Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Har så lyst til å gifte meg i den hvite eowyn-kjolen... Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en som ligner?
Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2003 Oi, sorry... var visst veldig surrete når jeg skrev denne. Menr den hvite kjolen fra "Two Towers". Fant bare dette bildet, og det viser ikke kjolen ordentlig.. http://www.warofthering.net/movies/photos/...ps/image4.shtml
MIKKELBRUD Skrevet 13. september 2003 #4 Skrevet 13. september 2003 Hva er Eowyn kjolen??? Har du bilde av den? Jeg sendte bilde av drømmekjolen til et syatelier, fikk sydd en lik etter mine mål og betalte 5000,- for den( slep og mye håndarbeid/broderier) Da kjolen kom, satt den som et skudd, behøvde ikke tilpasses på noen måte :D Kanskje det kan være et alternativ for å få tak i den kjolen du ønsker deg? Lykke til!
Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2003 Fant bedre bilder fra noen som har sydd en lignede; http://www.alleycatscratch.com/lotr/Human/.../Eowyn/Wool.htm Desverre selder denne siden bare mønsteret, og jeg kan ikke sy..
Imax Skrevet 14. september 2003 #6 Skrevet 14. september 2003 Min kusine giftet seg i en slik kjole i sommer! Se bilder her: Hun fikk sydd den i asia etter et bilde. Den var dødslekker! Lykke til!
Diva Skrevet 15. september 2003 #7 Skrevet 15. september 2003 Sjekk denne linken : http://www.lindsayfleming.com/skye.htm#lindsayfleming Sjekk menyen i blått nederst, og se flere modeller. Mye fint her Ellers så kan du evt. søke på "medieval wedding dress" e.l. på www.altavista.com for eksempel. Lykke til :D Synes de er fantastiske selv
Diva Skrevet 15. september 2003 #8 Skrevet 15. september 2003 P.S : sjekk modellen "Bonnie". Den likner veldig :D
Pip Skrevet 15. september 2003 #9 Skrevet 15. september 2003 ...bare sniker meg inn for å si at Iona-kjolen på den linken Diva la inn var utrolig fin!!! Og ligner akkurat på 'Eowyn-kjolen'! Lykke til Vigfa - du blir helt sikkert kjempefin i en sånn kjole!! :D
Dødspingvinen Skrevet 15. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2003 Tusen takk for alle flotte svar! Har nå fått kontakt med ei jente fra New Zealand som har sydd sin egen, og hun skal i verste fall sende meg mønster så jeg får prøve selv :o Kan ikke sy i det hele tatt, men... Kusinen din ble kjempeflott, Imax. Bare så jeg har fatt sagt det :D Nå skal jeg sjekke linkene dere har gitt meg, men vurderer å gjøre som Mikkelbrud å få en sydame med på laget
Dødspingvinen Skrevet 15. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2003 Oi.... De kjolene var utrolig fine, Diva..
Diva Skrevet 16. september 2003 #12 Skrevet 16. september 2003 Hehe, ikke sant Lykke til, Vigfa :D Tipper du blir kjempefin :kgsmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå