Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #5341 Del Skrevet 7. mai 2023 jukkapalme skrev (30 minutter siden): Tusen takk 💜 Huff, skjønner at det må føles vondt Håper virkelig du får komme hjem så raskt som mulig Tusen takk ♥️ Tusen takk. Jeg er nok innlagt i overskuelig fremtid, men jeg håper det går bedre med deg også etterhvert. Jeg ser at du sliter, men det blir ofte bedre. 🥰🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #5342 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tusen takk. Jeg er nok innlagt i overskuelig fremtid, men jeg håper det går bedre med deg også etterhvert. Jeg ser at du sliter, men det blir ofte bedre. 🥰🥹 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. mai 2023 #5343 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg er trist fordi en ansatt som er veldig flink og snill med meg og som jeg prater masse med er på ferie til neste tirsdag. Men en uke igjen nå, så er han tilbake. 🥹❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai 2023 #5344 Del Skrevet 8. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg er trist fordi en ansatt som er veldig flink og snill med meg og som jeg prater masse med er på ferie til neste tirsdag. Men en uke igjen nå, så er han tilbake. 🥹❤️ Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer Embla Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 8. mai 2023 #5345 Del Skrevet 8. mai 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jeg er trist fordi en ansatt som er veldig flink og snill med meg og som jeg prater masse med er på ferie til neste tirsdag. Men en uke igjen nå, så er han tilbake. 🥹❤️ Han har sikkert hatt mye moro og hurramegrundt med damer på ferie og er tilbake og klar for hverdagen snart 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. mai 2023 #5346 Del Skrevet 8. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (9 minutter siden): Han har sikkert hatt mye moro og hurramegrundt med damer på ferie og er tilbake og klar for hverdagen snart 😂 Haha - han er ikke en sånn type, altså! Han er relativt ung, men han liker å være hjemme, gå turer og lage god mat. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 8. mai 2023 #5347 Del Skrevet 8. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Haha - han er ikke en sånn type, altså! Han er relativt ung, men han liker å være hjemme, gå turer og lage god mat. 😁 - sier han! Er ikke sånt man snakker om på jobb vettu. Men så lenge han er klar for en ny arbeidsuke så er vel det bra 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. mai 2023 #5348 Del Skrevet 8. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 minutt siden): - sier han! Er ikke sånt man snakker om på jobb vettu. Men så lenge han er klar for en ny arbeidsuke så er vel det bra 😁 Nei, det er vel ikke det, men vi snakker om alt mulig. Han er faktisk ærlig om privaten også. 😊 Ja - han liker ferie, men er et arbeidsjern også. 👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 8. mai 2023 #5349 Del Skrevet 8. mai 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Nei, det er vel ikke det, men vi snakker om alt mulig. Han er faktisk ærlig om privaten også. 😊 Ja - han liker ferie, men er et arbeidsjern også. 👍😁 Kan hende du får høre noen morsomme historier da, fra ferien 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. mai 2023 #5350 Del Skrevet 8. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå): Kan hende du får høre noen morsomme historier da, fra ferien 😃 Han pleier ikke å ha så mange røverhistorier fra ferien for han er som sagt litt kjedelig, men vi tuller med mye annet gøy. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai 2023 #5351 Del Skrevet 8. mai 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Han pleier ikke å ha så mange røverhistorier fra ferien for han er som sagt litt kjedelig, men vi tuller med mye annet gøy. 🤣 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. mai 2023 #5352 Del Skrevet 12. mai 2023 «If you alter your behaviour because you are frightened of how your partner will react, you are being abused.» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #5353 Del Skrevet 12. mai 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): «If you alter your behaviour because you are frightened of how your partner will react, you are being abused.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2023 #5354 Del Skrevet 12. mai 2023 Peanut skrev (4 minutter siden): «If you alter your behaviour because you are frightened of how your partner will react, you are being abused.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 14. mai 2023 #5355 Del Skrevet 14. mai 2023 Fordi jeg skal kanskje flytte igjen om noen måneder… 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai 2023 #5356 Del Skrevet 14. mai 2023 Belinda B skrev (28 minutter siden): Fordi jeg skal kanskje flytte igjen om noen måneder… 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai 2023 #5357 Del Skrevet 14. mai 2023 Belinda B skrev (14 timer siden): Fordi jeg skal kanskje flytte igjen om noen måneder… 🥹 Cassidy Tvillingene håper at vi får se deg her inne på KG fortsatt?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 14. mai 2023 #5358 Del Skrevet 14. mai 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at vi får se deg her inne på KG fortsatt?? Det håper og tror jeg. 🥰 Men jeg lover å si ifra! Endret 14. mai 2023 av Belinda B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai 2023 #5359 Del Skrevet 14. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Det håper og tror jeg. 🥰 Men jeg lover å si ifra! Tusen Takk, for Cassidy Tvillingene kommer til å savne deg kjempemasse hvis du forsvinner fra KG.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. mai 2023 #5360 Del Skrevet 14. mai 2023 Belinda B skrev (33 minutter siden): Det håper og tror jeg. 🥰 Men jeg lover å si ifra! Du må ikke forsvinne herfra da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå