Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nytt har nå et fra ikea til 300 og det ser virkelig ikke ut.

Har lyst på et pent og litt maskulint bord, har sett på heltre eller vurdert å lage selv i flis/stein/tre.

Stua og kjøkkenet er i en åpen løsning store lysebeige fliser på gulv 2005y50r maltegips vegger stor sort sofa og sort tv stero osv, kjøkken i hvithøyglans m bjørk heltrebenkeplate.

idealmål er ca 60x150-160 høyde 45-50

Kan være dyrt men da må det også være holdbart, ikke aktuelt å kjøpe et dyrt bord som ikke tåler en fest! :)

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger nytt har nå et fra ikea til 300 og det ser virkelig ikke ut.

Har lyst på et pent og litt maskulint bord, har sett på heltre eller vurdert å lage selv i flis/stein/tre.

Stua og kjøkkenet er i en åpen løsning store lysebeige fliser på gulv 2005y50r maltegips vegger stor sort sofa og sort tv stero osv, kjøkken i hvithøyglans m bjørk heltrebenkeplate.

idealmål er ca 60x150-160 høyde 45-50

Kan være dyrt men da må det også være holdbart, ikke aktuelt å kjøpe et dyrt bord som ikke tåler en fest! :)

Tips?

Jeg er forelsket I dette sofabordet, men den er bare 39 cm I høyde

har så lyst på det, men tenkte det passet perfekt til meg siden jeg bor I en liten studenthybel. Du ønsker vell noe større!

ta en titt på den og resten av siden kanskje du finner noe du liker :)

http://www.bolia.com/nn-no/catalog/norway/bolia_no/stuen/sofabord/bowl/03-030-10_4772.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...