Disney Adult Skrevet 15. oktober #6981 Skrevet 15. oktober Nowayback skrev (8 minutter siden): Leste en nyhetssak om en katt som ble stukket med kniv i halsen og drept i Porsgrunn. Den ble lokket bort med leverpostei, blir stukket av en mann (som hadde fortjent samme skjebne) og segner om foran en barnefamilie! Blir oppriktig sint og lei meg av folk som skader og dreper uskyldige dyr. Merker det opprører meg ordentlig at noen gjør noe så bestialsk som dette. De som gjør slikt fortjener ingenting godt her i livet. En uskyldig katt er mye mer verdt enn et bedritent menneske. Skulle akkurat til å skrive om det samme, blir både trist og forbanna... Jeg forstår ikke at det går an å være så ond. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/katt-ble-drept-med-kniv-foran-kjopesenter-i-porsgrunn-1.17612397 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober Forfatter #6982 Skrevet 16. oktober Nowayback skrev (12 timer siden): Leste en nyhetssak om en katt som ble stukket med kniv i halsen og drept i Porsgrunn. Den ble lokket bort med leverpostei, blir stukket av en mann (som hadde fortjent samme skjebne) og segner om foran en barnefamilie! Blir oppriktig sint og lei meg av folk som skader og dreper uskyldige dyr. Merker det opprører meg ordentlig at noen gjør noe så bestialsk som dette. De som gjør slikt fortjener ingenting godt her i livet. En uskyldig katt er mye mer verdt enn et bedritent menneske. Kan man gjøre slike ting mot dyr, så er terskelen nok lav for mennesker også. Lurer på hva slags straff han fikk/får. Han burde outes med navn og bilde på alle stolper i byen. 🤬 Fritt frem for dem som vil "si ham noen alvorsord" 1
Cid Skrevet 16. oktober #6983 Skrevet 16. oktober Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Kan man gjøre slike ting mot dyr, så er terskelen nok lav for mennesker også. Lurer på hva slags straff han fikk/får. Han burde outes med navn og bilde på alle stolper i byen. 🤬 Fritt frem for dem som vil "si ham noen alvorsord" Neste lignende nyhetssak burde være t han ble utsatt for det samme. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober Forfatter #6984 Skrevet 16. oktober Cid skrev (43 minutter siden): Neste lignende nyhetssak burde være t han ble utsatt for det samme. Hmm...det hadde jo vært slemt det også, men han kunne få føle på angsten og smertene som han hadde påført dyret. Lenge! ...og leve videre med det i fengsel. 1
Cid Skrevet 16. oktober #6985 Skrevet 16. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hmm...det hadde jo vært slemt det også, men han kunne få føle på angsten og smertene som han hadde påført dyret. Lenge! ...og leve videre med det i fengsel. Dyrene på Lønneberget er vel sinte og urolige nå? 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober Forfatter #6986 Skrevet 16. oktober Ja, det er de. Fatter ikke at mennesker kan oppføre seg slik...samtidig som at noen har begynt å file høggtennene skarpe...de legger planer og vil ha hevn. 2
Cid Skrevet 16. oktober #6987 Skrevet 16. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det er de. Fatter ikke at mennesker kan oppføre seg slik...samtidig som at noen har begynt å file høggtennene skarpe...de legger planer og vil ha hevn. Jeg og demonene hjelper til, mannen din Anton er også engasjert. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober Forfatter #6988 Skrevet 16. oktober Cid skrev (2 timer siden): Jeg og demonene hjelper til, kameraten din Anton er også engasjert. Vi får håpe at det går bra og at ingen kommer til skade...hvis det ikke er meningen. 1
Disney Adult Skrevet 24. oktober #6989 Skrevet 24. oktober Jeg har så dårlig selvtillit at jeg alltid tror at folk syns jeg er irriterende om jeg sier noe uten å få respons. Jeg er aldri noens førstevalg (utenom samboer da), jeg er på en måte bare med. Har venner, men alle har noen andre som "bestevenn" om det gir mening. Føler meg aldri god nok, aldri morsom nok, eller den de har lyst til å komme til om de vil snakke. Skulle ønske jeg klarte å være en bedre venn. 2
Cid Skrevet 24. oktober #6990 Skrevet 24. oktober Disney Adult skrev (5 minutter siden): Jeg har så dårlig selvtillit at jeg alltid tror at folk syns jeg er irriterende om jeg sier noe uten å få respons. Jeg er aldri noens førstevalg (utenom samboer da), jeg er på en måte bare med. Har venner, men alle har noen andre som "bestevenn" om det gir mening. Føler meg aldri god nok, aldri morsom nok, eller den de har lyst til å komme til om de vil snakke. Skulle ønske jeg klarte å være en bedre venn. Ikke lett med dårlig selvtillit nei, aldri hatt det eller selvbilde selv 😕 1
MissStiles Skrevet 24. oktober #6991 Skrevet 24. oktober I dag fikk jeg vite at en god kollega har takket ja til en ny jobb. Veldig glad på den personens vegne men litt trist for min del. En god støttespiller og kollega forsvinner når han slutter. 1
Hydrium Skrevet 24. oktober #6992 Skrevet 24. oktober Disney Adult skrev (35 minutter siden): Jeg har så dårlig selvtillit at jeg alltid tror at folk syns jeg er irriterende om jeg sier noe uten å få respons. Jeg er aldri noens førstevalg (utenom samboer da), jeg er på en måte bare med. Har venner, men alle har noen andre som "bestevenn" om det gir mening. Føler meg aldri god nok, aldri morsom nok, eller den de har lyst til å komme til om de vil snakke. Skulle ønske jeg klarte å være en bedre venn. For hva det er verdt, det du viser oss her er en brøkel av hva du er. Og likevel kan vi lett se at du er kul og morsom. Det handler nok mye om å være litt tøff og invitere folk ut og ta initiativ fordi folk flest synes det er vanskelig, kanskje de tenker som deg. Problemet er ikke at du ikke er bra nok på noen måte, det må du slutte å tenke på 😊 Mange får lett venner fordi de er så "vanilla" men du er kanskje en smak som ikke er for alle, men de som liker den elsker den. Ikke gjør deg selv mindre. 3
Gjest Boetica Skrevet 25. oktober #6993 Skrevet 25. oktober Hydrium skrev (9 timer siden): For hva det er verdt, det du viser oss her er en brøkel av hva du er. Og likevel kan vi lett se at du er kul og morsom. Det handler nok mye om å være litt tøff og invitere folk ut og ta initiativ fordi folk flest synes det er vanskelig, kanskje de tenker som deg. Problemet er ikke at du ikke er bra nok på noen måte, det må du slutte å tenke på 😊 Mange får lett venner fordi de er så "vanilla" men du er kanskje en smak som ikke er for alle, men de som liker den elsker den. Ikke gjør deg selv mindre. Så fint og klokt sagt ❤️
Titania Skrevet 27. oktober #6994 Skrevet 27. oktober At dagene skal bli totalt ca 2,5 time kortere før "sola snur" 2
Cid Skrevet 27. oktober #6995 Skrevet 27. oktober Titania skrev (1 time siden): At dagene skal bli totalt ca 2,5 time kortere før "sola snur" Er jo bare 24 timer 1
Titania Skrevet 27. oktober #6996 Skrevet 27. oktober Cid skrev (10 minutter siden): Er jo bare 24 timer Altså timene med dagslys 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober Forfatter #6997 Skrevet 28. oktober Noen vettlause foreldre tar sin baby med på sånne ting som dette. https://www.dagbladet.no/video/foreldrene-slaktes-sjokkerende/iNJvBlRm 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. november Forfatter #6998 Skrevet 6. november ...fordi jeg i dag rotet meg inn og så på animasjon av imploderende folk i en sånn liten klipp-og-lim-ubåt. Så alldeles fryktelig. Mitt indre blir ikke kvitt synet og tanken på hva de oppfattet av alt sammen. 1
Cid Skrevet 6. november #6999 Skrevet 6. november Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): ...fordi jeg i dag rotet meg inn og så på animasjon av imploderende folk i en sånn liten klipp-og-lim-ubåt. Så alldeles fryktelig. Mitt indre blir ikke kvitt synet og tanken på hva de oppfattet av alt sammen. Hva mener du med det? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #7000 Skrevet 6. november Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...fordi jeg i dag rotet meg inn og så på animasjon av imploderende folk i en sånn liten klipp-og-lim-ubåt. Så alldeles fryktelig. Mitt indre blir ikke kvitt synet og tanken på hva de oppfattet av alt sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå