Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #5101 Del Skrevet 4. februar 2023 Cid har slettet seg. Jeg sier ikke mer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. februar 2023 #5102 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Cid har slettet seg. Jeg sier ikke mer. Neeeei! Nå ble jeg også trist. Fineste Cid, håper han kommer tilbake. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #5103 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Cid har slettet seg. Jeg sier ikke mer. jukkapalme skrev (7 minutter siden): Neeeei! Nå ble jeg også trist. Fineste Cid, håper han kommer tilbake. Jeg er veldig trist og lei meg for at Cid har slettet seg, er så glad i han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #5104 Del Skrevet 4. februar 2023 Det forstår jeg. Blir ikke det samme her fremover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #5105 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg. Blir ikke det samme her fremover nå. Nei det blir ikke det. Det er Cid jeg savnet mest når jeg var utestengt, vi har hatt det så mye koselig og morsomt sammen. Det blir ikke det samme i det hele tatt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #5106 Del Skrevet 4. februar 2023 Så får vi en påminnelse om at en ikke vet hva en har før en mister det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. februar 2023 #5107 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Jeg er veldig trist og lei meg for at Cid har slettet seg, er så glad i han Jeg er også glad i Cid. Han er så koselig og snill 💜 Håper han kommer tilbake snart. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #5108 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Så får vi en påminnelse om at en ikke vet hva en har før en mister det. Jeg har for så vidt visst det en stund siden jeg har «mistet» alle her midlertidig 3 ganger men likevel Jeg klarer ikke å la være å tenke at jeg kunne vært snillere og mer støttende for han men skjønner ikke hvordan jeg kunne gjort det jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg er også glad i Cid. Han er så koselig og snill 💜 Håper han kommer tilbake snart. Ja han er så koselig Sist han forlot KG var han borte i flere år 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #5109 Del Skrevet 4. februar 2023 Håper at tiden jobber godt for ham og at den dagen hvor et mulig gjensyn popper opp, er nærmere enn vi tror. Om en stund til, så er det ikke så lenge til at han kommer tilbake. *tvi-tvi* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #5110 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Håper at tiden jobber godt for ham og at den dagen hvor et mulig gjensyn popper opp, er nærmere enn vi tror. Om en stund til, så er det ikke så lenge til at han kommer tilbake. *tvi-tvi* Håper det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #5111 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg har vært i belteseng to ganger i dag. 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #5112 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Jeg har vært i belteseng to ganger i dag. 🥲 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #5113 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Takk. ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #5114 Del Skrevet 4. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Cid har slettet seg. Jeg sier ikke mer. Han har vurdert det lenge. Kanskje det var det rette for han? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #5115 Del Skrevet 4. februar 2023 Dumt at cid sletta seg, han var den snilleste her. Og han var alltid ærlig, men på en god måte synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #5116 Del Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Dumt at cid sletta seg, han var den snilleste her. Og han var alltid ærlig, men på en god måte synes jeg. Ja enig, han var beste kompisen min her, savnet han alltid når jeg var utestengt 😞😞😞😞😞😞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #5117 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja enig, han var beste kompisen min her, savnet han alltid når jeg var utestengt 😞😞😞😞😞😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2023 #5118 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (12 timer siden): Dumt at cid sletta seg, han var den snilleste her. Og han var alltid ærlig, men på en god måte synes jeg. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 5. februar 2023 #5119 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg er trist fordi samboeren vil gjøre noe han ikke bør, for da kan han få hjerneblødning igjen. Han har allerede fått en hjerneskade, ikke så alvorlig, men en ny hjerneblødning vil være enda meir skadelig, kanskje dødelig. Og utposningen på en blodåre i hjernen sprekker hvis han trener så han får høy puls. Noe han planlegger å gjøre 😭 Nå skal jeg prøve sove litt, sover elendig om nettene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #5120 Del Skrevet 5. februar 2023 MyMichelle skrev (1 time siden): Jeg er trist fordi samboeren vil gjøre noe han ikke bør, for da kan han få hjerneblødning igjen. Han har allerede fått en hjerneskade, ikke så alvorlig, men en ny hjerneblødning vil være enda meir skadelig, kanskje dødelig. Og utposningen på en blodåre i hjernen sprekker hvis han trener så han får høy puls. Noe han planlegger å gjøre 😭 Nå skal jeg prøve sove litt, sover elendig om nettene. Forferdelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå