Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Titania skrev (23 minutter siden):

Jeg vet det er litt tullebegrep, men etter to lange dager med mye ting, så er "post-concert-depression" i full gang.

Alt er kjipt, og får ikke gjort noe som helst av det jeg vil få gjort, fordi det er en usynlig vegg der som gjør at det er klin umulig å få gjort. Også blir det heller en form for mental selvskading av å se tomaten i livet løpe 10k på Oslo Maraton (være litt fornøyd med at han ikke slo persen han satt da vi hang sammen 🙈), og resten av kvelden blir vel masse snop jeg ikke har godt av, playstation og stjernekamp. 

Hadde vært fint å skru av hjernen litt. 

Tomat?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (1 time siden):

Ja. Denne personen jeg ikke burde hatt i livet. 

Sånn smakløs billig first price-tomat. Du er jo så fin og skal ha en smakfull lekker passe moden økologisk plommetomat! 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Sånn smakløs billig first price-tomat. Du er jo så fin og skal ha en smakfull lekker passe moden økologisk plommetomat! 🥰

Årsaken til at han kalles tomat er fordi jeg ikke liker tomater 🙈

Så smaksvurdering av akkurat tomater får noen andre ta seg av :fnise:

Men jeg takker ikke nei til agurker, pink lady epler, vannmeloner eller bananer :D (selv om to av de også lett kan bli litt lurvete :D)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Årsaken til at han kalles tomat er fordi jeg ikke liker tomater 🙈

Så smaksvurdering av akkurat tomater får noen andre ta seg av :fnise:

Men jeg takker ikke nei til agurker, pink lady epler, vannmeloner eller bananer :D (selv om to av de også lett kan bli litt lurvete :D)

Åneeeei😂 jeg som var så poetisk!

du glemte aubergine:nigo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Åneeeei😂 jeg som var så poetisk!

du glemte aubergine:nigo:

Absolutt poetisk! 😁

Bare så synd jeg er kresen 😝 Liker ikke aubergine heller 😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (Akkurat nå):

Absolutt poetisk! 😁

Bare så synd jeg er kresen 😝 Liker ikke aubergine heller 😂

Krokanrull? 😁 mmm det fikk jeg nå. Ikke metafor @Lurven!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

Jeg vet det er litt tullebegrep, men etter to lange dager med mye ting, så er "post-concert-depression" i full gang.

Alt er kjipt, og får ikke gjort noe som helst av det jeg vil få gjort, fordi det er en usynlig vegg der som gjør at det er klin umulig å få gjort. Også blir det heller en form for mental selvskading av å se tomaten i livet løpe 10k på Oslo Maraton (være litt fornøyd med at han ikke slo persen han satt da vi hang sammen 🙈), og resten av kvelden blir vel masse snop jeg ikke har godt av, playstation og stjernekamp. 

Hadde vært fint å skru av hjernen litt. 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk at jeg tror på Erna og kjenner på fortvilelse over å ha blitt rundjugd til av sin mann over så mange år. Alt har blitt vanskelig nå og ting må veies opp mot andre ting og kanskje må hun si at nok er nok og gå fra ham, for å kunne forsøke å redde sin jobb og karriere fra fullstendig havari. Huttemegtu. :sukk: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Jeg kjenner faktisk at jeg tror på Erna og kjenner på fortvilelse over å ha blitt rundjugd til av sin mann over så mange år. Alt har blitt vanskelig nå og ting må veies opp mot andre ting og kanskje må hun si at nok er nok og gå fra ham, for å kunne forsøke å redde sin jobb og karriere fra fullstendig havari. Huttemegtu. :sukk: 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Tror også på henne.. og lurer på om ekteskapet holder..🥺

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

De har vært gift i flere tiår?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Stakkars dame. For en jævla situasjon!

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Jeg tror også på henne. Tror neppe hun hadde risikert en strålende politisk karriere for økonomisk vinning. De er neppe dårlig stilt fra før. 

Cid skrev (1 minutt siden):

De har vært gift i flere tiår?

Ja

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en reportasje om denne saken i går på nyhetskanalen.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/skjot-phillip-29-i-hodet-meldte-seg-neste-dag/16048262/ 

Så forferdelig grusomt :( bare ble skutt i hodet av en person helt uten videre. Og mora som nå må leve videre vitende om at noen drepte sønnen hennes, klarer ikke å forestille meg hvor jævlig vondt hun må ha det nå og i lang tid fremover 😢

Endret av Cid
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...