Cid Skrevet 19. desember 2023 #5761 Del Skrevet 19. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Wow...det var spesielt...og vakkert. ❤️ Som @Frøkenfryden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 19. desember 2023 #5762 Del Skrevet 19. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Og der var livet over for min venninne gjennom 27 år. Like før hun skulle blitt 42 år nå i desember. Vanskelig å fatte💔 Uff, så trist. Sender deg mange gode tanker og varme klemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. desember 2023 #5763 Del Skrevet 19. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Takker alle for støtte. ❤️ Gikk ut nå og måtte gråte litt. Himmelen brenner litt.. på en helt spesiell måte. Det traff meg veldig😭 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Takk alle❤️😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. desember 2023 #5764 Del Skrevet 19. desember 2023 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Og der var livet over for min venninne gjennom 27 år. Like før hun skulle blitt 42 år nå i desember. Vanskelig å fatte💔 Kondolerer ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. desember 2023 #5765 Del Skrevet 19. desember 2023 Frøkenfryden skrev (12 timer siden): Og der var livet over for min venninne gjennom 27 år. Like før hun skulle blitt 42 år nå i desember. Vanskelig å fatte💔 Trist å høre ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. desember 2023 #5766 Del Skrevet 20. desember 2023 Cid skrev (13 timer siden): Som @Frøkenfryden Du altså! Snill du! Anki-2.0 skrev (13 timer siden): Uff, så trist. Sender deg mange gode tanker og varme klemmer ❤️ MarianneE skrev (13 timer siden): @Frøkenfryden ❤️❤️ Titania skrev (9 timer siden): Kondolerer ❤️❤️ Lurven skrev (6 timer siden): Trist å høre ❤ Takk alle! Det er ventet død men likevel veldig leit. Hun håpte rekke noen flere fine ting, men så gikk det så fort og ble så mye sykdom mot slutten. Syns det er leit, at det ble slik. 😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #5767 Del Skrevet 20. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du altså! Snill du! Takk alle! Det er ventet død men likevel veldig leit. Hun håpte rekke noen flere fine ting, men så gikk det så fort og ble så mye sykdom mot slutten. Syns det er leit, at det ble slik. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #5768 Del Skrevet 20. desember 2023 I går skjedde det noe alvorlig med en tann. Time til fiksing uti januar en gang. Å hellige jul for noe herk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #5769 Del Skrevet 20. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I går skjedde det noe alvorlig med en tann. Time til fiksing uti januar en gang. Å hellige jul for noe herk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. desember 2023 #5770 Del Skrevet 20. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I går skjedde det noe alvorlig med en tann. Time til fiksing uti januar en gang. Å hellige jul for noe herk! Oi! Ikke noe akutt-time?😮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #5771 Del Skrevet 20. desember 2023 Nei. Tør ikke tygge noe, så det blir suppe og paracet resten av året. Akk ja. Det skal gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. desember 2023 #5772 Del Skrevet 20. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. Tør ikke tygge noe, så det blir suppe og paracet resten av året. Akk ja. Det skal gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. desember 2023 #5773 Del Skrevet 20. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I går skjedde det noe alvorlig med en tann. Time til fiksing uti januar en gang. Å hellige jul for noe herk! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2023 #5774 Del Skrevet 21. desember 2023 Dag 2 med feber. Fryktelig kjipt å bli syk så tett på julaften. Det er mange har vært syke på kontoret, så bare ventet på at det skulle bli min tur men allikevel kjedelig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. desember 2023 #5775 Del Skrevet 21. desember 2023 MissStiles skrev (1 minutt siden): Dag 2 med feber. Fryktelig kjipt å bli syk så tett på julaften. Det er mange har vært syke på kontoret, så bare ventet på at det skulle bli min tur men allikevel kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2023 #5776 Del Skrevet 21. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Nei. Tør ikke tygge noe, så det blir suppe og paracet resten av året. Akk ja. Det skal gå. ❤️😿 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember 2023 #5777 Del Skrevet 21. desember 2023 MissStiles skrev (3 timer siden): Dag 2 med feber. Fryktelig kjipt å bli syk så tett på julaften. Det er mange har vært syke på kontoret, så bare ventet på at det skulle bli min tur men allikevel kjedelig.. Høyner med hjernerystelse som fremdeles sitter i. God bedring kjære deg ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember 2023 #5778 Del Skrevet 21. desember 2023 Tror aldri jeg har følt meg så utilstrekkelig i desember som det jeg har gjort i år. Vanligvis har jeg hatt kontroll, men i år har jeg planlagt feil, ikke fordelt oppgaver godt nok, har hatt sykdom og fall på bussen på fredag gav meg hjernerystelse som satte meg greit ut av spill. Vi får gjester julaften og 2. Juledag. Rett før jeg sovnet i går kom jeg på at jeg har glemt å handle inn til 2. Juledag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. desember 2023 #5779 Del Skrevet 21. desember 2023 10 minutter siden, MarianneE said: Tror aldri jeg har følt meg så utilstrekkelig i desember som det jeg har gjort i år. Vanligvis har jeg hatt kontroll, men i år har jeg planlagt feil, ikke fordelt oppgaver godt nok, har hatt sykdom og fall på bussen på fredag gav meg hjernerystelse som satte meg greit ut av spill. Vi får gjester julaften og 2. Juledag. Rett før jeg sovnet i går kom jeg på at jeg har glemt å handle inn til 2. Juledag. Du sier du ikke har fordelt oppgavene godt nok. Men kanskje du kan fordele oppgavene på nytt slik at noen andre kan handle inn til 1. juledag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. desember 2023 #5780 Del Skrevet 21. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Du sier du ikke har fordelt oppgavene godt nok. Men kanskje du kan fordele oppgavene på nytt slik at noen andre kan handle inn til 1. juledag? Det må jeg jo selvfølgelig gjøre. Det er vel egentlig oppgaver gjennom desember jeg ikke har fordelt nok, tatt noen ekstra vakter på jobb og skjøvet alt av jul forran meg og fått hetta da halve desember var gått og jeg følte jeg ikke var kommet i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå