Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober 2023 #5641 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): @Cid @jukkapalme @Frøkenfryden @Rumle @Lurven @Ciaran og Ciara Takk. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober 2023 #5642 Del Skrevet 31. oktober 2023 MarianneE skrev (5 minutter siden): @Cid @jukkapalme @Frøkenfryden @Rumle @Lurven @Ciaran og Ciara Takk. ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2023 #5643 Del Skrevet 3. november 2023 Delvis sykmeldt og føler ikke noen bryr seg om hvordan jeg har det eller vil hjelpe. Ensomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #5644 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Delvis sykmeldt og føler ikke noen bryr seg om hvordan jeg har det eller vil hjelpe. Ensomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. november 2023 #5645 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Delvis sykmeldt og føler ikke noen bryr seg om hvordan jeg har det eller vil hjelpe. Ensomt. God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #5646 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Delvis sykmeldt og føler ikke noen bryr seg om hvordan jeg har det eller vil hjelpe. Ensomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. november 2023 #5647 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Delvis sykmeldt og føler ikke noen bryr seg om hvordan jeg har det eller vil hjelpe. Ensomt. *Blåse på uffen* 🍀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2023 #5648 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (7 timer siden): KnekkeBørre skrev (2 timer siden): *Blåse på uffen* 🍀 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Titania skrev (7 timer siden): God bedring! Takker🧡 Vi skal straks hente pizza take away og spise med svigers. Tipper det hjelper☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #5649 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takker🧡 Vi skal straks hente pizza take away og spise med svigers. Tipper det hjelper☺️ Svigers er ikke så aller verst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2023 #5650 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (19 minutter siden): Svigers er ikke så aller verst? Nei de er topp! Og jeg tok pizza med kjøtt i alle varianter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. november 2023 #5651 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Delvis sykmeldt og føler ikke noen bryr seg om hvordan jeg har det eller vil hjelpe. Ensomt. God bedring, husk at du må passe på deg selv. Som regel er det ingen andre som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #5652 Del Skrevet 3. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Takker🧡 Vi skal straks hente pizza take away og spise med svigers. Tipper det hjelper☺️ Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei de er topp! Og jeg tok pizza med kjøtt i alle varianter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 3. november 2023 #5653 Del Skrevet 3. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): God bedring, husk at du må passe på deg selv. Som regel er det ingen andre som gjør det Dette er helt riktig. Viktig å huske på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2023 #5654 Del Skrevet 3. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): God bedring, husk at du må passe på deg selv. Som regel er det ingen andre som gjør det Kloke ord frå The Lurv☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #5655 Del Skrevet 5. november 2023 Dette var trist å lese https://www.tv2.no/underholdning/halvor-bakke-har-fatt-kreft/16191510/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #5656 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Dette var trist å lese https://www.tv2.no/underholdning/halvor-bakke-har-fatt-kreft/16191510/ Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #5657 Del Skrevet 5. november 2023 De snakker om kunstig intelligens-svar i bøtter og spann på forumet og jeg kjenner at jeg blir trist av å tenke på det, for det er og blir omfattende, når det først pøses ut tullesvar fra ikke-mennesker. Jeg vil ikke ha det slik. 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #5658 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De snakker om kunstig intelligens-svar i bøtter og spann på forumet og jeg kjenner at jeg blir trist av å tenke på det, for det er og blir omfattende, når det først pøses ut tullesvar fra ikke-mennesker. Jeg vil ikke ha det slik. 😠 Hvor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 Forfatter #5659 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Hvor? @Cid Finner faktisk ikke tråden nå, men det var diverse oversikter fra flere deler av forumet hvor "noen" hadde spydd ut massevis av svar med ett og to minutters mellomrom. Meget mistenkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #5660 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): @Cid Finner faktisk ikke tråden nå, men det var diverse oversikter fra flere deler av forumet hvor "noen" hadde spydd ut massevis av svar med ett og to minutters mellomrom. Meget mistenkelig. Jeg liker ikke bots, er en på Snapchat og det går ikke an å fjerne bot-en fra chatte listen 😖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå