbet én-til-én med en bruker over mange år. Gråt da jeg innså at jeg måtte ta det valget. Jeg har jo blitt glad i brukeren 💔

Får heldigvis mulighet til å besøke personen litt som "frivillig besøksvenn". Kanskje du også kan ha noe kontakt med elevene videre? :klem:

Endret av Paneera
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (1 time siden):

Jeg forstår deg :klem3:

Jeg har selv nylig måttet ta det valget å si opp jobben, her pga helsesituasjonen. Jeg er for syk til å ha en jobb. Har kompleks PTSD, angstlidelse, OCD og anoreksi med alvorlig undervekt (BMI nærmere 14). Har også ME og sitter periodevis i elektrisk rullestol. Vært veldig mye innlagt i vår (somatisk og psykiatrisk) og situasjonen er uviss / uavklart mtp at kroppen plutselig kan streike igjen mtp undervekten.

Men igjen sitter jeg med vonde følelser. Jeg jobbet én-til-én med en bruker over mange år. Gråt da jeg innså at jeg måtte ta det valget. Jeg har jo blitt glad i brukeren 💔

Får heldigvis mulighet til å besøke personen litt som "frivillig besøksvenn". Kanskje du også kan ha noe kontakt med elevene videre? :klem:

Takk for fine ord. :klem:

Leit å høre hvordan det har vært for deg. :klemmer:

Ja, jeg kan nok ha litt kontakt med elever og lærere, men det er jo noe med å måtte gå videre. Samtidig er jo dette en del av å være lærer. Det er den verste delen med å være lærer, samtidig som den er viktig. Livet går videre. Heldigvis fortsetter jeg i jobben som kontaktlærer, bare nærmere her jeg bor, og det gjør at jeg får bedre reisevei og bedre hjemmesituasjon. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en kollega på teamet mitt har blitt sykmeldt. Er litt lei av dette nå! Det er ikke første sykemelding fra denne personen og inni meg tenker jeg at denne personen kanskje ikke passer inn i denne jobben. Vondt å si det fordi jeg liker personen men det er det jeg tenker.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg må svi når jeg prøvde mitt beste ett sted. Prøvde å være støtte for alle samtidig gjøre en vanskelige ting uten støtte, så få "skylda" for at ting ikke var bedre kanskje fordi jeg var et ledd det gikk ann å snakke med fordi jeg tilbød meg å være tilgjengelig og så ble ikke hørt videre. Det er dessverre enkelt å skyte budbringere. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (5 timer siden):

Enda en kollega på teamet mitt har blitt sykmeldt. Er litt lei av dette nå! Det er ikke første sykemelding fra denne personen og inni meg tenker jeg at denne personen kanskje ikke passer inn i denne jobben. Vondt å si det fordi jeg liker personen men det er det jeg tenker.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 timer siden):

At jeg må svi når jeg prøvde mitt beste ett sted. Prøvde å være støtte for alle samtidig gjøre en vanskelige ting uten støtte, så få "skylda" for at ting ikke var bedre kanskje fordi jeg var et ledd det gikk ann å snakke med fordi jeg tilbød meg å være tilgjengelig og så ble ikke hørt videre. Det er dessverre enkelt å skyte budbringere. 

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sir Ian McKellen har falt av scenen i london...jeg håper virkelig at han kommer seg igjen
og at det ikke er veldig alvorlig...men han er 85 år og ting kan plutselig bli verre da. 
God bedring til Gandalv, min gode venn. :sukk: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Sir Ian McKellen har falt av scenen i london...jeg håper virkelig at han kommer seg igjen
og at det ikke er veldig alvorlig...men han er 85 år og ting kan plutselig bli verre da. 
God bedring til Gandalv, min gode venn. :sukk: 

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Sir Ian McKellen har falt av scenen i london...jeg håper virkelig at han kommer seg igjen
og at det ikke er veldig alvorlig...men han er 85 år og ting kan plutselig bli verre da. 
God bedring til Gandalv, min gode venn. :sukk: 

Hadde jeg ramlet ned fra scenen så hadde jeg gått rett gjennom gulvet og kjellergulvet. .håper han klarte seg .

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk, varm og svett og det er kjedelig og ubehagelig :(((((((

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lava Anne skrev (5 timer siden):

Jeg er syk, varm og svett og det er kjedelig og ubehagelig :(((((((

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk som bare ødelegger helt blindt for å få oppmerksomhet...skulle gjelles både foran og bak! :kjefte: 
we0055716hen8lxwxsww.jpg

Dette er sakset fra Dagbladet. 

Hærverk på Stonehenge  

Tirsdag ettermiddag skal to aktivister fra «Just Stop Oil» ha sprayet oransj maling på det forhistoriske monumentet Stonehenge i England.

Stuntet kommer en dag før solverv-feiringen, ifølge BBC.

Det lokale politiet har bekreftet til BBC at de har pågrepet to personer, mistenkt for å skade det forhistoriske monumentet.

«Just Stop Oil» hevder at den oransje malingen er maismel og vil skylles bort med regn, ifølge den britiske kringkasteren.

- Vi rykket ut på en melding om at oransj maling hadde blitt sprayet på noen av steinene av to personer. Vi etterforsker videre og jobber tett med English Heritage, sier en talsperson for politiet til BBC.

I en pressemeldingen skriver organisasjonen at de krever at den kommende britiske regjeringen forplikter seg til å samarbeide med andre regjeringer for å bli enige om en plan for avslutte utvinning og brenning av olje, gass og kull innen 2030.

Gruppa er kjent for å angripe kjente kunstverk for å skape oppmerksomhet om klimaendringer, og har tidligere blant annet kastet suppe på van Gogh-verket «Solsikker» i London, skriver NTB.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dyrene som blir påkjørt på motorveier 😢 (og generelt).

Så 2 katter, 2 grevlinger, 1 rev og noe ugjenkjennelig på et relativt kort stykke langs E4 idag 😢

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (40 minutter siden):

Alle dyrene som blir påkjørt på motorveier 😢 (og generelt).

Så 2 katter, 2 grevlinger, 1 rev og noe ugjenkjennelig på et relativt kort stykke langs E4 idag 😢

Oi mye ulykker der da :o

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...