Ciaran og Ciara Skrevet 8. august 2023 #5501 Del Skrevet 8. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja. Cassidy Tvillingene var også store fans av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 11. august 2023 #5502 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Det er slutt med forloveden. Jeg har vel håpet en stund at det kan ordne seg. Men det har gått opp for meg at det ikke kommer til å skje. Endret 11. august 2023 av daemi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #5503 Del Skrevet 11. august 2023 daemi skrev (2 minutter siden): Det er slutt med forloveden. Jeg har vel håpet en stund at det kan ordne seg. Men det har gått opp for meg at det ikke kommer til å skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 11. august 2023 #5504 Del Skrevet 11. august 2023 daemi skrev (8 timer siden): Det er slutt med forloveden. Jeg har vel håpet en stund at det kan ordne seg. Men det har gått opp for meg at det ikke kommer til å skje. Huff, så trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #5505 Del Skrevet 12. august 2023 Vi skulle busse til mine foreldre i dag på en liten ferie. Men innså at å krysse Norge gjennom «Hans» jo ikke er en god plan. Mamma hadde kabaret klar og hjemmelagde kjøttkaker og jeg skulle spise og skravle og svømme i utebassenget mellom fjellene.. men ble ikke sånn. Men, perspektiv! Deres hus står og ingen flom er der. Og ingen hos oss. Bra med alle. Det er det viktigste. Jeg skal ta noen timer på kontoret for at en ekstremt travel august kan gå litt lettere etter ferien. Hjelpe fremtidsFryden. Mann skal mekke deilig lørdagsmiddag. Det blir bra likevel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #5506 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Vi skulle busse til mine foreldre i dag på en liten ferie. Men innså at å krysse Norge gjennom «Hans» jo ikke er en god plan. Mamma hadde kabaret klar og hjemmelagde kjøttkaker og jeg skulle spise og skravle og svømme i utebassenget mellom fjellene.. men ble ikke sånn. Men, perspektiv! Deres hus står og ingen flom er der. Og ingen hos oss. Bra med alle. Det er det viktigste. Jeg skal ta noen timer på kontoret for at en ekstremt travel august kan gå litt lettere etter ferien. Hjelpe fremtidsFryden. Mann skal mekke deilig lørdagsmiddag. Det blir bra likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #5507 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vi skulle busse til mine foreldre i dag på en liten ferie. Men innså at å krysse Norge gjennom «Hans» jo ikke er en god plan. Mamma hadde kabaret klar og hjemmelagde kjøttkaker og jeg skulle spise og skravle og svømme i utebassenget mellom fjellene.. men ble ikke sånn. Men, perspektiv! Deres hus står og ingen flom er der. Og ingen hos oss. Bra med alle. Det er det viktigste. Jeg skal ta noen timer på kontoret for at en ekstremt travel august kan gå litt lettere etter ferien. Hjelpe fremtidsFryden. Mann skal mekke deilig lørdagsmiddag. Det blir bra likevel Så dumt at du ikke for besøkt foreldrene dine 😫 Men lurt å la være å kjøre gjennom Hans 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. august 2023 #5508 Del Skrevet 12. august 2023 Klemmer og gode tanker til alle som har det kjipt ❤️❤️❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #5509 Del Skrevet 12. august 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Klemmer og gode tanker til alle som har det kjipt ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #5510 Del Skrevet 12. august 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Klemmer og gode tanker til alle som har det kjipt ❤️❤️❤️ Så snillt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. august 2023 #5511 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så snillt Tenker det må være sånn innimellom. Leser så mye trist her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #5512 Del Skrevet 12. august 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Tenker det må være sånn innimellom. Leser så mye trist her. Enig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august 2023 Forfatter #5513 Del Skrevet 18. august 2023 Helt umulig å komme i kontakt med postvesenets kundebehandlere i dag. HELT umulig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august 2023 #5514 Del Skrevet 18. august 2023 Denne saken var skikkelig tragisk 💔For et forferdelig grusomt menneske! https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/her-blir-sykepleieren-lucy-fort-bort-i-handjern/15971087/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 18. august 2023 #5515 Del Skrevet 18. august 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Denne saken var skikkelig tragisk 💔For et forferdelig grusomt menneske! https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/her-blir-sykepleieren-lucy-fort-bort-i-handjern/15971087/ Sånne j..... mennesker kan brenne et visst sted! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august 2023 #5516 Del Skrevet 18. august 2023 Anki- skrev (2 minutter siden): Sånne j..... mennesker kan brenne et visst sted! Kjente det gjorde vondt langt inni hjertet når de pratet om saken på tv i stad 🥺Stakkars små babyer 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august 2023 #5517 Del Skrevet 18. august 2023 Ford3000 skrev (På 12.8.2023 den 21.58): Tenker det må være sånn innimellom. Leser så mye trist her. Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (På 12.8.2023 den 22.00): Enig 😊 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Helt umulig å komme i kontakt med postvesenets kundebehandlere i dag. HELT umulig. Cid skrev (2 timer siden): Denne saken var skikkelig tragisk 💔For et forferdelig grusomt menneske! https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/her-blir-sykepleieren-lucy-fort-bort-i-handjern/15971087/ Cassidy Tvillingene synes også at det er helt forferdelig. Anki- skrev (2 timer siden): Sånne j..... mennesker kan brenne et visst sted! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Cid skrev (2 timer siden): Kjente det gjorde vondt langt inni hjertet når de pratet om saken på tv i stad 🥺Stakkars små babyer 😢 Cassidy Tvillingene får også veldig vondt inni oss av dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. august 2023 #5518 Del Skrevet 30. august 2023 På to dager har det kommet beskjed om en bekjent og en litt uti familien som er døde 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #5519 Del Skrevet 30. august 2023 Titania skrev (3 minutter siden): På to dager har det kommet beskjed om en bekjent og en litt uti familien som er døde 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 30. august 2023 #5520 Del Skrevet 30. august 2023 Titania skrev (22 minutter siden): På to dager har det kommet beskjed om en bekjent og en litt uti familien som er døde 😢 Varme tanker sendes til deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå