Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene håper at du snart blir bedre, vi sender våre tanker til deg.:klem3::klem3:

Tusen takk 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi favorittpleieren min sa at han ikke ville snakke med meg i går… 🥹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (20 minutter siden):

Fordi favorittpleieren min sa at han ikke ville snakke med meg i går… 🥹

Cassidy Tvillingene vil alltid snakke med deg Bestevenninnen vår Embla.:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg synes det er vanskelig når primærgruppa/pasientansvarlige konfronterer meg med ting… 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg synes det er vanskelig når primærgruppa/pasientansvarlige konfronterer meg med ting… 🥲

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

..."folk" dør altfor tidlig.  :(  Kjendiser som jeg jo ikke kjenner, men så kjenner jeg dem allikevel. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

..."folk" dør altfor tidlig.  :(  Kjendiser som jeg jo ikke kjenner, men så kjenner jeg dem allikevel. 

Alt for tidlig å dø før man er gammel :( 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Det er sikkert ikke så mye å være lei seg for men når jeg ville ha en fin uteplass med blomster og planter og trenger hjelp til å plante om en rose jeg kjøpte og samboer ikke en gang gidder å løfte en finger for å hjelpe- nei da blir jeg litt sånn 3EC78082-5362-4D3A-A791-EAC6E0318B69.gif.88a7b9e5edb1d4b1dd5cbf36251216f0.gifC0B77841-D311-49DB-86C7-3DB3C64FB360.gif.3d012c592c13db6689e375f0bb4d6a9a.gif Føler null glede og har ikke lyst til å gjøre det fint lenger)

Endret av Peanut
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Ser at noen gradvis visner 🥲

Peanut skrev (4 timer siden):

(Det er sikkert ikke så mye å være lei seg for men når jeg ville ha en fin uteplass med blomster og planter og trenger hjelp til å plante om en rose jeg kjøpte og samboer ikke en gang gidder å løfte en finger for å hjelpe- nei da blir jeg litt sånn 3EC78082-5362-4D3A-A791-EAC6E0318B69.gif.88a7b9e5edb1d4b1dd5cbf36251216f0.gifC0B77841-D311-49DB-86C7-3DB3C64FB360.gif.3d012c592c13db6689e375f0bb4d6a9a.gif Føler null glede og har ikke lyst til å gjøre det fint lenger)

Cid skrev (4 timer siden):

https://deadline.com/2023/04/michael-j-fox-reflects-on-life-with-parkinsons-im-not-going-to-be-80-1235341656/
Så trist og tragisk hva han og mange andre går igjennom :( Jeg har hatt sansen for Michael siden jeg så tilbake til fremtiden filmene, trist at han sliter med dette :( 

Cid skrev (5 timer siden):

Alt for tidlig å dø før man er gammel :( 

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittsykepleieren min skal ha 12 dagers ferie snart, men jeg får trøste meg med at 12 dager går fort… 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (9 minutter siden):

Favorittsykepleieren min skal ha 12 dagers ferie snart, men jeg får trøste meg med at 12 dager går fort… 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha tenkt meg tre uker med røde almanakkdager akkurat nå, men de kommer nok ikke... :sukk: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Kunne ha tenkt meg tre uker med røde almanakkdager akkurat nå, men de kommer nok ikke... :sukk: 

hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...