Gjest crazycatlady Skrevet 28. januar 2015 #1561 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Vi må holde sammen Jeg føler det slik ganske often at livet er null verdt, at livet har ikke noen mening og at det hadde vært bedre å dø Tusen takk gode du. Liker ikke at du også har det sånn. Følelser og tanker er noe dritt. Deprimert og lei av alt, selv ting som betyr mye for meg. :/ Og så er jeg ensom. Endret 28. januar 2015 av crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. januar 2015 #1562 Del Skrevet 28. januar 2015 Var det du som posta som ab over meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 28. januar 2015 #1563 Del Skrevet 28. januar 2015 Parkeringsbot. Trenger jeg si mer? Nei, du trenger ikke si mer. Klag på den. Fikk min eneste p bot slettet.Anonymous poster hash: 76201...871 Heldig du var! Jeg klagde på min eneste bot. Det viste seg at "parkering forbudt" skiltet hadde kommet opp 1 1/2 uke før jeg parkerte der. Jeg hadde stått der flere ganger før, og la ikke merke til skiltet. Klagde mest for å lette min egen samvittighet. Det stakk skikkelig å vite et jeg hadde gjort noe ulovlig, selv om det ikke var med vilje. Wonderbitch: Visste du at du sto ulovlig, eller trodde du at du hadde parkert greit? Eller glemte du å trekke lapp? Stod over tiden? Jeg har vurdert å ramme boten min inn, men så langt tror jeg ikke jeg skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synapomorphy Skrevet 28. januar 2015 #1564 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Vi må holde sammen Jeg føler det slik ganske often at livet er null verdt, at livet har ikke noen mening og at det hadde vært bedre å dø Du har jo oss :hug: :hug: Hvem vil ikke være venn med den søteste Nosoul Det har nok å gjøre med at du har Asperger. Vi er mye mer sensitive enn andre – på mange områder. Håper det går bra med deg nå, ihvertfall. Endret 28. januar 2015 av Synapomorphy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 28. januar 2015 #1565 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei, du trenger ikke si mer. Heldig du var! Jeg klagde på min eneste bot. Det viste seg at "parkering forbudt" skiltet hadde kommet opp 1 1/2 uke før jeg parkerte der. Jeg hadde stått der flere ganger før, og la ikke merke til skiltet. Klagde mest for å lette min egen samvittighet. Det stakk skikkelig å vite et jeg hadde gjort noe ulovlig, selv om det ikke var med vilje. Wonderbitch: Visste du at du sto ulovlig, eller trodde du at du hadde parkert greit? Eller glemte du å trekke lapp? Stod over tiden? Jeg har vurdert å ramme boten min inn, men så langt tror jeg ikke jeg skal gå Hihi innrammet bot:) Jeg var litt usikker faktisk. Det er et sted man skulle tro det ikke var lov å parkere, men jeg kjører forbi hver dag og det står alltid biler der. Jeg gikk frem og tilbake og så etter parkering forbudt- skilt, men fant ikke i mørket og tok sjansen. Så det er egentlig bare min egen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. januar 2015 #1566 Del Skrevet 28. januar 2015 JEG ER DRITTLEI AV DET VÆRET SOM ER UTE NÅ!!! DRITTLEI AV ALL ISEN OG SLAPSET UTE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 28. januar 2015 #1567 Del Skrevet 28. januar 2015 Faen jeg er så lei av aaaaalt! Drittlei av været ute, drittlei av psykologen, drittlei av å være så konstant utslitt og drittlei av å gå på en skole der kun skulkere og unnasluntrere blir hørt og puset med, mens vi andre som selv er grisedeprimerte ( dog pliktoppfyllene ) ene og alene får kun beskjed om " Du MÅ ikke gå på videregående, det ER frivillig " når man prøver å si ifra over at ting er vanskelig for en. Hater at jeg må låse meg inne på do i friminuttene for å gråte :cry: Vil bare reise langt vekk for å komme unna en stund, men det går jo ikke uten penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 28. januar 2015 #1568 Del Skrevet 28. januar 2015 Fordi jeg har en vanvittig arbeidslyst og kunne tenkt meg til å få skikk på 2. etasje med rydding, kasting, vasking og maling av rommene, men så har jeg en irriterende bekkenløsning som gjør at jeg bare klarer å stå på rundt 15 minutter i slengen. De 15 minuttene med arbeid betyr at jeg må ta det med ro i mer enn en time, slik at jeg ikke bare gjør bekkenløsningen verre. Gjør vondt å bøye meg, bære ting, gå opp og ned trappa, vaske osv. Har også litt lavt blodtrykk, så jeg blir faktisk andpusten i løpet av den korte seansen. Alt går så fryktelig sakte fremover! Mannen skal langt bort på jobb med en eller annen musiker i morgen, så det er intet håp om å få malt rommet som er klargjort for maling, eller bært ned ting som skal på miljøstasjonen og til lagring i kjelleren. Snakk om bortkastet arbeidslyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 28. januar 2015 #1569 Del Skrevet 28. januar 2015 Faen jeg er så lei av aaaaalt! Drittlei av været ute, drittlei av psykologen, drittlei av å være så konstant utslitt og drittlei av å gå på en skole der kun skulkere og unnasluntrere blir hørt og puset med, mens vi andre som selv er grisedeprimerte ( dog pliktoppfyllene ) ene og alene får kun beskjed om " Du MÅ ikke gå på videregående, det ER frivillig " når man prøver å si ifra over at ting er vanskelig for en. Hater at jeg må låse meg inne på do i friminuttene for å gråte :cry: Vil bare reise langt vekk for å komme unna en stund, men det går jo ikke uten penger.. Skjónner at du har det tóft ná. Livet fóles ikke alltid sá rettferdig, og det er dumt nár sleipe mennesker slipper unna ansvar og ikke fár den straffen de skulle ha fortjent. Virker som den skolen du gár pá har et skikkelig dárlig system, tenk á si noe slikt som at du MÄ ikke gá pá videregáende og at det er frivillig. Hvis du ikke ville ha startet med videregáende sá hadde du ikke gátt der ná, men siden du gár ná pá videregáende sá burde dette bety for dem at du ónsker á ha videre utdanning. Ikke gi opp! Det er tóft nár det skjer forskjellsbehandling. Men du kan kun gjóre ditt beste og á próve med á ignorere de som er negative. Fokuser mer pá á bygge opp deg sjólv, og med á gjóre ditt beste pá skolen. Du er ikke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1570 Del Skrevet 29. januar 2015 Tankene rumler som tomme tønner og jeg finner ikke av-knappen. Anonymous poster hash: 1e65f...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1571 Del Skrevet 29. januar 2015 Føler meg mislykka i livet, kommer aldri til å få et jobbintervju. Lyst å gråte her jeg ligger. Og er så stygg på bilder så folk sikkert syns synd på meg når de ser på Facebooken min, ydmykende å tenke på. Og er redd samboer skal tenne mer på andre enn på meg, tåler ikke tanken på det om dagen. Savner mitt blide og lettsindige jeg. Anonymous poster hash: 0d386...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #1572 Del Skrevet 29. januar 2015 Tankene rumler som tomme tønner og jeg finner ikke av-knappen. Anonymous poster hash: 1e65f...72f Føler meg mislykka i livet, kommer aldri til å få et jobbintervju. Lyst å gråte her jeg ligger. Og er så stygg på bilder så folk sikkert syns synd på meg når de ser på Facebooken min, ydmykende å tenke på. Og er redd samboer skal tenne mer på andre enn på meg, tåler ikke tanken på det om dagen. Savner mitt blide og lettsindige jeg.Anonymous poster hash: 0d386...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 29. januar 2015 #1573 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Tankene rumler som tomme tønner og jeg finner ikke av-knappen. Anonymous poster hash: 1e65f...72f Føler meg mislykka i livet, kommer aldri til å få et jobbintervju. Lyst å gråte her jeg ligger. Og er så stygg på bilder så folk sikkert syns synd på meg når de ser på Facebooken min, ydmykende å tenke på. Og er redd samboer skal tenne mer på andre enn på meg, tåler ikke tanken på det om dagen. Savner mitt blide og lettsindige jeg.Anonymous poster hash: 0d386...fa9 Du duger fint til mye, og du vil nok fá napp pá en jobb en gang. Ikke gi opp hápet pá dette. Jobbsóking er tóft for mange, sá du er ikke alene om dette. Jeg er sikker pá at du er fin slik du er og jeg tror ikke pá at du er stygg. Samboeren din valgte deg nok sikkert av flere grunner enn kun utseendet ditt, sjólv om jeg tror ná at han má like hvordan du ser ut ogsá. Du er verdifull! Og vakker pá din máte! Reis deg opp og gá fremover med hevet hode! Endret 29. januar 2015 av SunflowerPenguin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. januar 2015 #1574 Del Skrevet 29. januar 2015 Lakrisposen er tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #1575 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har stått opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 29. januar 2015 #1576 Del Skrevet 29. januar 2015 Skjónner at du har det tóft ná. Livet fóles ikke alltid sá rettferdig, og det er dumt nár sleipe mennesker slipper unna ansvar og ikke fár den straffen de skulle ha fortjent. Virker som den skolen du gár pá har et skikkelig dárlig system, tenk á si noe slikt som at du MÄ ikke gá pá videregáende og at det er frivillig. Hvis du ikke ville ha startet med videregáende sá hadde du ikke gátt der ná, men siden du gár ná pá videregáende sá burde dette bety for dem at du ónsker á ha videre utdanning. Ikke gi opp! Det er tóft nár det skjer forskjellsbehandling. Men du kan kun gjóre ditt beste og á próve med á ignorere de som er negative. Fokuser mer pá á bygge opp deg sjólv, og med á gjóre ditt beste pá skolen. Du er ikke alene. Jeg føler at det ofte er for mye dulling der. DEt er en skole kun for psykisk syke, men det virker som at lærerne og behandlerne innimellom glemmer oss som ikke roper høyesy. De andre sier jo til læreren at de kom ikke på skolen fordi de heller dro på trening, eller skal sove ut fordi de skal på festpå kvelden liksom. Selv om jeg bare har 22 timer i uka med skole så er jeg så utslitt av det at jeg ikke har overskudd til noe sosialt liv. Jeg tok meg en fridag idag fra skolen idag ( Første fraværsdag på VG1 ) og jeg har faktisk fryktelig dårlig samvittghet over det. JEg skjønner ikke hvordan de andre klarer å skulke i ukevis forså bare å fnyse av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. januar 2015 #1577 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Føler meg mislykka i livet, kommer aldri til å få et jobbintervju. Lyst å gråte her jeg ligger. Og er så stygg på bilder så folk sikkert syns synd på meg når de ser på Facebooken min, ydmykende å tenke på. Og er redd samboer skal tenne mer på andre enn på meg, tåler ikke tanken på det om dagen. Savner mitt blide og lettsindige jeg.Anonymous poster hash: 0d386...fa9 Hei Jeg vet ikke om du er jente eller gutt og det betyr faktisk liten rolle. Du skal ikke tenke negative tanker om deg selv, det gjør deg selv enda verre. jeg forstår at det er en grop det er vanskelig å komme seg opp av igjen, men det er faktisk bare du som kan trekke deg ut fra den gropen. Om Viljen ikke er der hjelper det ikke at andre trekker deg opp, for da faller du ned igjen. Så..... Snuoperasjonen Hvordan få selvtilliten tilbake og troen på seg selv Først innse at fortid er fortid og at hvert minutt fremover er et minutt med nye muligheter. Dvs... viktigste av alt er å gjøre ting som gjør deg glad, om det er små ting så gjør dem fremdeles. Det spiller ingen rolle om det er å kaste egg på naboens dør eller om det er å gi katten mat. Så lenge du synes det er gøy. Og du blir glad over det. Det du eier innvendig kommer alltid ut på utsiden, enten du vil eller ei. Ikke se deg over skulderen etter ting som får deg trist og lei, men se på de små tingene som gjør deg bittelittegrann lykkelig. At du har en samboer er jo en "bragd" i seg selv. Det betyr jo at han har sett dine fine sider og de dagene du har vært lykkelig og som du selv også elsker og savner. Er så lett i dagens samfunn å falle i de hullene i veien som gjør en trist og lei. men jeg har masse tro på deg og jeg vet du vil klatre opp av hullet og gjøre ting du blir glad i... Begynn smått LYKKE TIL Endret 29. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. januar 2015 #1578 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg føler at det ofte er for mye dulling der. DEt er en skole kun for psykisk syke, men det virker som at lærerne og behandlerne innimellom glemmer oss som ikke roper høyesy. De andre sier jo til læreren at de kom ikke på skolen fordi de heller dro på trening, eller skal sove ut fordi de skal på festpå kvelden liksom. Selv om jeg bare har 22 timer i uka med skole så er jeg så utslitt av det at jeg ikke har overskudd til noe sosialt liv. Jeg tok meg en fridag idag fra skolen idag ( Første fraværsdag på VG1 ) og jeg har faktisk fryktelig dårlig samvittghet over det. JEg skjønner ikke hvordan de andre klarer å skulke i ukevis forså bare å fnyse av det. Jeg skulket mye på mitt siste år på videregående fordi jeg mislikte skolen, det er mange som blir tvunget til å gå videregående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 29. januar 2015 #1579 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Jeg skulket mye på mitt siste år på videregående fordi jeg mislikte skolen, det er mange som blir tvunget til å gå videregående Vet at noen har det sånn, jeg skulket meg gjennom ungdomsskolen fordi det var så fælt. Ble til og med oppdaget av lærerne så de truet med å fotfølge meg hjemmefra.. . Men nå er dette en liten psykiatriskole hvor vi er ca 4-5 i klasser og ca 60 på hele skolen, der man har litt mer frihet ( kan sove på sofaen på privatrommet, snakke med behandlere, kan f.eks tilpasse undervisningen etter hva man klarer, trenger ikke delta muntlig eller sosialt om man ikke vil ) og jeg blir faktisk ganske irritert når folk kommer for sent hver eneste dag slik at vi to som kommer presist ikke får begynt på oppgavene fordi læreren må forklare oppgaven fem ganger til for de elevene som kommer for sent med 20 minutters intervaller. Det faktum at skolen ikke har anmerkningssystem er det noen som utnytter ganske grovt. At jeg ikke får gå videre i pensum fordi de andre heller vil sove noen timer lengre om morgenen er faktisk ikke greit, men når man er den skoleflinke blandt skulkere så blir man overhodet ikke tatt hensyn til, og det synes jeg er like ille som om lærerne hadde avfeid de andre. Endret 29. januar 2015 av Dorosseru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 29. januar 2015 #1580 Del Skrevet 29. januar 2015 Litt trist fordi solen snart går ned, det er så godt med sol etter den lange, mørke vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå