Cid Skrevet 17. mars 2023 #5281 Del Skrevet 17. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nå ble jeg trist av innlysende årsaker. «Jurassic Park»-skuespilleren Sam Neill (75) har fått leukemi, det skriver The Guardian. Han avslører i den kommende boka «Did I Ever Tell You This?» at han har leukemi på stadium tre. Så trist god skuespiller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars 2023 Forfatter #5282 Del Skrevet 18. mars 2023 Sykdommer kommer til de fleste av oss. Vi vet det og vi fortjener et langt og bra liv; gå tur av og til. Spis også sunne ting hver dag. Tenk positive tanker om seg selv, sitt liv og det å leve i verden. Tiden går fort for alle. Vi vet det. Jeg sender gode tanker til Sam Neill... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars 2023 #5283 Del Skrevet 18. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Sykdommer kommer til de fleste av oss. Vi vet det og vi fortjener et langt og bra liv; gå tur av og til. Spis også sunne ting hver dag. Tenk positive tanker om seg selv, sitt liv og det å leve i verden. Tiden går fort for alle. Vi vet det. Jeg sender gode tanker til Sam Neill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 19. mars 2023 #5284 Del Skrevet 19. mars 2023 Fordi flere likanes brukere har forsvunnet fra KG. 🥹 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #5285 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (39 minutter siden): Fordi flere likanes brukere har forsvunnet fra KG. 🥹 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars 2023 #5286 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Fordi flere likanes brukere har forsvunnet fra KG. 🥹 Er fortsatt mange likende brukere igjen da 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 19. mars 2023 #5287 Del Skrevet 19. mars 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Er fortsatt mange likende brukere igjen da 😊 Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #5288 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars 2023 #5289 Del Skrevet 20. mars 2023 Embla Othea skrev (14 timer siden): Joda. Jeg tenker at man bare må gjøre det beste ut av situasjon man er i forumer er alltid i endring og brukere kommer og går, ikke sikkert noen av oss er her om 5 år 😅 (Eller jeg er sikkert her fortsatt da siden jeg ikke har noe annet å drive på med i hverdagene 😆) @Hoppetaujenta vil nok også være her til forumet legges ned en gang i fremtiden, kg er helt ærlig ikke kg uten henne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #5290 Del Skrevet 20. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at man bare må gjøre det beste ut av situasjon man er i forumer er alltid i endring og brukere kommer og går, ikke sikkert noen av oss er her om 5 år 😅 (Eller jeg er sikkert her fortsatt da siden jeg ikke har noe annet å drive på med i hverdagene 😆) @Hoppetaujenta vil nok også være her til forumet legges ned en gang i fremtiden, kg er helt ærlig ikke kg uten henne Cassidy Tvillingene har vært i snart 5 år på Diskusjon, og vi er sikre på at vi kommer til å bli værende lenge både på Diskusjon og her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #5291 Del Skrevet 20. mars 2023 Cid skrev (57 minutter siden): Jeg tenker at man bare må gjøre det beste ut av situasjon man er i forumer er alltid i endring og brukere kommer og går, ikke sikkert noen av oss er her om 5 år 😅 (Eller jeg er sikkert her fortsatt da siden jeg ikke har noe annet å drive på med i hverdagene 😆) @Hoppetaujenta vil nok også være her til forumet legges ned en gang i fremtiden, kg er helt ærlig ikke kg uten henne Du er søt og snill du Cid. Tusen takk for hyggelige ord...og du har nok rett i at jeg blir her til de har låst KG-døra for godt og vi ikke kommer inn mere. Jeg liker meg her og jeg liker deg og skravlevennene mine. KG hver dag er omtrent som å ta sunne vitaminer hver dag. Bra for det meste. Nå må vi huske at dette er en trist tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. mars 2023 #5292 Del Skrevet 20. mars 2023 Cid skrev (4 timer siden): Jeg tenker at man bare må gjøre det beste ut av situasjon man er i forumer er alltid i endring og brukere kommer og går, ikke sikkert noen av oss er her om 5 år 😅 (Eller jeg er sikkert her fortsatt da siden jeg ikke har noe annet å drive på med i hverdagene 😆) @Hoppetaujenta vil nok også være her til forumet legges ned en gang i fremtiden, kg er helt ærlig ikke kg uten henne Det er helt sant. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars 2023 #5293 Del Skrevet 20. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er helt sant. 🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 22. mars 2023 #5294 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg er trist i dag fordi jeg er drittlei av å være syk. Livet er begrenset og jeg føler jeg går glipp av å så sykt mye greier. Den siste tiden har også folk rundt oss fått barn og flere på vei, og alle spør oss når det er vår tur, det er jo bare å få en baby eller tre... senest i går var det to kommentarer på at vi måtte få oss baby. Alderen løper fra meg, jeg er fortsatt syk og jeg vet etter å ha sett andres babyer, at de første årene er tøffest. Hva om man i tillegg får et barn som er syk? Med alle tråder på KG der folk hater uføre/syke folk som får barn, hjelper det heller ikke på tanken om at man sikkert blir udugelig som mor (selv om samboer er frisk). Folk vil alltid ha en mening. Dumt å få barn når man er syk, men jævlig dumt å gå glipp av det også. Vet liksom ikke hva jeg skal svare heller når folk sier at det bare er å få barn. Litt sånn, de vet jo jeg er syk... Så... trist for at jeg er syk og trist fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Godt å få det ut i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars 2023 #5295 Del Skrevet 22. mars 2023 Ford3000 skrev (18 minutter siden): Jeg er trist i dag fordi jeg er drittlei av å være syk. Livet er begrenset og jeg føler jeg går glipp av å så sykt mye greier. Den siste tiden har også folk rundt oss fått barn og flere på vei, og alle spør oss når det er vår tur, det er jo bare å få en baby eller tre... senest i går var det to kommentarer på at vi måtte få oss baby. Alderen løper fra meg, jeg er fortsatt syk og jeg vet etter å ha sett andres babyer, at de første årene er tøffest. Hva om man i tillegg får et barn som er syk? Med alle tråder på KG der folk hater uføre/syke folk som får barn, hjelper det heller ikke på tanken om at man sikkert blir udugelig som mor (selv om samboer er frisk). Folk vil alltid ha en mening. Dumt å få barn når man er syk, men jævlig dumt å gå glipp av det også. Vet liksom ikke hva jeg skal svare heller når folk sier at det bare er å få barn. Litt sånn, de vet jo jeg er syk... Så... trist for at jeg er syk og trist fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Godt å få det ut i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2023 #5296 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg tror de har sluttet å lage kaffe latte-fløtemysosten😭😭😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 28. mars 2023 #5297 Del Skrevet 28. mars 2023 Favorittvernepleieren min på avdelingen sluttet som fast men skulle begynne som ekstravakt, men jeg har ikke sett han på en måned… 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars 2023 #5298 Del Skrevet 28. mars 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Favorittvernepleieren min på avdelingen sluttet som fast men skulle begynne som ekstravakt, men jeg har ikke sett han på en måned… 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 30. mars 2023 #5299 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg er utslitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars 2023 #5300 Del Skrevet 30. mars 2023 OutOfTheTunnel skrev (Akkurat nå): Jeg er utslitt Cassidy Tvillingene håper at du snart blir bedre, vi sender våre tanker til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå