Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #5141 Del Skrevet 5. februar 2023 MyMichelle skrev (56 minutter siden): Tusen takk 💗 Ønsker det samme for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #5142 Del Skrevet 6. februar 2023 ÅNEIDA! Pasientansvarlig som er på gruppa min, som er utrolig dyktig og snill, skal slutte. Jeg er så lei meg nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg. Han har vært så flink og snill med meg. Utrolig trist. Jeg vet at det er mange relasjoner og brudd i psykiatrien men dette er en fantastisk pleier som har gjort så mye for meg. ÅRGH! Jeg begynte å grine så masse og det var så fint at han kom og fortalte det selv. 😭❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 7. februar 2023 #5143 Del Skrevet 7. februar 2023 Er bare sliten. Føler meg malplassert her i verden. Kommer ikke noen vei. Jeg blir eldre, men utvikler meg ikke. Det kommer en ny dag i morgen, men det er ikke nye muligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. februar 2023 #5144 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonymburker skrev (2 timer siden): Er bare sliten. Føler meg malplassert her i verden. Kommer ikke noen vei. Jeg blir eldre, men utvikler meg ikke. Det kommer en ny dag i morgen, men det er ikke nye muligheter. Du er ikke alene ♥️ Føler det på akkurat samme måten selv. Depresjon er fryktelig vondt. Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #5145 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonymburker skrev (7 timer siden): Er bare sliten. Føler meg malplassert her i verden. Kommer ikke noen vei. Jeg blir eldre, men utvikler meg ikke. Det kommer en ny dag i morgen, men det er ikke nye muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #5146 Del Skrevet 8. februar 2023 Anonymburker skrev (12 timer siden): Er bare sliten. Føler meg malplassert her i verden. Kommer ikke noen vei. Jeg blir eldre, men utvikler meg ikke. Det kommer en ny dag i morgen, men det er ikke nye muligheter. Huff - dette var vondt å lese. Dette høres kanskje klisjeaktig ut men det kommer en morgendag, en fortsettelse og en bedring. 🥹❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 9. februar 2023 #5147 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg er trist og sint på meg selv for at jeg ikke tør bli med i brettspill-gruppen på den nye jobben min. Jeg er så glad i å spille brettspill, men har ingen å spille med. Men nå når jeg endelig har fått et tilbud, så tør jeg ikke bli med for "Jeg kjenner jo ingen der, ingen av de jeg jobber med er med der, tenk om alle de andre er skikkelig klikk, tenk om alle andre kan reglene og jeg sitter der og ikke skjønner noe og bare gjør feil og alle blir irriterte på meg"; osv.... Jeg er i førtiårene for svarte, burde jeg ikke vært for gammel til å være redd for sånt nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 #5148 Del Skrevet 9. februar 2023 Akuline skrev (13 minutter siden): Jeg er trist og sint på meg selv for at jeg ikke tør bli med i brettspill-gruppen på den nye jobben min. Jeg er så glad i å spille brettspill, men har ingen å spille med. Men nå når jeg endelig har fått et tilbud, så tør jeg ikke bli med for "Jeg kjenner jo ingen der, ingen av de jeg jobber med er med der, tenk om alle de andre er skikkelig klikk, tenk om alle andre kan reglene og jeg sitter der og ikke skjønner noe og bare gjør feil og alle blir irriterte på meg"; osv.... Jeg er i førtiårene for svarte, burde jeg ikke vært for gammel til å være redd for sånt nå? Meld deg på da!!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akuline Skrevet 9. februar 2023 #5149 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Meld deg på da!!! 😊 Jeg meldte meg på denne månedens arrangement, men det var bare 4 andre påmeldte, og på den interne fjesboken virket det som om de alle var "gamlekarer" i guppen og kjempetjommi... Og så skal alle treffes rett etter jobb for felles middag, noe jeg ikke kan, for jeg har unger som må styres med først, så da kommer de til å være igang med spillingen før jeg kommer, osv osv.. Så jeg meldte meg av igjen, for jeg fikk helt vondt i magen av stress ved tanken på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. februar 2023 #5150 Del Skrevet 9. februar 2023 Akuline skrev (16 minutter siden): Jeg er trist og sint på meg selv for at jeg ikke tør bli med i brettspill-gruppen på den nye jobben min. Jeg er så glad i å spille brettspill, men har ingen å spille med. Men nå når jeg endelig har fått et tilbud, så tør jeg ikke bli med for "Jeg kjenner jo ingen der, ingen av de jeg jobber med er med der, tenk om alle de andre er skikkelig klikk, tenk om alle andre kan reglene og jeg sitter der og ikke skjønner noe og bare gjør feil og alle blir irriterte på meg"; osv.... Jeg er i førtiårene for svarte, burde jeg ikke vært for gammel til å være redd for sånt nå? Jeg er der selv. De få gangene jeg har klart å presse meg selv ut på noe så har tanken» ok men om tankene mine stemmer så kan jeg bare dra hjem» vunnet. Og så blir det en mellomting av hva jeg har tenkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 #5151 Del Skrevet 9. februar 2023 Akuline skrev (2 minutter siden): Jeg meldte meg på denne månedens arrangement, men det var bare 4 andre påmeldte, og på den interne fjesboken virket det som om de alle var "gamlekarer" i guppen og kjempetjommi... Og så skal alle treffes rett etter jobb for felles middag, noe jeg ikke kan, for jeg har unger som må styres med først, så da kommer de til å være igang med spillingen før jeg kommer, osv osv.. Så jeg meldte meg av igjen, for jeg fikk helt vondt i magen av stress ved tanken på det. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar 2023 #5152 Del Skrevet 9. februar 2023 https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/apner-opp-om-sykdommen-sannsynligvis-min-siste-prisutdeling/15493934/ Dette var triste saker en ordentlig god skuespiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #5153 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg har så mye hodepine for tiden. 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 9. februar 2023 #5154 Del Skrevet 9. februar 2023 Fordi jeg ikke klarer å slappe av. Når noe ikke er perfekt bare må jeg finne ut av det. Jeg klarer ikke å ta det med ro før alt er i orden. Jeg skulle ønske jeg av og til kunne stoppe opp og bare være i nået. At jeg kunne akseptere at livet aldri blir perfekt og at mye i livet er uforutsigbart og ikke kan kontrolleres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #5155 Del Skrevet 9. februar 2023 Sjokoladepenge skrev (3 minutter siden): Fordi jeg ikke klarer å slappe av. Når noe ikke er perfekt bare må jeg finne ut av det. Jeg klarer ikke å ta det med ro før alt er i orden. Jeg skulle ønske jeg av og til kunne stoppe opp og bare være i nået. At jeg kunne akseptere at livet aldri blir perfekt og at mye i livet er uforutsigbart og ikke kan kontrolleres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 9. februar 2023 #5156 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Takk for klemmen 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. februar 2023 #5157 Del Skrevet 9. februar 2023 Sjokoladepenge skrev (1 time siden): Fordi jeg ikke klarer å slappe av. Når noe ikke er perfekt bare må jeg finne ut av det. Jeg klarer ikke å ta det med ro før alt er i orden. Jeg skulle ønske jeg av og til kunne stoppe opp og bare være i nået. At jeg kunne akseptere at livet aldri blir perfekt og at mye i livet er uforutsigbart og ikke kan kontrolleres. Med aksept kommer fred. Prøv å ikke kontrollere det ukontrollerbare. Men man må gjerne gå på en smell først. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #5158 Del Skrevet 10. februar 2023 Cid skrev (22 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/apner-opp-om-sykdommen-sannsynligvis-min-siste-prisutdeling/15493934/ Dette var triste saker en ordentlig god skuespiller! Ja, hun var god I den al bundy serien. Og ikke minst i anchorman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #5159 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja, hun var god I den al bundy serien. Og ikke minst i anchorman Grusom sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 #5160 Del Skrevet 10. februar 2023 Boetica skrev (14 timer siden): Med aksept kommer fred. Prøv å ikke kontrollere det ukontrollerbare. Men man må gjerne gå på en smell først. Godt sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå