Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #21 Skrevet 5. april 2010 Vi hadde et enkelt bryllup i utlandet med overnatting hjemme hos svigers etterpå... Vi hadde hyggestund : helt til min mor kom å banket på for å informere om at badet var ledig (Var ikke første gang for oss eller...) Men måtte stoppe midt i forspillet for å høre hva mamma ville og hun virket litt pinlig berørt (skjønte vel hva som hadde foregått...)
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #22 Skrevet 5. april 2010 Fordi vi lever i et moderne land i den vestlige verdenen og holdninger om at jomfrudommen er så voldsomt spesiell er utdatert. Merkelig at man velger å knytte seg juridisk til noen man ikke har hatt sex med, ettersom sex er en såpass viktig del av et samliv. Mens enkelte av oss mener folk legger alt for stor betydning og alt for mye viktighet til sex. For meg er det mange andre askepter ved et samliv som er MYE MYE viktigere! (var ikke jomfru når jeg giftet meg dog)
Gjest jenteløve87 Skrevet 5. april 2010 #23 Skrevet 5. april 2010 Forbered deg til at det kan gjøre vondt og at du blir skuffet ! Sånn sett er jeg glad for at jeg vet hva jeg går til !!! Når man har hatt sex og har erfaring er sexn SÅ mye bedre, første gang er sjeldent godt, artig osv. for noen. Men for all del Lykke til ! Hehe. Sa ikke at jeg var jomfru. Vi har begge vært seksuelt aktive med tidligere partnere. Så jeg vet hva jeg går til.. Men når du har valgt å vente til man er gift før man har sex, type to og et halvt år, så er det ikke feil når man først "får lov". Sier ikke at vi på død og liv skal ha oss på bryllupsnatta, det kommer jo helt an på formen! Jeg sier bare at jeg tror spenningsnivået vil være annerledes når man ha valgt å vente.
Gjest jenteløve87 Skrevet 5. april 2010 #24 Skrevet 5. april 2010 For de som har hatt sex før vil det antagelig være "verdt det" å sove også Må forøvrig bare legge til at jeg syns det er veldig merkelig at det faktisk finnes mennesker i 2010 som fortsatt venter med å ha sex til etter de er gift! Hvorfor det?! Det finnes faktisk de som fortsatt mener at sex er en svært intim greie, og som av den grunn ikke har lyst til å hoppe på hva som helst. De som ønsker å vente fordi det gir ekteskapet er helt ny dimensjon synes jeg bare er skjønt og ytterst respektfullt. Jeg tror at ethvert menneske ønsker å føle seg spesiell, og dersom man er den ene, eller blant de få, som har delt noe så intimt, så tror jeg det kan gagne samlivet. Vi har tidligere hatt sex begge to. Vi vet godt hva dette går ut på. Men da våre forhold tok slutt så tenkte vi begge på at vi faktisk har "gitt" bort en liten del av den intime delen av oss. Når vi ble sammen ble vi derfor enige om at det er verdt å vente på dersom det skulle bli oss. Vi gifter oss om litt under ett år, og det er ingen av oss som angrer på det valget
Gjest jenteløve87 Skrevet 5. april 2010 #25 Skrevet 5. april 2010 Fordi vi lever i et moderne land i den vestlige verdenen og holdninger om at jomfrudommen er så voldsomt spesiell er utdatert. Merkelig at man velger å knytte seg juridisk til noen man ikke har hatt sex med, ettersom sex er en såpass viktig del av et samliv. Hvis du ikke har klart å finne ut om det er seksuell kjemi der før man gifter seg, så er det faktisk ens egen feil. Da har man gjort dårlig research Hehe. Sex er ikke alt i et samliv. Hvis man tror det, da mener jeg at man har misforstått hele greia. Sex kan underbygge og styrke kjærligheten, men sex skaper ikke kjærlighet. Det er ikke dermed sagt at man er perfekte sexpartnere med en gang. Men uansett hva media, serier og filmer sier, så kan sex faktisk læres. DET handler om innstilling Og innstillingen burde man i hvertfall klart å finne ut før man gifter seg
Gjest gest Skrevet 5. april 2010 #26 Skrevet 5. april 2010 Mannen min ville gå ut på byen, så jeg gikk hjem alene i "sokkelesten". Han hadde null respekt, og sånn var hele ekteskapet dessverre. Vi er skilt nå
Punky Brewster Skrevet 5. april 2010 #27 Skrevet 5. april 2010 Vi var leeenge på festen og kom til hotellet i 4-tida. Vi hadde allikevel sex før vi sovnet, ikke den beste sexen vi har hatt, men det var ganske fint allikevel. Dagen etter koste vi oss ordentlig med sen utsjekking osv. Jeg er glad bryllupsnatta ikke var vår første gang for da ville jeg reist mye raskere fra bryllupsfesten og den ville jeg ikke vært forunt. Vi hadde en fantastisk bryllupsdag; den dagen var en viktig og stor dag og jeg synes det er bra vi ikke presset enda mer betydning inn i den dagen. Det å gifte seg er en så fin og personlig opplevelse (selv med mange gjester) og for min del var det fint å kunne nyte det uten å ha det ekstra presset med at det skulle være "vår første gang" i tillegg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #28 Skrevet 9. april 2010 Jeg er ikke gift selv, i følge flere gifte venninner er bryllupsnatta oppskrytt -man er sliten, trøtt og kanskje litt beruset og vil hest bare sove...
Gjest Mann40 Skrevet 9. april 2010 #29 Skrevet 9. april 2010 På bryllupsnatten pulte jeg min nye kone! Straks vi var innenfor hotelldøren serverte jeg henne champagne, tok av henne kjolen, kledde av henne alle klærne, dro av henne strømper og undertøy og hadde deilig sex før vi sovnet inn i hverandres armer. Sliten etter en lang bryllupsdag? Ja selvfølgelig, men så gifter man seg ikke hver dag da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå