Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #5661 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): De snakker om kunstig intelligens-svar i bøtter og spann på forumet og jeg kjenner at jeg blir trist av å tenke på det, for det er og blir omfattende, når det først pøses ut tullesvar fra ikke-mennesker. Jeg vil ikke ha det slik. 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #5662 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (9 timer siden): Hvor? @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #5663 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): @Cid Har merket dette selv, trasig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. november 2023 #5664 Del Skrevet 5. november 2023 Savner paps og farfar 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2023 #5665 Del Skrevet 5. november 2023 Kvakky skrev (34 minutter siden): Savner paps og farfar 🥲 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. november 2023 #5666 Del Skrevet 5. november 2023 Kvakky skrev (38 minutter siden): Savner paps og farfar 🥲 Skjønner jeg godt 🧡Det der at vi skal miste de vi er glad i, er noe dritt 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2023 #5667 Del Skrevet 5. november 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Skjønner jeg godt 🧡Det der at vi skal miste de vi er glad i, er noe dritt 😟 Ja det er teit og unødvendig🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. november 2023 #5668 Del Skrevet 5. november 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Ja det er teit og unødvendig🥺 Virkelig. Alt godt er til låns og skal tas fra oss 🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #5669 Del Skrevet 5. november 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Savner paps og farfar 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. november 2023 #5670 Del Skrevet 5. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): ❤️ Boetica skrev (1 time siden): Skjønner jeg godt 🧡Det der at vi skal miste de vi er glad i, er noe dritt 😟 Takk ♥️ Ja, triste greier 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2023 #5671 Del Skrevet 8. november 2023 God venninne har fått kreft og kommer ikke til å bli frisk. 😭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. november 2023 #5672 Del Skrevet 8. november 2023 2 minutter siden, Frøkenfryden said: God venninne har fått kreft og kommer ikke til å bli frisk. 😭 Så uendelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2023 #5673 Del Skrevet 8. november 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Så uendelig trist. Ja. Like gamle. Men hun kommer til å leve kort. Verden er urettferdig💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. november 2023 #5674 Del Skrevet 8. november 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): God venninne har fått kreft og kommer ikke til å bli frisk. 😭 Så ufattelig trist og urettferdig 😢 Varm klem til deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2023 #5675 Del Skrevet 8. november 2023 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): God venninne har fått kreft og kommer ikke til å bli frisk. 😭 Så grusomt 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. november 2023 #5676 Del Skrevet 8. november 2023 13 minutter siden, Frøkenfryden said: Ja. Like gamle. Men hun kommer til å leve kort. Verden er urettferdig💔 Huff, sant at verden er urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2023 #5677 Del Skrevet 8. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): God venninne har fått kreft og kommer ikke til å bli frisk. 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. november 2023 #5678 Del Skrevet 9. november 2023 At folk ikke gidder forsøke forstå hva jeg sliter med når jeg forklarer det. Svarene er så godt som alltid «haha, får du ikke til noe SÅ enkelt, lol». Er nesten enklere å holde helt kjeft. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #5679 Del Skrevet 9. november 2023 10 minutter siden, Titania said: At folk ikke gidder forsøke forstå hva jeg sliter med når jeg forklarer det. Svarene er så godt som alltid «haha, får du ikke til noe SÅ enkelt, lol». Er nesten enklere å holde helt kjeft. Enkelte folk mangler dessverre evnen og viljen til å sette seg inn i andres situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #5680 Del Skrevet 9. november 2023 Titania skrev (14 minutter siden): At folk ikke gidder forsøke forstå hva jeg sliter med når jeg forklarer det. Svarene er så godt som alltid «haha, får du ikke til noe SÅ enkelt, lol». Er nesten enklere å holde helt kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå