Titania Skrevet tirsdag kl 22:38 #6581 Del Skrevet tirsdag kl 22:38 Plutselig var lærlingen ferdig, og jeg lurer på hvordan han tar det + hvordan de som skal fortelle han det kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 22:41 #6582 Del Skrevet tirsdag kl 22:41 Titania skrev (2 minutter siden): Plutselig var lærlingen ferdig, og jeg lurer på hvordan han tar det + hvordan de som skal fortelle han det kommer til å gjøre det. Fortelle hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 22:44 #6583 Del Skrevet tirsdag kl 22:44 Cid skrev (Akkurat nå): Fortelle hva? At læretiden er over. Han tror den er til mai, for det var forrige beskjed, som det altså kom kontrabeskjed på idag (egentlig skulle han vært ferdig i fjor). Han kommer tilbake for fagprøve senere, men fordi han er for ustabil kommer han ikke til å få tilbud om jobb. Og det forstår jeg godt, men samtidig blir det kjipt å ikke ha han på jobb, for veldig hyggelig person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå