Gå til innhold

Til alle dere som savner BUGG

Fremhevede innlegg

Skrevet

God nyhet folkens=) :rope:

For noen dager siden så jeg BUGG i butikk hyllene igjen :)

Det lå riktig nok ikke for seg selv å kosta 2,50 kr som jeg husker dem. Derimot var de i pose med flere BUGG i.

For det var BUGG det het ikke sant?

Banansmak og lakrissmak med tatovering i. Jeg husker rett da ikke sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lå riktig nok ikke for seg selv å kosta 2,50 kr som jeg husker dem. Derimot var de i pose med flere BUGG i.

Stemmer at det er Bugg. Men så vidt jeg har hørt, så er den ikke helt lik. Den nye er sukkerfri (eventuelt at den bare har mindre sukker, jeg husker ikke helt), og det er visst noen nye smaker.

Skrevet

De er ikke noe gode. Bugg skal være så fulle av sukker at tenna klistrer seg sammen.

(Jeg husker da buggen kosta 50 øre, jeg...)

Skrevet

De nye buggene har skall på utsiden som knaser, slik som Ekstra har, de er sukkerfrie og har nye smaker. Men de er gode, bare du ikke forventer "bugg"... For de ligner ikke engang.

Jeg husker at de kostet 50 øre :rødme:

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Det smaker desverre ikke "skikkelig" bugg :( Men man får blåst store bobbler uten at det setter seg fast i ansiktet med nye bugg også :)

Gjest Emera
Skrevet

Niks, det der er ikke Bugg i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor de har lansert de nye tyggisene under det navnet. Lurt oss, har de! :sur:

Skrevet

Niks, det der er ikke Bugg i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor de har lansert de nye tyggisene under det navnet. Lurt oss, har de! :sur:

Helt enig. Må si disse var en skikkelig nedtur, er på ingen måte det samme. :(

Skrevet

Husker jeg ble skikkelig skuffa da jeg smakte på disse "buggene".Det er jo ikke bugg i det hele tatt, JUKS!! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...