blargh Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Har dere noen form for sunn kosemat som dere tar frem, istedenfor potetgullposen, sjokolade eller godteri?
NovaFlare Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Nå lever jo jeg lavkarbo da, så min kos er jo betydelig mye fetere enn hva du sikkert er vant til. Men når jeg høykarber så ELSKER jeg Bringebær med vaniljekesam :rødme: Når jeg som spiser lavkarbo skal kose meg uten at det legger seg rundt midjen, så lager jeg enten fløtegrøt med godt meierismør, kanel og sukkererstatning, eller jeg pisker kremfløte, og har i cottage cheese og bringebær. Mmm, blir som fake riskrem med bringebær :D
Gjest Frosk Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Ristede kikerter. Nøtter (kaloririkt, jada - men sunt, spesielt om man velger nøtter uten salt og som ikke er ristet i (palme)olje). Diverse grønnsaker (gulrotstenger, cherrytomater...) med hummus til, og evt pitachips (som ikke akkurat er sunt, men sunnere enn chips)
blargh Skrevet 3. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2010 Det var noen flotte forslag dere kommer med! Tusen Takk! Selv har jeg tenkt at hjemmelaget foccaciabrød med ost, paprika, agurk, egg og avacodo (med litt salt over avakadoen) er skikkelig kosemat. Okey, det kan klassifiseres som et måltid, men det høres så godt ut at det blir kosemat.
blargh Skrevet 3. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2010 Ristede kikerter. Nøtter (kaloririkt, jada - men sunt, spesielt om man velger nøtter uten salt og som ikke er ristet i (palme)olje). Diverse grønnsaker (gulrotstenger, cherrytomater...) med hummus til, og evt pitachips (som ikke akkurat er sunt, men sunnere enn chips) Jeg har forresten vært borti bloggen din før, og den er kjempebra! (jeg er veggis selv)
Cheesecake Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Jeg peleier å ta en kopp god gresk yoghurt (eller skyr naturell) og blander det inn med kanel. Så drysser jeg honning og f.eks hele mandler eller hasselnøtter over. Mmmmm..!
Frøken Helene Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Smoothie bruker vi mye som kveldskos. I tillegg har vi ofte mango/appelsin med vaniljekesam. Friskt og godt!
blargh Skrevet 4. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2010 Jeg peleier å ta en kopp god gresk yoghurt (eller skyr naturell) og blander det inn med kanel. Så drysser jeg honning og f.eks hele mandler eller hasselnøtter over. Mmmmm..! Et annet tips er å rive opp bare bittelitt sitronskall og blande inn i den greske yoghurten, da blir den frisk! Jeg ville også hatt oppi sukker da, og det blir en enkel og svært god dessert.
Chelsea Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Jeg liker grønnsaker og dip. Som dip bruker jeg Maarud dippulver blandet med kesam 8 % (jeg synes den med 1 % fett blir for sur, men det er jo smak og behag). Nam nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå