Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var en sånn dag hvor jeg merket tydelig hvor dårlig jeg fungerer i offentligheten. Skulle kjøpe sko, og ble helt stum sånn at samboer måtte svare for meg på spørsmål fra den butikk ansatte. Ikke klarte jeg å holde øyekontakt i dag heller, ikke litt engang, og da vi dro fra butikken var stemmen min helt skjelven... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (1 minutt siden):

I dag var en sånn dag hvor jeg merket tydelig hvor dårlig jeg fungerer i offentligheten. Skulle kjøpe sko, og ble helt stum sånn at samboer måtte svare for meg på spørsmål fra den butikk ansatte. Ikke klarte jeg å holde øyekontakt i dag heller, ikke litt engang, og da vi dro fra butikken var stemmen min helt skjelven... 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (1 time siden):

Syns du var flink jeg ♥️ Selv om jeg både forstår og kjenner til følelsen din. Jeg tør ikke kjøpe sko i fysisk butikk, så jeg bestiller alt av klær, sko, sminke, hudpleie osv på nett. Så du er myyye tøffere enn meg og jeg syns du skal gi deg selv en klapp på skuldra for at du turte :trøst:  Selv om det ikke gikk helt som du ønsket. Jeg klarer heller ikke øyekontakt, så folk som ikke kjenner meg syns sikkert jeg virker både overlegen og frekk. Er innmari vanskelig det med øyekontakt. Stor klem til deg :klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor crazy det er at USA får vaksinefornekteren Robert Kennedy som helseminister :forferdet: (får håpe det ikke kommer en ny pandemi) Og en Fox News- programleder som forsvarsminister :overrasket: Og så har vi Elon Musk som «effektiviseringsminister». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Hvor crazy det er at USA får vaksinefornekteren Robert Kennedy som helseminister :forferdet: (får håpe det ikke kommer en ny pandemi) Og en Fox News- programleder som forsvarsminister :overrasket: Og så har vi Elon Musk som «effektiviseringsminister». 

Han fra fox news hadde vel vært i forsvaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Han fra fox news hadde vel vært i forsvaret?

Ja, men han har ingen virkelig politisk erfaring så vidt jeg forstod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (11 minutter siden):

Ja, men han har ingen virkelig politisk erfaring så vidt jeg forstod. 

Synd at en av Kennedy sine etterkommere oppfører seg slik da, begge Kennedy brødrene hadde nok vridd seg i graven…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Synd at en av Kennedy sine etterkommere oppfører seg slik da, begge Kennedy brødrene hadde nok vridd seg i graven…

Han virker noe «spesiell» ja…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Er ham mot vaksiner generelt eller bare covidvaksinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (3 timer siden):

Er ham mot vaksiner generelt eller bare covidvaksinen

Han mener at ingen vaksiner er trygge og effektive. Visstnok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en som ikke setter pris på det jeg har å tilby og søker seg andre steder 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er ikke et egentlig problem.. men.. julegaver. Pga sykdom har jeg krefter til full jobb, trening, og å lage mat som er bra. Det er liksom det. Alt utenom kan bli veldig overveldende, også gøye ting, det spiser opp hviletid. Så jeg skjønner ikke helt at jeg skal klare det. Men har tørket tårer nå og funnet en liten plan. Sove nå🙂

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Det er ikke et egentlig problem.. men.. julegaver. Pga sykdom har jeg krefter til full jobb, trening, og å lage mat som er bra. Det er liksom det. Alt utenom kan bli veldig overveldende, også gøye ting, det spiser opp hviletid. Så jeg skjønner ikke helt at jeg skal klare det. Men har tørket tårer nå og funnet en liten plan. Sove nå🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg og (eks)mannen feiret 23 år sammen. I stedet sitter jeg alene i egen leilighet, med en kjærlighetssorg som ikke ser ut til å gi seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nocebo skrev (1 minutt siden):

I dag skulle jeg og (eks)mannen feiret 23 år sammen. I stedet sitter jeg alene i egen leilighet, med en kjærlighetssorg som ikke ser ut til å gi seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/rundstjal-etterlatte-mens-de-var-i-begravelse/16128915/
Synes det er forferdelig trist at folk som er i en så sårbar situasjon skal bli utsatt for enda mer vondt :( grusomme mennesker som gjør sånt!

Vi er helt enige, det er grusomt.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å spise saltede ristede mais uten problemer. I dag= noe som lignet anafylaktisk og så vondt i brystet. Vært hos legevakten og fått diverse, men fremdeles vondt 😞 Forhåpentligvis blir det bedre i morgen ❤️‍🩹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...