Gjest No1*No1 Skrevet 6. mai 2024 #6121 Del Skrevet 6. mai 2024 6 hours ago, Frøkenfryden said: Surr makes sosioprat great🥳 Lett surr, and make sosioprat great again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #6122 Del Skrevet 10. mai 2024 ...fordi de aldri får fingeren ut og lar russen MÅTTE bestå før de kunne feire at de hadde bestått. ...fordi de får bråke og forstyrre så mye de vil, uten at det blir korrigert med pengebot som svir. I kveld er de i mitt strøk og det skråles og ropes og dunk-dunk-dunk-rytmen er nådeløs. Håper de forflytter seg etter hvert før natta. Jeg er ei gammal Hoppe og må ha min skjønnhetssøvn før tolv! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2024 #6123 Del Skrevet 10. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...fordi de aldri får fingeren ut og lar russen MÅTTE bestå før de kunne feire at de hadde bestått. ...fordi de får bråke og forstyrre så mye de vil, uten at det blir korrigert med pengebot som svir. I kveld er de i mitt strøk og det skråles og ropes og dunk-dunk-dunk-rytmen er nådeløs. Håper de forflytter seg etter hvert før natta. Jeg er ei gammal Hoppe og må ha min skjønnhetssøvn før tolv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2024 #6124 Del Skrevet 11. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): ...fordi de aldri får fingeren ut og lar russen MÅTTE bestå før de kunne feire at de hadde bestått. ...fordi de får bråke og forstyrre så mye de vil, uten at det blir korrigert med pengebot som svir. I kveld er de i mitt strøk og det skråles og ropes og dunk-dunk-dunk-rytmen er nådeløs. Håper de forflytter seg etter hvert før natta. Jeg er ei gammal Hoppe og må ha min skjønnhetssøvn før tolv! Du er jo ung du 😄👱🏻♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2024 #6125 Del Skrevet 11. mai 2024 Verden fortsetter uten mennesker. Og andre har rollen min søster en gang hadde😔 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2024 Forfatter #6126 Del Skrevet 11. mai 2024 Cid skrev (9 timer siden): Du er jo ung du 😄👱🏻♀️ Ja, jeg vet det, men måtte bare gi deg en mulighet til å si det du nettopp sa...for det er hyggelig en gang i mellom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2024 #6127 Del Skrevet 11. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Ja, jeg vet det, men måtte bare gi deg en mulighet til å si det du nettopp sa...for det er hyggelig en gang i mellom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2024 #6128 Del Skrevet 11. mai 2024 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Verden fortsetter uten mennesker. Og andre har rollen min søster en gang hadde😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2024 Forfatter #6129 Del Skrevet 11. mai 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Takk. Veldig snilt av deg å gi meg en stor og fin maiblomst. P.s. hva spiste du i selskapet du var i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2024 #6130 Del Skrevet 11. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. Veldig snilt av deg å gi meg en stor og fin maiblomst. P.s. hva spiste du i selskapet du var i? Hadde nettopp middagsbuffet her nå, er sykt mett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2024 #6131 Del Skrevet 11. mai 2024 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Verden fortsetter uten mennesker. Og andre har rollen min søster en gang hadde😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2024 Forfatter #6132 Del Skrevet 11. mai 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Hadde nettopp middagsbuffet her nå, er sykt mett Åhh....bare sett deg litt inn i en hyggelig krok, bak en stor plante, så du ikke gasser alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. mai 2024 #6133 Del Skrevet 11. mai 2024 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Verden fortsetter uten mennesker. Og andre har rollen min søster en gang hadde😔 ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #6134 Del Skrevet 12. mai 2024 Jeg har fremdeles aldri sett nordlys i full utfoldelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. mai 2024 #6135 Del Skrevet 12. mai 2024 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har fremdeles aldri sett nordlys i full utfoldelse. Trodde nordlys kunne komme over hele Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2024 #6136 Del Skrevet 12. mai 2024 Mye vondt i dag. Tungt😞 Gjør alt jeg kan for å bedre arm men alt går feil vei og jeg gauler av å ta på meg jakka. Og alt annet er også vondt og ømt i dag. Prøve gjøre mitt med hvile og god næring og mat kommende dager. 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2024 #6137 Del Skrevet 12. mai 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Mye vondt i dag. Tungt😞 Gjør alt jeg kan for å bedre arm men alt går feil vei og jeg gauler av å ta på meg jakka. Og alt annet er også vondt og ømt i dag. Prøve gjøre mitt med hvile og god næring og mat kommende dager. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2024 #6138 Del Skrevet 12. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg har fremdeles aldri sett nordlys i full utfoldelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2024 Forfatter #6139 Del Skrevet 12. mai 2024 Gamlevifta må kastes. Den har vært trofast arbeidende i veldig mange varme år nå. 🕯️ En sann venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2024 #6140 Del Skrevet 12. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Gamlevifta må kastes. Den har vært trofast arbeidende i veldig mange varme år nå. 🕯️ En sann venn. Uff blir brutale måneder uten en 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå