Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #5421 Del Skrevet 2. juni 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Fordi jeg har hatt en jævlig tøff dag. Startet med et kraftig angstanfall i morges og det sitter i enda. Hjertet slår fortsatt så hardt at det gjør vondt og pulsen er skyhøy. Hater den dritten der, altså! Cassidy tvillingene tenker på deg og vi ønsker deg Riktig Godbedring @jukkapalme Vi har også kraftige angstanfall til tider begge to. Så vi vet hvor jævlig det er, vi håper at det går bra med deg nå vår venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juni 2023 #5422 Del Skrevet 2. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy tvillingene tenker på deg og vi ønsker deg Riktig Godbedring @jukkapalme Vi har også kraftige angstanfall til tider begge to. Så vi vet hvor jævlig det er, vi håper at det går bra med deg nå vår venn. Takk, snille dere Ja, det er grusomme greier og trist at dere også sliter med den dritten der Joda, jeg overlever vel denne gangen også 😊 Håper bare den ekstreme hjertebanken roer seg snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #5423 Del Skrevet 2. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Takk, snille dere Ja, det er grusomme greier og trist at dere også sliter med den dritten der Joda, jeg overlever vel denne gangen også 😊 Håper bare den ekstreme hjertebanken roer seg snart. Cassidy Tvillingene håper også at hjertebanken din roer seg snart, vi har også ekstremhjertebank etter angstanfall så vi vet hvor jævlig det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juni 2023 #5424 Del Skrevet 2. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper også at hjertebanken din roer seg snart, vi har også ekstremhjertebank etter angstanfall så vi vet hvor jævlig det er. Takk 💜 ja, jævlige greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #5425 Del Skrevet 2. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Takk 💜 ja, jævlige greier. ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni 2023 #5426 Del Skrevet 7. juni 2023 https://deadline.com/2023/06/shannen-doherty-cancer-spread-to-brain-1235410984/ Dette var trist lesning kreft er noe dritt! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni 2023 #5427 Del Skrevet 7. juni 2023 jukkapalme skrev (På 2.6.2023 den 23.27): Fordi jeg har hatt en jævlig tøff dag. Startet med et kraftig angstanfall i morges og det sitter i enda. Hjertet slår fortsatt så hardt at det gjør vondt og pulsen er skyhøy. Hater den dritten der, altså! Angst er noe dritt 😕 lever selv med sosialangst. Håper du har det bedre nå ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni 2023 #5428 Del Skrevet 7. juni 2023 Cid skrev (13 minutter siden): https://deadline.com/2023/06/shannen-doherty-cancer-spread-to-brain-1235410984/ Dette var trist lesning kreft er noe dritt! ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige kreft er noe jævla svineri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni 2023 #5429 Del Skrevet 7. juni 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Angst er noe dritt 😕 lever selv med sosialangst. Håper du har det bedre nå ❤️ Cassidy Tvillingene håper også at du har det bedre nå, vår gode venn @jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #5430 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (20 timer siden): Angst er noe dritt 😕 lever selv med sosialangst. Håper du har det bedre nå ❤️ Ja, det er noe jævla dritt. Sosial angst her også. Joda, jeg lever jeg, men anfall skjer så ofte og jeg har en konstant uro, så får aldri fred. Selv om selve anfallene roer seg sitter det i hele tiden. Takk 💜 Ciaran og Ciara skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene håper også at du har det bedre nå, vår gode venn @jukkapalme Takk 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #5431 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, det er noe jævla dritt. Sosial angst her også. Joda, jeg lever jeg, men anfall skjer så ofte og jeg har en konstant uro, så får aldri fred. Selv om selve anfallene roer seg sitter det i hele tiden. Takk 💜 Takk 💜 Jeg sender deg masse gode tanker ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #5432 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, det er noe jævla dritt. Sosial angst her også. Joda, jeg lever jeg, men anfall skjer så ofte og jeg har en konstant uro, så får aldri fred. Selv om selve anfallene roer seg sitter det i hele tiden. Takk 💜 Takk 💜 Cassidy Tvillingene vet hvor jævlig sosialangst er vi er plaget med det til tider begge to, vi skulle ønske at sånt svineri ikke fantes. Vi tenker på deg, og vi sender deg varmetanker og varmeklemmer. vår gode og snille venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #5433 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg sender deg masse gode tanker ❤️ Tusen takk, gode du ♥️ Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet hvor jævlig sosialangst er vi er plaget med det til tider begge to, vi skulle ønske at sånt svineri ikke fantes. Vi tenker på deg, og vi sender deg varmetanker og varmeklemmer. vår gode og snille venn @jukkapalme Tusen takk, gode dere ♥️ Enig, skulle ønske det ikke fantes. Hater den dritten der, altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #5434 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Tusen takk, gode du ♥️ Tusen takk, gode dere ♥️ Enig, skulle ønske det ikke fantes. Hater den dritten der, altså! Cassidy Tvillingene synes at sommeren kan være den verste tiden for den dritten der, for da er det ofte samlet mange mennesker på et sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #5435 Del Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at sommeren kan være den verste tiden for den dritten der, for da er det ofte samlet mange mennesker på et sted. Samme her. Depresjonen forsterkes også på sommeren fordi det forventes så mye av en som jeg ikke klarer. Samfunnet forventer at man skal gjøre noe hele tiden, kose seg så mye, henge med venner hele tiden, oppleve så mye og ha det SÅÅÅÅ gøy osv. Og angsten og depresjonen forsterkes mer jo varmere det blir. Spådd 30 grader til uka, jeg gruer meg. Tåler varmen veldig dårlig. Lengter veldig etter regn også. Er ekstremt tørt ute og skogbrannfaren er på orange nivå. Og det er ikke spådd en dråpe regn hele langtidsvarselet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #5436 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Samme her. Depresjonen forsterkes også på sommeren fordi det forventes så mye av en som jeg ikke klarer. Samfunnet forventer at man skal gjøre noe hele tiden, kose seg så mye, henge med venner hele tiden, oppleve så mye og ha det SÅÅÅÅ gøy osv. Og angsten og depresjonen forsterkes mer jo varmere det blir. Spådd 30 grader til uka, jeg gruer meg. Tåler varmen veldig dårlig. Lengter veldig etter regn også. Er ekstremt tørt ute og skogbrannfaren er på orange nivå. Og det er ikke spådd en dråpe regn hele langtidsvarselet. Cassidy Tvillingene liker heller ikke varmen når det blir 30 varmegrader ser vi ut som to kokte hummere begge to. Men vi er fornøyde med temperaturen her i Bergen nå. For den ligger på 15-20 varmegrader og det synes vi to at er helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #5437 Del Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker heller ikke varmen når det blir 30 varmegrader ser vi ut som to kokte hummere begge to. Men vi er fornøyde med temperaturen her i Bergen nå. For den ligger på 15-20 varmegrader og det synes vi to at er helt perfekt. Huff, husk solkrem med høy faktor. Jeg blir ekstremt slapp og dårlig i varmen, får problemer med magen og kroppen verker. 15-20 grader er helt perfekt, ja Her var det 23 idag, det er øvre grense for meg, hehe. 25 er greit så lenge det blåser en del. Men alt over 25 er helt jævlig. Gruer meg til 30 grader neste uke, fyttikatta. Skulle ønske det kunne bli 15 grader og regn i stedet, for nå trenger vi virkelig regn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #5438 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Huff, husk solkrem med høy faktor. Jeg blir ekstremt slapp og dårlig i varmen, får problemer med magen og kroppen verker. 15-20 grader er helt perfekt, ja Her var det 23 idag, det er øvre grense for meg, hehe. 25 er greit så lenge det blåser en del. Men alt over 25 er helt jævlig. Gruer meg til 30 grader neste uke, fyttikatta. Skulle ønske det kunne bli 15 grader og regn i stedet, for nå trenger vi virkelig regn. Cassidy Tvillingene er enige vi har det også veldig tørt her i Bergen. For det har vært lite regn her denne våren, det har helst vært kaldt og klarvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #5439 Del Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er enige vi har det også veldig tørt her i Bergen. For det har vært lite regn her denne våren, det har helst vært kaldt og klarvær. Ikke så ofte det er tørt i Bergen 😱 Jeg var i Bergen da jeg var liten i 1989 og da regnet det hele tiden. Syns dette minner altfor mye om 2018 jeg. Da var også vinteren lang (var snø hos meg til slutten av april), våren kort og poff!, så kom den ekstreme varmen i mai. Ikke vært fullt så ille i år da, men var en kort og kald vår i år også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #5440 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ikke så ofte det er tørt i Bergen 😱 Jeg var i Bergen da jeg var liten i 1989 og da regnet det hele tiden. Syns dette minner altfor mye om 2018 jeg. Da var også vinteren lang (var snø hos meg til slutten av april), våren kort og poff!, så kom den ekstreme varmen i mai. Ikke vært fullt så ille i år da, men var en kort og kald vår i år også. Cassidy Tvillingene gjetter at regnet kommer her i Bergen rundt St. Hans når skoleelevene får sommerferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå