Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Overskrifta sier vel alt Har du noen favoritter ?
Anglofil Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Tja, hvor spennende er vet jeg ikke, men her er noen av mine favorittgrupper: Hello Kitty All Left Handers Unite Den nasjonale forrening mot orddeling (særskriving) Anglophile dnoɹƃ uʍop-ǝpısdn ƃuıʎouuɐ ǝɥʇ Foreningen for oss med splittet drøvel Fra boller til buritos - den kjære kokeboken som mange brukte den gang de gikk på ungdomsskolen. Denne er flittig i bruk den dag i dag. Spooks Sider: British TV Quotes Streken Hello Kitty Hell Whose Line Is It Anyway? Frank Sinatra Turner Classic Movies Mvh Yvonne
Gjest Lilje487 Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Dette er mine favorittgrupper, det vil si de gruppene jeg er oftest innom Jeg blir IKKE smittet av å gi en hiv-positiv en klem,omsorg eller respekt. Charlie Vold mot dyr burde være like straffbart som vold mot mennesker! Vi som elsker blå skyfri himmel, sol og varme lange sommerkvelder Flash Mob Oslo! Og denne syns jeg er veldig morsom: Join this if you want the police to yell "PIKACHUUUUUU!!" before tasing
Gjest hogwash Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Ikke på facebook, men synes det blri relevant likevel: http://www.lamebook.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå