Gjest Anna_Nor Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Får veeeldig dårlig samvittighet når jeg skriver dette,for kjæresten min gjennom 8mnd er en fantastisk mann. Før meg hadde han ikke hatt mye sex, kun et par ganger, mens jeg hadde hatt masse sex, bla. i lengre forhold. Vi er begge 22.. I begynnelsen gikk ting greit. Sexen var ikke fantastisk, men jeg krevde ikke så mye, misjonæren var både godt og romantisk. Nå begynner jeg å bli lei, og prøver å få han med på nye ting, og det er han med på. Problemet er at enten så kommer han altfor fort, eller så blir penis slapp mens vi holder på. Føler meg ikke akkurat sexy der jeg ligger midt i akten og kjenner at penis blir slapp!! vi prøver å snakke om dette , og han sier at ingenting er galt osv. Men det ødelegger både samlivet og selvfølelsen min Han prøver så godt han kan med fingring og slikking, men det blir for fort og for hardt, selv om jeg gir beskjed. da gjør han det rolig en stund, men når iveren tar overhånd blir det altfor hardt og fort for meg.. Jeg forteller han som sagt hva jeg vil osv, og spør hva han vil,men det virker ikke som det går inn hos han. Hva kan jeg gjøre? jeg vil ikke gi opp den fantastiske kjæresten min fordi sexen er dåårlig..
Berentsens Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Dere får prate litt mer da, slik at begge to forstår hva den andre ønsker.
Gjest TS Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Dere får prate litt mer da, slik at begge to forstår hva den andre ønsker. vi snakker hele tiden..
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Dump han. Penisen hans duger ikke. Neste gang du finner deg en type, spør hvor stort utstyret hans er på første date - ikke vits å kaste bort tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå