Cid Skrevet 17. mars #6641 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (På 17.3.2025 den 15.04): Ja, det stemmer jo, men jeg liker ikke så mye varme. Bare litt...og litt sol...eller mye skygge og kjølig. Ekspander Greit med varme etter en lang periode med kulde synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars Forfatter #6642 Del Skrevet 17. mars Jeg har ikke brukt noen varmeovn i vinter i det hele tatt, så hos meg har det ikke vært så veldig kaldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #6643 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (På 17.3.2025 den 15.43): Jeg har ikke brukt noen varmeovn i vinter i det hele tatt, så hos meg har det ikke vært så veldig kaldt. Ekspander Lucky you lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars Forfatter #6644 Del Skrevet 17. mars Cid skrev (På 17.3.2025 den 15.50): Lucky you lol. Ekspander Har du egen el-varmeovn på gulv/hengt på vegg eller varme i gulvet kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #6645 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (På 17.3.2025 den 15.51): Har du egen el-varmeovn på gulv/hengt på vegg eller varme i gulvet kanskje? Ekspander Veggovn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars Forfatter #6646 Del Skrevet 17. mars Da ønsker jeg det god varme så du slipper å fyre mye mer i år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #6647 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (På 17.3.2025 den 16.10): Da ønsker jeg det god varme så du slipper å fyre mye mer i år. Ekspander Og at du får Borat ved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mars #6648 Del Skrevet 22. mars Noe har skjært seg. En praktisk sak. Og jeg ble så ute av meg. Og føler jeg kommer til å være lei meg hele helga, og jeg trengte helga sånn til hvile. Og ikke til tristhet 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #6649 Del Skrevet 22. mars Frøkenfryden skrev (På 22.3.2025 den 17.16): Noe har skjært seg. En praktisk sak. Og jeg ble så ute av meg. Og føler jeg kommer til å være lei meg hele helga, og jeg trengte helga sånn til hvile. Og ikke til tristhet 😔 Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet i går, 21:14 #6650 Del Skrevet i går, 21:14 Jeg tror jeg har klart å ødelegge bilen min ved å glemme å fylle olje. Akkurat EU godkjent og alt, jeg kunne hatt den i to år til uten problemer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå