Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (22 timer siden):

Trodde det var bare jeg som hadde hatt det dårligere i det siste.:P

Satser på at tankekjøret forvinner snart for oss!

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Du ække aleine, nei ♥️ Trist at du også har det tungt og vondt :klem:

Ja, håper på det. Jeg blir gal av det idiotiske hodet mitt som er på høygir hele tiden. Hater tankekjør. Skulle ønske man kunne skru av hjernen litt. 

Cassidy Tvillingene sender våre tanker og våre klemmer til dere begge to.:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker for mye og sover litt lite av den grunn, men håper det blir bedre.❤️

Burde sove for å få det bedre, men får ikke alltid sove på grunn av tankekjøret. :P

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker for mye og sover litt lite av den grunn, men håper det blir bedre.❤️

Burde sove for å få det bedre, men får ikke alltid sove på grunn av tankekjøret. :P

Samme her. I tillegg lider jeg av kraftig fatigue som følge av kronisk sykdom, så jeg trenger myyye søvn. Men sover altfor lite likevel pga det helvetes tankekjøret, så er helt vanvittig utslitt. Håper du får det bedre snart ♥️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Samme her. I tillegg lider jeg av kraftig fatigue som følge av kronisk sykdom, så jeg trenger myyye søvn. Men sover altfor lite likevel pga det helvetes tankekjøret, så er helt vanvittig utslitt. Håper du får det bedre snart ♥️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sender våre tanker og våre klemmer til dere begge to.:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Tusen takk, søtnoser 💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

❤️

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Uff, høres ille ut.😔 Håper det roer seg ned og at du får slappet av!:klemmer: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Tusen takk, søtnoser 💜💜

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

Kassettspiller skrev (6 minutter siden):

❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (16 minutter siden):

❤️

Takk og like måte ♥️ Skulle gått an å skru av hjernen litt ass.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

(Jeg klarer visst ikke å la være å 🔪🩸 når Butter blir virkelig sint- som han ble i kveld. Jeg er dessverre litt lat og sitter en del med padden og han sa masse nedlatende ord og kjeftet. Jeg trekker ned livet mitt i toalettet. Tidligere i dag var alt bra og fint, og så ble det ikke det). 

Endret av Peanut
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 minutter siden):

(Jeg klarer visst ikke å la være å 🔪🩸 når Butter blir virkelig sint- som han ble i kveld. Jeg er dessverre litt lat og sitter en del med padden og han sa masse nedlatende ord og kjeftet. Jeg trekker ned livet mitt i toalettet. Tidligere i dag var alt bra og fint, og så ble det ikke det). 

Han kan ikke holde på sånn! Han har ingen rett til å oppføre seg slik mot deg :fy_fy: Du fortjener bedre enn som så ♥️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (9 minutter siden):

:klem3::klem3:

Cid skrev (1 minutt siden):

Han kan ikke holde på sånn! Han har ingen rett til å oppføre seg slik mot deg :fy_fy: Du fortjener bedre enn som så ♥️

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 time siden):

Håper virkelig du har noen å snakke med, for dette høres ganske alvorlig ut! ❤️Godt at du har det bedre nå.

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (13 minutter siden):

Håper virkelig du har noen å snakke med, for dette høres ganske alvorlig ut! ❤️Godt at du har det bedre nå.

Cassidy Tvillingene er helt enige.:hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
jukkapalme skrev (1 time siden):

Den jævla angsten… :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi så mange voksne mennesker skremmer unger med den helsikes grønne kaktusleken som gjengir lyder og skremmer vettet av veldig mange unger. De voksne kjøper denne leken for å skremme sine barn og ta opp reaksjonene, legge dem ut på nett og få likes på dem. De voksne ler godt når ungene er skrekkslagne og det varer og det varer...

Jeg blir så forbannet!!! :kjefte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

...fordi så mange voksne mennesker skremmer unger med den helsikes grønne kaktusleken som gjengir lyder og skremmer vettet av veldig mange unger. De voksne kjøper denne leken for å skremme sine barn og ta opp reaksjonene, legge dem ut på nett og få likes på dem. De voksne ler godt når ungene er skrekkslagne og det varer og det varer...

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Hva prater du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...