Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (26 minutter siden):

Jeg er litt dårlig for tiden, men Valium hjelper ikke. For et drittliv!

Huff:klem3:

Håper det blir bedre snart!!:klem3:

Du er så snill og morsom, vil ikke at du skal ha det vondt!!!:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (22 minutter siden):

Huff:klem3:

Håper det blir bedre snart!!:klem3:

Du er så snill og morsom, vil ikke at du skal ha det vondt!!!:klem3:

:klem2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

:klem: 

Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Stakkars Entern. Må du til doktoren kanskje? :klø: 

Takk snille gode folk 😊

Var bare en fettkul/kvise som går over sv seg selv 😅

Men legen mener blodtrykket begynner å bli skummelt 😳😩

Så nå er jeg lei meg derfor 😩😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Takk snille gode folk 😊

Stresser du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja stress er et problem og jeg veier for mye 😩

Stress pga kg? 😕 jeg veier mye selv, lettere sagt enn gjort å bare slanke seg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel klok tanke er: hvis en fortsetter å gjøre det slik en har gjort det i fortid og nåtid, så vil resultatet bli det samme i fremtid; altså må en røske seg selv opp med rot og gjøre alt på nytt. I alle fall over en lang periode, for å få den nye formen bedre på plass. Det gjelder oss alle og nei, det er ikke enkelt. I perioder kan ting gå bedre, men så slapper en av og glemmer å skjerpe seg igjen, for det er så godt å ta ting med ro. Går kort tid for å komme tilbake til gamle vaner da ja. 

Hmm...all mulig god bedring og støtte til alle som trenger det. Nå går vi inn i julematmåneden også, så verden blir ikke enklere av den grunn. :huff: Jeg har slappet av grundig og lenge nå og har planer om hva jeg skal gjøre når "fra nå, gjennom julen og nyttårsfeiringen" er over. Ikke sånn forferdelig "striskjorte og havrelefse"-slit, men sunn mat i passe porsjoner, trim, ingen snopeting på lang tid. Selv jeg som hopper så mye, kjenner at det må justeres innimellom. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 timer siden):

Takk snille gode folk 😊

Jeg håper du snart føler deg bedre..🙂 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Tusen takk snille Fryden 🧡

Det forklarer jo litt temperamentet mitt kanskje, før hang det veldig sammen med angst og depresjon men det har jeg fått help med* 😊 men når jeg har vært ordentlig irritert i det siste har jeg følt en sånn veldig ubehagelig varme i hodet og brystet jeg ikke kjente før 😑

*=har bestemt meg for å være åpnere om ting, det skader meg jo ikke 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (27 minutter siden):

Har fått gode og kloke råd og ord av andre med samme problem, det har hjulpet veldig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at nå er det andre mennesker som blir tatt i butikktyveri. I stedet for det vanlige som var ungdom som stjal godteri, brus og snacks, så er det småbarnsforeldre og eldre som stjeler dagligvarer og mat, fordi de ikke har råd til det. :trist: Ser for meg at eldre mennesker som alltid har jobbet hardt og gjort så godt de kunne, og klart seg selv og gjort sin borgerplikt i alle år, blir desperate og legger verdighet, holdninger og verdier til side og ty til stjeling. Det er hjerteskjærende og det gjør meg fysisk vondt! 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

Leste at nå er det andre mennesker som blir tatt i butikktyveri. I stedet for det vanlige som var ungdom som stjal godteri, brus og snacks, så er det småbarnsforeldre og eldre som stjeler dagligvarer og mat, fordi de ikke har råd til det. :trist: Ser for meg at eldre mennesker som alltid har jobbet hardt og gjort så godt de kunne, og klart seg selv og gjort sin borgerplikt i alle år, blir desperate og legger verdighet, holdninger og verdier til side og ty til stjeling. Det er hjerteskjærende og det gjør meg fysisk vondt! 

Ja det er fryktelig ☹️
Håper det ikke blir like ille som i Sverige der mange minstepensjonister ender på gata ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og folk lider i stillhet. Mange er alene. Vil ikke klage til sine omgivelser. Vil fortsette å holde ansiktet på plass. :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Entern said:

Ja det er fryktelig ☹️
Håper det ikke blir like ille som i Sverige der mange minstepensjonister ender på gata ☹️

Dyp bratt kurve fra 2017 da dette ble presentert om noe: https://www.nrk.no/norge/rangering_-eldre-i-norge-har-det-best-i-verden-1.13618116

Føler det nesten er mer tragisk enn om man er en barnefamilie F799B2DD-3005-4D44-9F1F-4856523974EB.gif.606e0e5be9781aad879b75b3a12b4eb5.gif 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor lenge kroppen min kommer til å funke så bra som de siste 6 årene, som vel har vært mitt livs beste. Så når jeg får vondt.. som er litt til og fra om dagen.. så tenker jeg at nå går det nedover, nå er sikkert glansdagene over. Og blir lei meg. Men det meste går over og så er ting som før igjen, slik har det vært alltid. Men det er ikke gøy og jeg blir sliten og mer irritert og sånn. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

Jeg aner ikke hvor lenge kroppen min kommer til å funke så bra som de siste 6 årene, som vel har vært mitt livs beste. Så når jeg får vondt.. som er litt til og fra om dagen.. så tenker jeg at nå går det nedover, nå er sikkert glansdagene over. Og blir lei meg. Men det meste går over og så er ting som før igjen, slik har det vært alltid. Men det er ikke gøy og jeg blir sliten og mer irritert og sånn. 

Håper virkelig at du føler deg bedre etterhvert ❤️ :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...