Entern Skrevet 17. februar 2023 #5201 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg er veldig fan av filmene hans Jeg og Den første jeg så var Døden Kler Henne, faktisk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5202 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og Den første jeg så var Døden Kler Henne, faktisk 😀 Die Hard her, sett Pulp Fiction? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 #5203 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Die Hard her, sett Pulp Fiction? Ja såklart så Pulp Fiction første gang da jeg gikk på VGS 😀 Die Hard er kjempebra, beste actionfilmen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5204 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja såklart så Pulp Fiction første gang da jeg gikk på VGS 😀 Die Hard er kjempebra, beste actionfilmen 😀 Favoritt filmen min med han er Armageddon, jeg har sett den filmen flere ganger, også mange andre gode skuespillere med der inkludert Ben Affleck og Liv Tyler som unge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 #5205 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Favoritt filmen min med han er Armageddon, jeg har sett den filmen flere ganger, også mange andre gode skuespillere med der inkludert Ben Affleck og Liv Tyler som unge Favoritten min er nok Die Hard men han har spilt i masse bra 😀 han er fantastisk i Unbreakable også 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5206 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Favoritten min er nok Die Hard men han har spilt i masse bra 😀 han er fantastisk i Unbreakable også 😀 Filmene vil leve videre for alltid ❤️ Endret 17. februar 2023 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 #5207 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Filmene vil leve videre for alltid ❤️ Ja 😊 Willis sin demens minner om Pratchett, morsom og flink forfatter som fikk Alzheimer når han var ca 60 og valgte aktiv dødshjelp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2023 #5208 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (2 timer siden): https://deadline.com/2023/02/bruce-willis-frontotemporal-dementia-diagnosis-1235262350/ Dette er bare hjerteskjærende ❤️ En av vår tids beste skuespillere! Forferdelig trist! Bruce Willis er og har alltid vært en av mine favorittskuespillere ♥️ Demens er en forferdelig sykdom. Jeg tror min favorittfilm med han er Den Sjette Sansen. Den filmen har jeg sikkert sett 100 ganger. Men liker alle filmene jeg har sett med ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #5209 Del Skrevet 17. februar 2023 jukkapalme skrev (40 minutter siden): Forferdelig trist! Bruce Willis er og har alltid vært en av mine favorittskuespillere ♥️ Demens er en forferdelig sykdom. Jeg tror min favorittfilm med han er Den Sjette Sansen. Den filmen har jeg sikkert sett 100 ganger. Men liker alle filmene jeg har sett med ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5210 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Bruce trenger den klemmen mer 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #5211 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Bruce trenger den klemmen mer 😕 Cassidy Tvillingene protesterer ikke på det Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. februar 2023 #5212 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (3 timer siden): https://deadline.com/2023/02/bruce-willis-frontotemporal-dementia-diagnosis-1235262350/ Dette er bare hjerteskjærende ❤️ En av vår tids beste skuespillere! Ekstra tragisk med denne demenstypen da den ofte innebærer full personlighetsforandring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5213 Del Skrevet 17. februar 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Ekstra tragisk med denne demenstypen da den ofte innebærer full personlighetsforandring. Uff må være horribelt for hovedpersonen 😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. februar 2023 #5214 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Uff må være horribelt for hovedpersonen 😥 Hele familien faktisk. Tenk deg en elsket forelder som blir en helt annen person, ofte med fæl oppførsel 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5215 Del Skrevet 17. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Hele familien faktisk. Tenk deg en elsket forelder som blir en helt annen person, ofte med fæl oppførsel 😢 Uff vil ikke tenke tanken 🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. februar 2023 #5216 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Uff vil ikke tenke tanken 🥺 Jeg har mistet begge foreldrene mine i demens og det har gjort meg ekstra opptatt av å alltid gjøre det beste jeg kan mot de jeg er glad i, for en dag skal vi miste hverandre og da har vi bare minnene. Og man må aldri skilles uten at uenigheter og gruff er ryddet av veien ❤️🥺 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #5217 Del Skrevet 17. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg har mistet begge foreldrene mine i demens og det har gjort meg ekstra opptatt av å alltid gjøre det beste jeg kan mot de jeg er glad i, for en dag skal vi miste hverandre og da har vi bare minnene. Og man må aldri skilles uten at uenigheter og gruff er ryddet av veien ❤️🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 #5218 Del Skrevet 17. februar 2023 Boetica skrev (41 minutter siden): Jeg har mistet begge foreldrene mine i demens og det har gjort meg ekstra opptatt av å alltid gjøre det beste jeg kan mot de jeg er glad i, for en dag skal vi miste hverandre og da har vi bare minnene. Og man må aldri skilles uten at uenigheter og gruff er ryddet av veien ❤️🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #5219 Del Skrevet 17. februar 2023 Boetica skrev (43 minutter siden): Jeg har mistet begge foreldrene mine i demens og det har gjort meg ekstra opptatt av å alltid gjøre det beste jeg kan mot de jeg er glad i, for en dag skal vi miste hverandre og da har vi bare minnene. Og man må aldri skilles uten at uenigheter og gruff er ryddet av veien ❤️🥺 Kondolerer 💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2023 #5220 Del Skrevet 17. februar 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Jeg har mistet begge foreldrene mine i demens og det har gjort meg ekstra opptatt av å alltid gjøre det beste jeg kan mot de jeg er glad i, for en dag skal vi miste hverandre og da har vi bare minnene. Og man må aldri skilles uten at uenigheter og gruff er ryddet av veien ❤️🥺 Så forferdelig 💔 Varm klem til deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå