Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #6921 Skrevet 4. september jukkapalme skrev (1 time siden): Fordi foten min aldri blir bra Brakk ankelen svært komplisert før jul og har fortsatt store nervesmerter og andre problemer. Nå er jeg på vei til sykehuset for utredning for en 4.(!) operasjon for å fjerne metallet. Har en plate og en haug med skruer inni der. Har lenge følt at smertene er metalliske, så kanskje det er noe i det. Tenkte først at det var innbilning siden jeg vet at det er masse metall inni der. Men herregud, jeg er så nervøs! Er livredd hvite frakker. 1
Titania Skrevet 4. september #6922 Skrevet 4. september Disney Adult skrev (1 time siden): Samme... Ikke fornøyd med at det blir både mørkt og kaldt 🫤 Nope 😑 Kneet mitt har allerede begynt å tulle mer, og den verste depresjonssesongen er på gang 😑Jeg liker at vi har årstider, hadde nok blitt lei av bare sommer. Men sommeren kunne vært litt lenger, også kunne vi droppet vinteren helt 😛
Cid Skrevet 4. september #6923 Skrevet 4. september Titania skrev (Akkurat nå): Nope 😑 Kneet mitt har allerede begynt å tulle mer, og den verste depresjonssesongen er på gang 😑Jeg liker at vi har årstider, hadde nok blitt lei av bare sommer. Men sommeren kunne vært litt lenger, også kunne vi droppet vinteren helt 😛 Kunne heller droppet sommer og vinter da, bare hatt vår og høst 😛
Titania Skrevet 4. september #6924 Skrevet 4. september jukkapalme skrev (1 time siden): Fordi foten min aldri blir bra Brakk ankelen svært komplisert før jul og har fortsatt store nervesmerter og andre problemer. Nå er jeg på vei til sykehuset for utredning for en 4.(!) operasjon for å fjerne metallet. Har en plate og en haug med skruer inni der. Har lenge følt at smertene er metalliske, så kanskje det er noe i det. Tenkte først at det var innbilning siden jeg vet at det er masse metall inni der. Men herregud, jeg er så nervøs! Er livredd hvite frakker. Ikke at jeg kjenner kjempemange, men 3-4 stykk som har fått fikset ankelbrudd med metall, har måtte fjerne metalleti ettertid. Men de har blitt bra etter det er fjernet også Jeg er glad metallet i leggen min ikke er plagsomt annet enn når det er veldig kaldt 🙈 Eller så gjør det dritvondt om jeg smeller det borti noe 😅 Lykke til! 1
jukkapalme Skrevet 4. september #6925 Skrevet 4. september Ciaran og Ciara skrev (45 minutter siden): Takk Titania skrev (42 minutter siden): Ikke at jeg kjenner kjempemange, men 3-4 stykk som har fått fikset ankelbrudd med metall, har måtte fjerne metalleti ettertid. Men de har blitt bra etter det er fjernet også Jeg er glad metallet i leggen min ikke er plagsomt annet enn når det er veldig kaldt 🙈 Eller så gjør det dritvondt om jeg smeller det borti noe 😅 Lykke til! Er ganske mange det da. Håper jeg også blir bra, selv om det egentlig var meningen at det skulle være der livet ut. Godt metallet i leggen din ikke er til plage annet enn når det de kaldt eller du smeller borti noe. Tusen takk men Ahus burde bytte navn til ventehus. Herregud, jeg kom 20 min før timen min også klarte de ikke sjekke meg inn for 15 min etter den hadde begynt! Ble såååå stressa! Var ingen i luka og bare én etterpå og det gikk i sneglefart. Ortopeden hadde sittet og ventet og ventet på meg og trodd det var jeg som var forsinket, så bra jeg sa fra til han. Vil jo ikke at han skulle tro at jeg var så forsinket uten å si fra. Det var nesten så han var i ferd med å sende ut gebyr på ikke møtt. Fikk snakket litt og tatt noen bilder også blir jeg innkalt til fjerning av metall et år etter siste operasjon. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #6926 Skrevet 4. september jukkapalme skrev (3 timer siden): Takk Er ganske mange det da. Håper jeg også blir bra, selv om det egentlig var meningen at det skulle være der livet ut. Godt metallet i leggen din ikke er til plage annet enn når det de kaldt eller du smeller borti noe. Tusen takk men Ahus burde bytte navn til ventehus. Herregud, jeg kom 20 min før timen min også klarte de ikke sjekke meg inn for 15 min etter den hadde begynt! Ble såååå stressa! Var ingen i luka og bare én etterpå og det gikk i sneglefart. Ortopeden hadde sittet og ventet og ventet på meg og trodd det var jeg som var forsinket, så bra jeg sa fra til han. Vil jo ikke at han skulle tro at jeg var så forsinket uten å si fra. Det var nesten så han var i ferd med å sende ut gebyr på ikke møtt. Fikk snakket litt og tatt noen bilder også blir jeg innkalt til fjerning av metall et år etter siste operasjon. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #6928 Skrevet 4. september Snowx skrev (1 time siden): Så ensom 😭
Tessa12 Skrevet 10. september #6929 Skrevet 10. september …det nærmer seg både første bursdagen og dødsdagen til en veldig kjær venn, og det har enda ikke helt sunket inn at han er borte for alltid💔 2
SVK Skrevet 10. september #6930 Skrevet 10. september Tessa12 skrev (11 minutter siden): …det nærmer seg både første bursdagen og dødsdagen til en veldig kjær venn, og det har enda ikke helt sunket inn at han er borte for alltid💔 ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #6931 Skrevet 10. september Tessa12 skrev (11 minutter siden): …det nærmer seg både første bursdagen og dødsdagen til en veldig kjær venn, og det har enda ikke helt sunket inn at han er borte for alltid💔
MissStiles Skrevet 11. september #6932 Skrevet 11. september I dag skal jeg gjøre noe sommer har hatt lyst til å gjøre lenge. Men gruer meg 😢 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #6933 Skrevet 11. september MissStiles skrev (5 timer siden): I dag skal jeg gjøre noe sommer har hatt lyst til å gjøre lenge. Men gruer meg 😢
Frøkenfryden Skrevet 21. september #6934 Skrevet 21. september Har skjedd ting denne uken som har gitt meg en følelse av å ikke bli verdsatt på jobben som gjør vondt langt inn i sjela. Men det hjelper at jeg får anerkjennelse fra mennesker innimellom som gjør at jeg føler meg trygg på at jeg er flink i jobben. Og jeg vet at jeg er uredd på mange ting, og at det har en pris. At lydige folk som ikke sier fra om ting ofte er greiere for noen å forholde seg til.. 5
Gjest Boetica Skrevet 21. september #6935 Skrevet 21. september Nowayback skrev (På 3.9.2025 den 19.52): Har hatt vondt i hodet fra morgenen av til nå i kveld😔 Hverken paracet x3 eller ibux x 2 har hjulpet. Kan det være at du har migrene? Da virker ikke «vanlig» smertestillende.
Gjest Boetica Skrevet 21. september #6936 Skrevet 21. september jukkapalme skrev (På 4.9.2025 den 13.18): Fordi foten min aldri blir bra Brakk ankelen svært komplisert før jul og har fortsatt store nervesmerter og andre problemer. Nå er jeg på vei til sykehuset for utredning for en 4.(!) operasjon for å fjerne metallet. Har en plate og en haug med skruer inni der. Har lenge følt at smertene er metalliske, så kanskje det er noe i det. Tenkte først at det var innbilning siden jeg vet at det er masse metall inni der. Men herregud, jeg er så nervøs! Er livredd hvite frakker. Håper det blir bedre etter fjerning. Sånn uflaks du har hatt med det der
Gjest Boetica Skrevet 21. september #6937 Skrevet 21. september Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Og jeg vet at jeg er uredd på mange ting, og at det har en pris. At lydige folk som ikke sier fra om ting ofte er greiere for noen å forholde seg til.. Dessverre er det mye maktarroganse ute og går. Jeg opplever det samme, at uansett hvor godt jeg begrunner standpunktet mitt, blir jeg sablet ned når noen har bestemt seg på forhånd hvordan det skal være. Lurer noen ganger på om det er verdt det, men jeg vil miste meg selv hvis jeg blir en som bare sitter og jatter med.
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #6938 Skrevet 21. september Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Har skjedd ting denne uken som har gitt meg en følelse av å ikke bli verdsatt på jobben som gjør vondt langt inn i sjela. Men det hjelper at jeg får anerkjennelse fra mennesker innimellom som gjør at jeg føler meg trygg på at jeg er flink i jobben. Og jeg vet at jeg er uredd på mange ting, og at det har en pris. At lydige folk som ikke sier fra om ting ofte er greiere for noen å forholde seg til..
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #6939 Skrevet 21. september Boetica skrev (3 timer siden): Dessverre er det mye maktarroganse ute og går. Jeg opplever det samme, at uansett hvor godt jeg begrunner standpunktet mitt, blir jeg sablet ned når noen har bestemt seg på forhånd hvordan det skal være. Lurer noen ganger på om det er verdt det, men jeg vil miste meg selv hvis jeg blir en som bare sitter og jatter med.
jukkapalme Skrevet 21. september #6940 Skrevet 21. september Boetica skrev (12 timer siden): Håper det blir bedre etter fjerning. Sånn uflaks du har hatt med det der Takk ja, ekstrem uflaks. Mest lyst til å amputere hele greia 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå