Frøkenfryden Skrevet 28. november 2023 #5701 Del Skrevet 28. november 2023 SVK skrev (5 timer siden): Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): @Frøkenfryden Jeg kjenner meg trist på dine vegne og tenker at det hadde vært første-pri hvis vi var i samme gjeng; Frøken skal også bli med, så da legger vi sammenkomsten til farbare steder, eller leier evt. et hyggelig brannmannteam som kan grasiøst bære henne dit hun vil. P.s. ikke Preikestolen og sånne litt vanskelige steder. Takk begge for varme, og gode ord❤️ Jeg er vant med ubetenksomhet fra verden der ute, men fra kjente er det mer overraskende. 😔 Brannmannteam😂👍🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 #5702 Del Skrevet 28. november 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Takk begge for varme, og gode ord❤️ Jeg er vant med ubetenksomhet fra verden der ute, men fra kjente er det mer overraskende. 😔 Brannmannteam😂👍🧡 Kan de bare ha glemt seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. november 2023 #5703 Del Skrevet 28. november 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Kan de bare ha glemt seg? Nei det var ikke sånn. Men jeg klarer meg😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 #5704 Del Skrevet 28. november 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Nei det var ikke sånn. Men jeg klarer meg😌 Dårlige venner da 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. november 2023 #5705 Del Skrevet 28. november 2023 8 minutter siden, Frøkenfryden said: Nei det var ikke sånn. Men jeg klarer meg😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november 2023 #5706 Del Skrevet 28. november 2023 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Når folk jeg liker godt møtes for moro men gjør det et sted jeg ikke får kommet meg til pga rullestol og at jeg ikke klarer gå inn dit på snø og is🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 28. november 2023 #5707 Del Skrevet 28. november 2023 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Når folk jeg liker godt møtes for moro men gjør det et sted jeg ikke får kommet meg til pga rullestol og at jeg ikke klarer gå inn dit på snø og is🥺 Synes det er dårlig gjort av venner. Kjenner jeg blir trist på dine vegne. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. november 2023 #5708 Del Skrevet 28. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Dårlige venner da 😕 SVK skrev (1 time siden): Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Anki-2.0 skrev (1 time siden): Synes det er dårlig gjort av venner. Kjenner jeg blir trist på dine vegne. Takk alle Støtte her betydde litt i dag, skal dere vite 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. november 2023 #5709 Del Skrevet 28. november 2023 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Når folk jeg liker godt møtes for moro men gjør det et sted jeg ikke får kommet meg til pga rullestol og at jeg ikke klarer gå inn dit på snø og is🥺 Så kjipt. Og unødvendig Enkelte ser ikke lenger enn sin egen nese. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 #5710 Del Skrevet 28. november 2023 Boetica skrev (6 minutter siden): Så kjipt. Og unødvendig Enkelte ser ikke lenger enn sin egen nese. De må ha ordentlig Pinocchio nese 🥖 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. november 2023 #5711 Del Skrevet 28. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): De må ha ordentlig Pinocchio nese 🥖 Eller en skikkelig kort, en 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. november 2023 #5712 Del Skrevet 28. november 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Eller en skikkelig kort, en 😉 Mente siden de ikke klarte å se lenger enn sin egen nesen og at da derfor måtte være en lang en 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. november 2023 #5713 Del Skrevet 28. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Mente siden de ikke klarte å se lenger enn sin egen nesen og at da derfor måtte være en lang en 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. november 2023 #5714 Del Skrevet 28. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Takk alle Støtte her betydde litt i dag, skal dere vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. desember 2023 #5715 Del Skrevet 3. desember 2023 Hørte en Ekko-podcast om Oslo-avtalen. Mona Juel forteller. Ble rett og slett lei meg. Husker godt stemningen i Oslo i desember 1994 under fredsprisutdelingen 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember 2023 #5716 Del Skrevet 3. desember 2023 Boetica skrev (6 timer siden): Hørte en Ekko-podcast om Oslo-avtalen. Mona Juel forteller. Ble rett og slett lei meg. Husker godt stemningen i Oslo i desember 1994 under fredsprisutdelingen 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 #5717 Del Skrevet 3. desember 2023 Boetica skrev (6 timer siden): Hørte en Ekko-podcast om Oslo-avtalen. Mona Juel forteller. Ble rett og slett lei meg. Husker godt stemningen i Oslo i desember 1994 under fredsprisutdelingen 🥺 Ekko podcast? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. desember 2023 #5718 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (35 minutter siden): Ekko podcast? Podcasten heter Ekko☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 #5719 Del Skrevet 3. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Podcasten heter Ekko☺️ Av Espen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. desember 2023 #5720 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Av Espen? Hehe. Nei. En kjent NRK-pod☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå