Gjest typish Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 hva syns folk her om jenter som snuser? sikkert tatt opp før men jeg bare lurer på om folk syns det er likestlt med menn som snuser eller om det er enda værre, eller whatever? hva syns dere?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Snus er ekkelt samme faen hvem sin kjeft det er i.
Vulpes Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Jeg er vant til det, er så mange jenter som snuser - men synes ikke det er noe fint. Også lukter det ekkelt. Men som sagt, jeg er vant til det, så jeg bryr meg jo ikke.
malmklang Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg er jente og snuser. Har bare fått én negativ kommentar på det faktum at jeg var en jente som snuste, og det var i... niendeklasse, for fem-seks år siden, fra ei utroooolig kul og badass røykejente i tiende. Ellers får en jo "ofte" kommentarer på at snusing er ekkelt, men jeg tror det er mer at snusing faktisk er ekkelt (herregud, det er jo egentlig det) og ikke hele kjønngreia.
Jumpforjoy Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Til å begynne med, så synes jeg det var rart med jenter som snuste, det var liksom en guttegreie. Men etterhvert som det har blitt vanlig, så har jeg vent meg til det. Snuser ikke selv, men har flere venninner som gjør det. Det lukter ikke akkurat digg, men er bedre enn å bli stående i en røyksky.
thirteen Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Snus er noe av det mest usexy jeg vet. Men jeg røyker, og vel, det lukter ikke akkurat nystekte vafler av meg, så jeg skal vel være litt forsiktig.
cyanid Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Ser ikke det ekle med mocca porsjonssnus... de lukter godt, og synes ikke så HVA er ekkelt med noe du verken ser eller lukter? Og ikke kom og gi meg den "Gutta synes sikkert ikke det er så digg å kysse deg når du har en slik vemmelighet oppe i leppa" men kjæresten min bruker 2 når han først skal ha det! Ho hei! ;-D Men nå snuser jeg ikke til vanlig da, bare i "Nåskaljegslutteårøyke"periodene jeg får avogtil, men ender opp med å begynne å røyke igjen siden jeg blir så sår i overleppa. Bakesnus, derimøt...
Gjest typish Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 helt enig i at bakesnus er no søl! detter fra hverandre og gud veit hva. Men selv snuser jeg en del catch og general ekstra sterk, catch lukter ikke no særlig egentlig, mens general derimot har den typiske snuslukta. jeg syns det har blitt veldig vanlig at folk dytter opp den lille posen under leppa så må si at jeg ikke tenker no over det, og når det gjelder å kysse med snus og trenger man jo ikke stikke tunga inn og slevje masse akkurat når prisen ligger der:) konklusjon, helt ærlig så syns jeg det er så normalt at jeg ikke tenker over det..
Gjesten Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Jeg har blitt så vant til at alle snuser at jeg ikke bryr meg. Det som irriterer meg er når folk (jente eller gutt) drar opp snuspakken (spesielt skruf) og åpner dem på f.eks. lesesalen. Det STINKER så jeg nesten brekker meg
Gjest Prøvekandidat Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 Snus er ekkelt samme faen hvem sin kjeft det er i. Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå