Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Fóler meg litt trist i dag. :( Pá grunn av noen triste ting fra fortiden en gang.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg trist i dag fordi jeg føler at livet går så fort, og jeg vil at alt skal skje fortest mulig. Jeg vil dra til USA nå for å studere og jeg er bare 17 år. Må nok vente minimum 2 år, og det er halve livet det. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Fordi jeg ikke liker meg selv, og jeg føler også at mange andre ikke liker meg. Får ofte høre at jeg er rar. jeg vil ikke være rar. Jeg prøver bare mitt beste og være hyggelig og grei, men venneløs sitter jeg her. Det må jo være noe galt med meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Fordi jeg ikke liker meg selv, og jeg føler også at mange andre ikke liker meg. Får ofte høre at jeg er rar. jeg vil ikke være rar. Jeg prøver bare mitt beste og være hyggelig og grei, men venneløs sitter jeg her. Det må jo være noe galt med meg :(

Du er en fantastisk person, hadde jeg bodd nær deg kunne jeg ha besøkt deg og tatt deg med på kino og spandert tilbehør om du hadde villet :klem: Du vil alltid ha oss på kvinneguiden som er glad i deg og anser deg som venn :)

Jeg har ikke noe venner jeg egentlig heller så jeg føler med deg :( Men jeg trøster meg med dem jeg har på nettet, for nå ihvertfall :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Du er en fantastisk person, hadde jeg bodd nær deg kunne jeg ha besøkt deg og tatt deg med på kino og spandert tilbehør om du hadde villet :klem: Du vil alltid ha oss på kvinneguiden som er glad i deg og anser deg som venn :)

Jeg har ikke noe venner jeg egentlig heller så jeg føler med deg :( Men jeg trøster meg med dem dem jeg har på nettet, for nå ihvertfall :)

Takk for gode ord :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi.... fordi... fordi..... ting går sjeldent min vei for tiden.

Hittil har ikke ting gått min vei heller. 2015 har vært tungt oh trist hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fin som du er. Om andre ikke ser det er de dumme i hue :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Jeg kjenner på en stor tristhet for tiden. Det dreier seg om jødehets og det store skremmende hat-dyret

som begynner å røre på seg igjen i deler av vår verden. Jeg fatter ikke at det er mulig.

Oppegående mennesker slå ring om dem og ta sterk avstand fra denslags umenneskelig oppførsel.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...