Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #6681 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dette her: https://www.dagbladet.no/video/dyrene-svommer-for-livet/hsRbWtKg Vi sier også stakkars små.💔💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 2. mai #6682 Del Skrevet 2. mai Maia70 skrev (På 30.3.2025 den 23.14): Jeg tror jeg har klart å ødelegge bilen min ved å glemme å fylle olje. Akkurat EU godkjent og alt, jeg kunne hatt den i to år til uten problemer Vel....liten oppdatering her. En hobbymekaniker fikk den lyse ideen å skifte oljefilter, for det hadde funket med en annen bil som spiste olje. Min begynte nemlig nylig å bruke mer, det var litt derfor den gikk tørr. Og nå etter den gikk tørr så brukte den helt sinnssykt med olje og lakk over alt, noe "alle" så som et veldig dårlig tegn. Men nå etter han skiftet oljefilter, så ser det faktisk ut som den bruker mye, mye mindre.....og filteret var fra 2004, pluss det var kjempetungt av dritt (metall) fra motoren, så det filtrerte jo ikke noen ting, noe han tror har skapt mer press på alt som heter pakninger og ventiler. Så kanskje jeg ikke har ødelagt bilen likevel? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai Forfatter #6683 Del Skrevet 3. mai Har sett den siste episoden med "Vera" og kjente meg skikkelig vemodig. Faktisk litt verre enn det også. Hvorfor i huleste har Nrk droppet å sende de andre sesongene fullstendig? Jeg begynner gjerne fra sesong 1 igjen jeg...men neida!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #6684 Del Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Har sett den siste episoden med "Vera" og kjente meg skikkelig vemodig. Faktisk litt verre enn det også. Hvorfor i huleste har Nrk droppet å sende de andre sesongene fullstendig? Jeg begynner gjerne fra sesong 1 igjen jeg...men neida!!! Alt ligger her. https://www.britbox.com/no/show/p053fylw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai Forfatter #6685 Del Skrevet 3. mai Takk til min effektive venn Cid! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #6686 Del Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk til min effektive venn Cid! Bare hyggelig, hilsen den alltids hyggelige Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #6687 Del Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Har sett den siste episoden med "Vera" og kjente meg skikkelig vemodig. Faktisk litt verre enn det også. Hvorfor i huleste har Nrk droppet å sende de andre sesongene fullstendig? Jeg begynner gjerne fra sesong 1 igjen jeg...men neida!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. mai #6688 Del Skrevet 6. mai https://www.tv2.no/underholdning/forlater-ikke-huset-lengre/17709562/ Trist å lese hvordan hun har det tragisk at hun har fått så dårlig helse så tidlig i livet og kan ikke jobbe som skuespiller en gang, jeg har sett henne i mye forskjellig siden jeg var liten så jeg har hatt sansen for henne som skuespiller så lenge jeg kan huske ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai #6689 Del Skrevet 6. mai Cid skrev (1 minutt siden): https://www.tv2.no/underholdning/forlater-ikke-huset-lengre/17709562/ Trist å lese hvordan hun har det tragisk at hun har fått så dårlig helse så tidlig i livet og kan ikke jobbe som skuespiller en gang, jeg har sett henne i mye forskjellig siden jeg var liten så jeg har hatt sansen for henne som skuespiller så lenge jeg kan huske ❤️ Vi synes også at det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 18:34 #6690 Del Skrevet lørdag kl 18:34 Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 18:43 #6691 Del Skrevet lørdag kl 18:43 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 18:45 #6692 Del Skrevet lørdag kl 18:45 SVK skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:52 #6693 Del Skrevet lørdag kl 18:52 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 19:06 #6694 Del Skrevet lørdag kl 19:06 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet lørdag kl 21:17 #6695 Del Skrevet lørdag kl 21:17 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔 Sånn kan deg være iblant 💕 varme tanker til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 05:39 #6696 Del Skrevet søndag kl 05:39 Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Titania skrev (10 timer siden): Kryneren skrev (8 timer siden): Sånn kan deg være iblant 💕 varme tanker til deg Takk. Jeg blir nok innimellom lei meg fordi jeg synes livet er så urettferdig, funksjonshemningen min gir så mange problemer praktisk også. Ikke bare helsa. Mye bekymringer. Og å jobbe fullt koster så mye krefter. Jeg kan gråte av slitenhet og fritiden min går nesten kun til hvile og trim og lage bra mat for god helse. Og jeg har en jobb der ros og det å verdsette er totalt manglende fra ledelse. Det tærer. Må sørge for min egen ros og støtte. Men prøver å jobbe med å være takknemlig for gode ting i livet tross alt. 😌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet søndag kl 08:25 #6697 Del Skrevet søndag kl 08:25 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Takk. Jeg blir nok innimellom lei meg fordi jeg synes livet er så urettferdig, funksjonshemningen min gir så mange problemer praktisk også. Ikke bare helsa. Mye bekymringer. Og å jobbe fullt koster så mye krefter. Jeg kan gråte av slitenhet og fritiden min går nesten kun til hvile og trim og lage bra mat for god helse. Og jeg har en jobb der ros og det å verdsette er totalt manglende fra ledelse. Det tærer. Må sørge for min egen ros og støtte. Men prøver å jobbe med å være takknemlig for gode ting i livet tross alt. 😌 Det å bli sett eller ikke sett kan utgjøre en stor forskjell. Det merkes. 💕 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 11:10 #6698 Del Skrevet søndag kl 11:10 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Takk. Jeg blir nok innimellom lei meg fordi jeg synes livet er så urettferdig, funksjonshemningen min gir så mange problemer praktisk også. Ikke bare helsa. Mye bekymringer. Og å jobbe fullt koster så mye krefter. Jeg kan gråte av slitenhet og fritiden min går nesten kun til hvile og trim og lage bra mat for god helse. Og jeg har en jobb der ros og det å verdsette er totalt manglende fra ledelse. Det tærer. Må sørge for min egen ros og støtte. Men prøver å jobbe med å være takknemlig for gode ting i livet tross alt. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 20:00 #6699 Del Skrevet søndag kl 20:00 Kryneren skrev (11 timer siden): Det å bli sett eller ikke sett kan utgjøre en stor forskjell. Det merkes. 💕 Ja ikke sant! Takk, enig. Prøver ta veldig vare på ros og varme ord fra pasienter og pårørende😌♥️ Og kolleger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 20:01 #6700 Del Skrevet søndag kl 20:01 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja ikke sant! Takk, enig. Prøver ta veldig vare på ros og varme ord fra pasienter og pårørende😌♥️ Og kolleger. Du har alltids oss på sosial prat da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå