Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Titania skrev (10 minutter siden):

Pappa ikke kommer oppover til helgen 😔

Selv om det er en årsak til det også, og de skulle se om det gikk neste helg.

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi livet mitt gir NULL håp.

• Hjerte 3
Skrevet
Nowayback skrev (3 timer siden):

Fordi livet mitt gir NULL håp.

Skrevet

Jeg må flytte, og vet ikke hvordan jeg skal finne noe med de prisene som er nå :( 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia70 skrev (2 timer siden):

Jeg må flytte, og vet ikke hvordan jeg skal finne noe med de prisene som er nå :( 

Skrevet

Føler meg ganske alene, har vært en tøff periode... 

• Hjerte 6
Skrevet
Disney Adult skrev (1 minutt siden):

Håper der blir bedre etterhvert :klem: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Sjarmør
Skrevet

Fordi jeg er en udugelig alkoholiker som har begynt å miste håpet på livet, men skal forsøke å stoppe i morgen.

Skrevet

Fordi en person jeg er glad er på sykehus

• Hjerte 2
Skrevet
Disney Adult skrev (6 timer siden):

Skrevet
Sjarmør skrev (5 timer siden):

Fordi jeg er en udugelig alkoholiker som har begynt å miste håpet på livet, men skal forsøke å stoppe i morgen.

Skrevet
Capazitet skrev (5 timer siden):

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sjarmør skrev (På 11.10.2025 den 22.44):

Livet har mange faser og du er midt i en vanskelig en nå. Det kommer til å bedre seg etter hvert.
Ikke vær så hard mot deg selv. Jeg er helt sikker på at du har mange gode sider ved deg, men at de
ligger litt i mørke nå. Det blir bedre. Jo. Det kommer til å gå bedre. :) 

Capazitet skrev (På 11.10.2025 den 22.48):

Alle gode ønsker til deg og din venn som har en vanskelig tid nå. 🌹

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 3
Skrevet

Tråden er ryddet for beskrivelse av selvskading. 

Vi anbefaler dere som ønsker å diskutere dette å ta kontakt med Mental helse på 116 123 eller benytte nettsiden deres Sidetmedord.no, Er du under 18 år kan du også kontakte Kors På Halsen.

_popcorn_, adm

• Liker 1
Skrevet

...fordi jeg aldri sover godt lengre. Husker hvordan det var å våkne etter lang og god søvn og jeg var uthvilt,
strakk meg og kjente meg klar til  å ta fatt på dagen. Det er kun et minne. Har forsøkt "gode råd", men livet
går en annen vei... :sukk: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

...fordi jeg aldri sover godt lengre. Husker hvordan det var å våkne etter lang og god søvn og jeg var uthvilt,
strakk meg og kjente meg klar til  å ta fatt på dagen. Det er kun et minne. Har forsøkt "gode råd", men livet

Kjenner meg igjen, må ofte ligge lenge før jeg sovner og noen ganger våkner jeg etter noen få timer. 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Kjenner meg igjen, må ofte ligge lenge før jeg sovner og noen ganger våkner jeg etter noen få timer. 

Mhm...hvor blir det av den gode søvnen som jeg hadde i yngre dager? :( Trodde det var varmen som hindret meg,
men nå er det helt fin temp ute og inne...jeg har det like dan. :vetikke: Håper det blir bedre etter hvert.

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Mhm...hvor blir det av den gode søvnen som jeg hadde i yngre dager? :( Trodde det var varmen som hindret meg,
men nå er det helt fin temp ute og inne...jeg har det like dan. :vetikke: Håper det blir bedre etter hvert.

• Liker 1
Skrevet

Leste en nyhetssak om en katt som ble stukket med kniv i halsen og drept i Porsgrunn. Den ble lokket bort med leverpostei, blir stukket av en mann (som hadde fortjent samme skjebne) og segner om foran en barnefamilie!

Blir oppriktig sint og lei meg av folk som skader og dreper uskyldige dyr. Merker det opprører meg ordentlig at noen gjør noe så bestialsk som dette.

De som gjør slikt fortjener ingenting godt her i livet. En uskyldig katt er mye mer verdt enn et bedritent menneske.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...