Gå til innhold

Bryllupsnatten, hvordan var den ? (til dere som er gift/har vært)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som er gift, eller noen gang har vært det, hvordan ble bryllupsnatten ? Jeg er av den erfaring redd for at man etter en sååå lang dag sikkert er driiitsliten og ikke orker så alt for mye ! Så ja jeg lurer på om folk klarer å ha en så fantastisk hyrdestund når selve bryllupsdagen er over, eller er det mer normalt enn folk tror at man rett og slett er for slitne ??

Noen erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi endte opp med å ha med vår 8 mnd gamle datter... :gjeiper: Hun skulle egentlig være med besteforeldrene, men hun våknet utpå natta (sov i vogn utenfor lokalet) og ville ikke sove, og bare være med meg og mannen, så det var like greit å ha henne med... Vi var begge så slitne at jeg tror jeg sovna før hodet traff puta omtrent...

Men, vi fikk faren min til å hente henne om morgenen, så fra i 8.30-tiden til utsjekk klokken 12 så hadde vi bryllupsmorgen med badekar, jordbær&champis og alt annet som hører med :lur:

Endret av Concertina
Skrevet

Vi dro hjem til vårt eget hus, gav hverandre gavene vi hadde kjøpt til hverandre, kledde av hverandre og sovnet :fnise:

Så tok vi heller igjen det tapte på morgenen :lur:

Skrevet

Vi tilbrakte tiden på badet...måtte plukke ut 70 hårspenner i håret.

etterpå sovnet vi begge to :yvonne:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mensen ;)

I tillegg var jeg (vi) kjempeslitne etter en lang, fin og begivenhetsrik dag :)

Skrevet

Vi la oss ikke før halv syv på morgenkvisten; festen varte og rakk og vi hadde ikke lyst til å gå glipp av noe. Så det ble bare med soving for vår del, vi var rimelig utslitte da vi endelig kom oss til sengs, kan man si. :ler:

Vi tilbrakte tiden på badet...måtte plukke ut 70 hårspenner i håret.

Bare 70? Jeg hadde over 300. :fnise: De ble plukket ut av et par venninner helt på tampen av festen.

Skrevet

Vi var kjempslitne. Måtte først plukke ut alle hårspennene, så få av meg stasen, det er ingen overdrivelse at jeg lengtet til senga;) Vi sovnet nok nesten momentant begge to, siden dagen var så full av inntrykk og opplevelser, god stemning og flotte mennensker .Vi sov lenge dagen etter, men tok bryllupsnatta igjen på bryllupsreisen to dager etter:)

Skrevet

Et tips til bryllupsnatta om man har kjole med mange små knapper med bittesmå hemper rundt: Ta med heklenål for å løsne hempene. De er ikke helt laget for grove mannehender. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vi var rimelig trøtte og brisne :fnise: begge to, men vi kom oss da opp på rommet, fikk av meg kjolen slik at mannen fikk se det sexy undertøyet mitt :lur: og vi fikk bort all risen som brudepikene hadde kastet, risen var bokstavelig talt over alt; i håret mitt, i kjolen, i bh-en ++ :overrasket: Så kom vi oss i seng ... :sengekos:

Skrevet

Brudepikene mine hadde pyntet rommet med blomsterpedaljer og små hjertekonfetti...sterinlys og fylt opp boblebadet for oss :rødme:

Vi dro tidlig fra festen(01:00) og var litt slitne, men ikke slitne nok at vi ikke skulle rekke et deilig bad og litt :sengekos: Ble også :sengekos: morningen etter før vi fikk frokost ut på balkongen :)

TIPS: Mens vi var i badekaret hjalp mannen meg å få ut alle hårspennene....alle 150 av dem :fnise:

• 1 år senere...
Skrevet

Vi var slitne og etter hårspenne-seremonien sovnet vi. Fullbyrdet pakten noen dager senere, med renter.

Skrevet

Vi festet også til neste morgen. Når vi først kom oss i seng så bråsovnet vi begge to.

Skrevet

Tror faktisk de fleste bare ønsker og sove etter en lang og begivenhetsrik dag til tross for at en hadde sett for seg noe helt annet! :) Absolutt ingen krise, og intet i veien for at en kan trekke inn i det sexy undertøyet som man har lagt sjela si på et tidspunkt man er uthvilt og opplagt!

Skrevet

Vi dusjet begge to, fikk ut all hårsprayen av håret mitt, og sluknet fort på puta begge to <3 slitne etter alle dagens inntrykk.. Så tok man det igjen morgenen etter:)

Skrevet

Vi kom på hotellet, det første jeg gjorde var å gå ut av brudekjolen min, herlig! Så satt vi i hver vår morgenkåpe og spiste frukt, og prøvde å svelge alle opplevelsene, tankene og følelsene for den dagen. Vi gikk å la oss, og sovnet kjempefort! Noen dager etter var det bryllupsreise, og vi tok igjen bryllupsnatta der. :fnise:

Skrevet

Vi kom til hotellet, spiste litt frukt og sovnet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi og hadde en seanse på badet med å plukke ut hårnåler....

Det var så romantisk da vi kom inn i den rorbua vi skulle sove i, de som eide stedet hadde, på eget initiativ, satt telys på alle trappetrinn, overalt på badet, og masse tente kandabler i selve rommet! Ingen viste heller hvor vi skulle sove, så vi slapp å bli utsatt for morsomheter fra venner. Bortsett fra forloverne våre da, de hadde kjøpt champagne og jordbær som sto og ventet på oss, med et koselig kort fra de :rodmer:

Vi var dødsens slitne begge to, så vi satt litt og tok et glass champagne, så sloknet vi tvert.....men neste morgen derimot... :sjenert:

Jeg fikk et smykkeskrin fra mannen, og da jeg åpnet det så var det en nydelig diamantring inni, type "prinsessering". Og mannen hoppet av glede da han fikk playstation med bilspill fra meg :fnise:

Også spiste vi frokost med alle andre gjestene som også hadde overnattet, før vi tok med oss de ferdigpakkede koffertene og stakk på bryllupsreise, to uker til Seychellene :rodmer:

Foreldrene våres hadde tatt på seg oppgaven å frakte alle gavene hjem til oss, og vi trengte ikke rydde eller noe, det gjorde de som eide stedet vi var på..

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vi trakk oss tilbake til suiten, tok et bad sammen, spiste litt sjokolade, snakket litt om dagen og rakk en :sengekos: før vi sovnet. Kjempeslitne, men fornøyde!

:sovne:

Jeg var lur og valgte en frisyre uten firehundretusen hårspenner heldigvis! :fnise:

Skrevet

Vi kom til suiten, spiste frukt og drakk champagne, badet sammen, hadde sex og sovnet momentant. Frokosten på balkongen morgenen etter i strålende solskinn og med utsikt over operaen dagen var helt fantastisk!

Skrevet

Vi hadde bryllupsnatta ute på eit fyr. Då vi kom dit (vi skifta klede heime hos foreldra mine) la vi oss i senga, åt litt frukt og drakk litt brus, kosa oss litt :sengekos: og så sov vi så godt som vi aldri har gjort før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...