Gjest Ellisiv Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Hvor finner jeg den ultimate RØDE power-leppestiften? Merke, fargekode, pris? Ble så inspirert av den nye avataren min. Synes knallrøde lepper er driiitstilig. Jeg er forøvrig brunøyd brunette.
Bradshaw Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Christian dior har en fin en... ligger vel på rundt 200 kr. fargekode husker jeg ikke... men pass på så tennene dine ikke er for gule, da er det skikkelig ufresht med rød leppestift.... liker knæsje leppefarger jeg og (men har fallt for rosa.... tusjpennen fra ysl var perfekt etter den tørket ut etter 5 dager!!!)
tuji Skrevet 14. september 2003 #3 Skrevet 14. september 2003 Jeg har funnet den perfekte! Den er fra clinique, men jeg husker ikke nummeret, så jeg må komme tilbake til det...
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #4 Skrevet 14. september 2003 Clarins har slike røde leppestift...
:-) anna Skrevet 14. september 2003 #5 Skrevet 14. september 2003 Min favoritt er Chanel nr 88 calypso. Ikke for oransje og ikke for rosa. Men den er i ferd med å gå ut av produksjon :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå