Embla Othea Skrevet 26. november 2022 #5001 Del Skrevet 26. november 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Sov godt, håper det er hyggeligere her i morgen😊 Det håper jeg også 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. november 2022 #5002 Del Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg har slitt psykisk selv så vet at det ikke er lett ❤️ ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. november 2022 #5003 Del Skrevet 26. november 2022 supernova_87 skrev (1 minutt siden): ❤️ Du virker som en god person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. november 2022 #5004 Del Skrevet 26. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Du virker som en god person Åh, takk, det var fint å høre. Skulle til å skrive noe av det samme til deg på PM, men du hadde visst skrudd det av. Ville bare si at jeg syntes det er så fint at du forsøker å møte alle med raushet og varme som skriver her i tråden. Og det er veldig fint å bli møtt av. Tror alle her i tråden er gode personer, selv når vi er litt uenig. 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. november 2022 #5005 Del Skrevet 26. november 2022 supernova_87 skrev (Akkurat nå): Åh, takk, det var fint å høre. Skulle til å skrive noe av det samme til deg på PM, men du hadde visst skrudd det av. Ville bare si at jeg syntes det er så fint at du forsøker å møte alle med raushet og varme som skriver her i tråden. Og det er veldig fint å bli møtt av. Tror alle her i tråden er gode personer, selv når vi er litt uenig. 🙏 Jeg slo av pm for en tid tilbake fordi jeg synes det er enklere å kunne stikke innom kg uten å måtte svare på pm, så vet andre som skulle lure på hvorfor 😄 Men tusen takk Ja det er jeg helt enig i ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 27. november 2022 #5006 Del Skrevet 27. november 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og samtlige svar til dette. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. november 2022 #5007 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg savner mamma ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. november 2022 #5008 Del Skrevet 27. november 2022 3 minutter siden, Embla Othea said: Jeg savner mamma ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. november 2022 #5009 Del Skrevet 27. november 2022 Embla Othea skrev (19 minutter siden): Jeg savner mamma ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. november 2022 #5010 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg savner pappa 😞💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. november 2022 #5011 Del Skrevet 27. november 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg savner pappa 😞💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. november 2022 #5012 Del Skrevet 27. november 2022 2 minutter siden, Klink said: Jeg savner pappa 😞💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. november 2022 #5013 Del Skrevet 27. november 2022 Klink skrev (6 minutter siden): Jeg savner pappa 😞💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. november 2022 #5014 Del Skrevet 27. november 2022 Embla Othea skrev (57 minutter siden): Jeg savner mamma ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2022 #5015 Del Skrevet 7. desember 2022 Savner akutt min søster sånn overveldende mye.. burde sovet.. men da ble det vanskelig..må opp snart,.. men sånn er livet i blant.😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2022 #5016 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Savner akutt min søster sånn overveldende mye.. burde sovet.. men da ble det vanskelig..må opp snart,.. men sånn er livet i blant.😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. desember 2022 #5017 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Savner akutt min søster sånn overveldende mye.. burde sovet.. men da ble det vanskelig..må opp snart,.. men sånn er livet i blant.😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #5018 Del Skrevet 8. desember 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Takk🧡 Ny dag nå.. god frokost inntatt. Svømme-bag pakket. Swim away them troubles👍Går bra.😊 Ha en bra dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. desember 2022 #5019 Del Skrevet 8. desember 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Takk🧡 Ny dag nå.. god frokost inntatt. Svømme-bag pakket. Swim away them troubles👍Går bra.😊 Ha en bra dag! Å så bra å høre at det er på stell og at en fin Frøkenfryden-morgen er i anmarsj 😊👍 Takk😊 Ha en fin dag du og kjære Fryden😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. desember 2022 #5020 Del Skrevet 8. desember 2022 Entern skrev (11 timer siden): Å så bra å høre at det er på stell og at en fin Frøkenfryden-morgen er i anmarsj 😊👍 Takk😊 Ha en fin dag du og kjære Fryden😊 Hei på du! Takk for gode ønsker. Håper du har ok dag med lefser i flere retter😁👍 Dagen har rullet sin gang. Jeg har svømt og skal omsider hjem, tullet inn i gigantisk sauekåpe fra topp til tå. Mål for kvelden: Linsebolognese i sofa iført julepysj❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå