Gå til innhold

Doggy style


Gjest first

Anbefalte innlegg

Gjest first

I en alder av 24 har jeg enda ikke prøvd Doggy style. Vil prøve dette ut i morgen med kjæresten min. Vi har ikke vært sammen så lenge men har hatt utrolig god sex og vi begynner nå å kjenne hverandre så godt nå. Jeg merker på henne at vi finner på litt nye ting, selv om det fremdeles er "bare" 3 stillinger vi har brukt til nå, misjonæren, på siden mot hverandre ( som jeg liker kjempegodt ) og hun oppå. Hun er blitt mer vågal og jeg har bare så lyst å snu henne rundt og ta henne. Hun liker det litt sånn, vel, ikke "røfft" men hun sier "ta meg" og "knull meg" under akten. Jeg blir opphissa av det i alle fall! :)

Er Doggy style noe som dere damer liker? Hvordan kan jeg best stimulere klitten hennes samtidig , altså, hvordan er den beste Doggy style stillingen for å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest typish

det er veldig deilig å bli tatt i doggy, syns jeg. det beste er nok å støtte seg på henda med hodet på puta så stussen står opp, på en måte:p

det er verdt å prøve, mange gutter som syns det er den beste stillinga for dem.

ta hånda rundt livet på dama og stimulere klitoris, f eks. prøv dere frem! lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg liker det kjempegodt jeg:) særlig fordi du kan stimulere klitten samtidig. du står jo bak henne og har begge hender å gjøre noe med.. enten stimulere klitten eller ta på puppene eller noe sånt. jeg syns det er godt i hvert fall og jeg kjenner mye bedre at det er noe inni meg enn at han for eksempel sitter opp på meg. men du må snakke med henne om hva hun syns er best.. litt langsomt eller fort etc etc.. :) alle jenter liker det jo forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har stor sans for denne stillingen, men foretrekker å stimulere klitten selv. Iallfall har ingen mann fått det ordentlig til. Bør kanskje ha litt lange armer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sparvöga

Jeg blir alltid overrasket over hvor godt doggy er. Han treffer på en måte som gjør det utrolig deilig. Dessuten opphissende å vite at han liker utsikten når jeg står klar til å ta imot. :) Han kommer alltid fort i doggy, deilig det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Elsker å pule i doggy, min kjære liker å presse meg ned i madrassen, dra henda mine bakover og kjøre på.

Det er helt vilt godt.

Og så er det kjempefint om han bare synker sammen etter orgasme, oppå ryggen min. Så ligger han oppå meg og holder litt rundt meg, som to standa skilpadder på land :P

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er veldig deilig...Jeg syns det er best at han holder et skikkelig grep om hoftene. Stimulerer klitten selv mens vi holder på ( hvis jeg ikke bare nyter uten å stimulere. Hvis han er i ferd med å komme stimulerer jeg for å komme samtidig...;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er herlig, og det er deilig å bli tatt av en mann som virkelig mener det :lur:

Synes det er godt om han stryker, knar og slår meg på rompa, eller bare holder et fast tak i rompa/hoftene, mens jeg tar meg av klitten selv. Rompa er utrolig følsom, og det gjør orgasmen min ekstra sterk om han bruker litt tid på den.

Etterhvert kan man også eksperimentere med en finger rundt eller litt innenfor rompehullet :jepp:

At han kollapser oppå meg når han kommer er også deilig :yvonne:

Bare husk å være forsiktig med dasking og finger i rompa. Prøv deg forsiktig fram, og se om hun ser ut til å like det. Om du er usikker er det bedre å spørre enn å gå over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som ikke er så veldig glad i doggy fordi det gjør så vondt. Derfor synes jeg det er greit å være forsiktig i starten og så kan du støte hardere dersom hun synes det er godt. Nå sier jeg ikke at doggy er utelukket dersom hun synes det er vondt. Da gjelder det bare å øve seg litt slik at du vet hvor langt inn du kan gå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg setter stor pris på å bli tatt bakfra.

For meg blir det fort for mye med finger på klitten samtidig, da blir orgasmene så sterke at jeg ramler sammen (bokstavelig talt) mister helt kontroll over kropp og stilling og med en mann på et par meter over seg, kan det fort føre til whiplash, eller lignende. (ikke tøys nei)

Så prøv deg fram, rolig, spør henne hva hun liker og se hva som skjer.

Digg er det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ikke vær så forsiktig. Du vil se eller høre det verbalt om hun ikke liker det. Slå deg løs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ikke vær så forsiktig. Du vil se eller høre det verbalt om hun ikke liker det. Slå deg løs ;)

Nei, ikke hør på Anonym. Du må være ytterst forsiktig, ikke bare ved doggy men hele tiden. En mann bør alltid være behersket og fattet, inkludert i senga. Dessuten er det bare primitivt, apete og uverdig å slå seg løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doggy

Jeg har kun prøvd doggy style en gang og da hadde jeg litt problem med å entre. Etter litt famling ba jeg henne ta den inn selv :tristbla:

Noen tips? Litt prestasjonsangst for neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Nei, ikke hør på Anonym. Du må være ytterst forsiktig, ikke bare ved doggy men hele tiden. En mann bør alltid være behersket og fattet, inkludert i senga. Dessuten er det bare primitivt, apete og uverdig å slå seg løs.

Når hun ligger og snakker naughty så ser jeg ikke problemet med å slå seg løs.

Litt trist at hun ikke hjalp deg med å føre den inn med en gang. Det du kan gjøre er jo å finne veien ved hjelp av hendene. Dra hånden fra venusberget eller klitten og følg rolig til du finner første hull. Hold hånden der som en pekepinn for kuken :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun prøvd doggy style en gang og da hadde jeg litt problem med å entre. Etter litt famling ba jeg henne ta den inn selv :tristbla:

Noen tips? Litt prestasjonsangst for neste gang.

Bare rot rundt med staken til du finner noe fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hør på Anonym. Du må være ytterst forsiktig, ikke bare ved doggy men hele tiden. En mann bør alltid være behersket og fattet, inkludert i senga. Dessuten er det bare primitivt, apete og uverdig å slå seg løs.

:ler:

Jeg har kun prøvd doggy style en gang og da hadde jeg litt problem med å entre. Etter litt famling ba jeg henne ta den inn selv :tristbla:

Noen tips? Litt prestasjonsangst for neste gang.

Hjelper'n alltid inn, jeg. Bir for mye famling hvis ikke. Tenker ikke over det engang. "Pulings, ja. Hjelpe'n inn, da.". Dønn, og nyyt!

Ingenting å ha prestasjonsangst for, det ække alltid så lett å finne veien sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...