Sjokoladepenge Skrevet 29. oktober 2023 #5621 Del Skrevet 29. oktober 2023 😔❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 29. oktober 2023 #5622 Del Skrevet 29. oktober 2023 Fordi snø. Nå kommer tiden jeg skal gå i hi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #5623 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hørte brøytebilen tidlig i morges og den gikk fire ganger frem og tilbake. Det hvite alvoret siger inn over meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #5624 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Hørte brøytebilen tidlig i morges og den gikk fire ganger frem og tilbake. Det hvite alvoret siger inn over meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #5625 Del Skrevet 30. oktober 2023 Wow.... Kommer han også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #5626 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Wow.... Kommer han også? Og han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #5627 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hørte brøytebilen tidlig i morges og den gikk fire ganger frem og tilbake. Det hvite alvoret siger inn over meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #5628 Del Skrevet 30. oktober 2023 Neitakk, ingen Borat til meg. Han vil heller campe i fire uker hos @Cid, sin nye KG-venn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #5629 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Neitakk, ingen Borat til meg. Han vil heller campe i fire uker hos @Cid, sin nye KG-venn. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #5630 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Neitakk, ingen Borat til meg. Han vil heller campe i fire uker hos @Cid, sin nye KG-venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #5631 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (4 timer siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2023 #5632 Del Skrevet 31. oktober 2023 Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober 2023 #5633 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (1 minutt siden): Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. Så grusomt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober 2023 #5634 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (19 minutter siden): Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. Herregud, så skummelt! ♥️ Håper alt går bra med både henne og de andre elevene og at gjerningsmannen er tatt. Enig i at det er trist hvordan verden er blitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2023 #5635 Del Skrevet 31. oktober 2023 Cid skrev (52 minutter siden): Så grusomt! jukkapalme skrev (32 minutter siden): Herregud, så skummelt! ♥️ Håper alt går bra med både henne og de andre elevene og at gjerningsmannen er tatt. Enig i at det er trist hvordan verden er blitt. Helt forferdelig, gjerningsmannen ble tatt og politiet tok han med seg. Heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. oktober 2023 #5636 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (2 timer siden): Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. Så utrolig skummelt! Godt det gikk bra ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober 2023 #5637 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (3 timer siden): Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. Å kjære tid🥺💙 Sender gode tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. oktober 2023 #5638 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (3 timer siden): Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober 2023 #5639 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (3 timer siden): Fordi det har vært et såkalt knivdrama på skolen der Ungen går. Jeg fikk sms fra min redde datter som var låst inne i klasserommet sammen med resten av klassen. Hun var trygg, men jeg har vært redd og synes det er trist at verden er blitt slik som dette. Å sende barna på skolen skal være en trygg ting. Så grusomt og forferdelig Cassidy Tvillingene sender deg godetanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2023 #5640 Del Skrevet 31. oktober 2023 @Cid @jukkapalme @Frøkenfryden @Rumle @Lurven @Ciaran og Ciara Takk. ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå