Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

MissStiles skrev (13 minutter siden):

Får virkelig vondt i mammahjertet mitt av den saken. Tenker på familien til den lille gutten. 

Anki- skrev (10 minutter siden):

Ja, det er utrolig trist... Er absolutt ikke meningen at barn skal dø. ❤️

Cassidy Tvillingene synes også at det er utrolig trist.😢😢💔💔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (7 timer siden):

Så grusomt og forferdelig tragisk med den lille gutten i Lindesnes ♥️:rose:😢

Ja😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (19 minutter siden):

Ja😢

Cassidy Tvillingene er helt enige.😢😢💔💔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (23 minutter siden):

All elendigheten som er i verden :trist:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:(:(:tristblå::tristblå::nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har barn, så har jeg et mammahjerte som er fullt utviklet og jeg har tenkt mye på
hvordan syvåringen kan ha hatt det før han døde. Han må ha vært veldig, veldig redd. :sukk:
Å falle ned i en bresprekk og dø momentant er mer barmhjertig enn å være bevisst, kunne tenke, 
gå og gå, rope på mamma/pappa, forsøke å finne ly mens tårene renner og kjenne på alle vonde
følelser før døden omsider inntreffer. Håper du har det bra nå. :sukk:  

Stakkars lille vennen. r.i.p. :levendelys:

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Selv om jeg ikke har barn, så har jeg et mammahjerte som er fullt utviklet og jeg har tenkt mye på
hvordan syvåringen kan ha hatt det før han døde. Han må ha vært veldig, veldig redd. :sukk:
Å falle ned i en bresprekk og dø momentant er mer barmhjertig enn å være bevisst, kunne tenke, 
gå og gå, rope på mamma/pappa, forsøke å finne ly mens tårene renner og kjenne på alle vonde

Ja det er utrolig trist og umulig å ikke bli berørt av😢

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (48 minutter siden):

Syns ting er vanskelig og føler meg litt alene i det.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes også at dette er forferdelig trist.:(:(:tristblå::tristblå::nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Samme her 💔 Tenker så mye på ham, hvor redd han må ha vært, stakkars liten :gråter: Og for en grusom måte å dø på :trist: Sånt skal bare ikke skje, det er så ufattelig trist og meningsløst. Jeg håpet så inderlig han skulle bli funnet i tide og i god behold. Hvil i fred, lille vennen ♥️ :rose:

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Syns ting er vanskelig og føler meg litt alene i det.

Klemme på ♥️ :klem3:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

Samme her 💔 Tenker så mye på ham, hvor redd han må ha vært, stakkars liten :gråter: Og for en grusom måte å dø på :trist: Sånt skal bare ikke skje, det er så ufattelig trist og meningsløst. Jeg håpet så inderlig han skulle bli funnet i tide og i god behold. Hvil i fred, lille vennen ♥️ :rose:

Klemme på ♥️ :klem3:

Cassidy Tvillingene synes også at det er veldig vondt og trist å lese om den saken der.😢😢💔💔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg tenker over nett venner som jeg hadde før men som jeg ødela vennskapet til 😕 det tok meg mange år før jeg vokste skikkelig og ble mer moden. Jeg synes selv at jeg har vokst mye de siste årene og at jeg behandler de jeg chatter med ganske godt nå men i begynnelsen til midten av 20 årene så hadde jeg noen nett venner fra kg som jeg klarte å ødelegge vennskapene til fordi jeg var ganske masete og tullet mye, det var gode nett venner som jeg angrer veldig på at jeg oppførte meg så idiotisk mot :( Skulle ønske jeg ble voksen og moden tidligere.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Fordi jeg tenker over nett venner som jeg hadde før men som jeg ødela vennskapet til 😕 det tok meg mange år før jeg vokste skikkelig og ble mer moden. Jeg synes selv at jeg har vokst mye de siste årene og at jeg behandler de jeg chatter med ganske godt nå men i begynnelsen til midten av 20 årene så hadde jeg noen nett venner fra kg som jeg klarte å ødelegge vennskapene til fordi jeg var ganske masete og tullet mye, det var gode nett venner som jeg angrer veldig på at jeg oppførte meg så idiotisk mot :( Skulle ønske jeg ble voksen og moden tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matthew Perry :trist:💔 https://www.nrk.no/urix/_friends_-skuespiller-matthew-perry-er-dod-1.16615284 Jeg begynte å gråte da jeg leste det før jeg sovnet i natt og da jeg våknet i morges håpet jeg det hele bare var en vond drøm, men nei :gråter: Chandler var nesten hele Friends for meg, han var min absolutte favoritt. Serien hadde aldri blitt den samme uten han. Trist å tenke på hvor vondt han har hatt det også og den lange kampen for å bli rusfri 💔 Hvil i fred, Chandler :rose:

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Matthew Perry :trist:💔 https://www.nrk.no/urix/_friends_-skuespiller-matthew-perry-er-dod-1.16615284 Jeg begynte å gråte da jeg leste det før jeg sovnet i natt og da jeg våknet i morges håpet jeg det hele bare var en vond drøm, men nei :gråter: Chandler var nesten hele Friends for meg, han var min absolutte favoritt. Serien hadde aldri blitt den samme uten han. Trist å tenke på hvor vondt han har hatt det også og den lange kampen for å bli rusfri 💔 Hvil i fred, Chandler :rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...