-C- Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Kunne jo ha postet dette inne på Bryllup, men der "skal" jo folk gifte seg, og er ikke nødvendigvis gift, så jeg satser på å spørre her inne heller. Til dere som er gift, eller noen gang har vært det, hvordan ble bryllupsnatten ? Jeg er av den erfaring redd for at man etter en sååå lang dag sikkert er driiitsliten og ikke orker så alt for mye ! Så ja jeg lurer på om folk klarer å ha en så fantastisk hyrdestund når selve bryllupsdagen er over, eller er det mer normalt enn folk tror at man rett og slett er for slitne ?? Noen erfaringer ?
Nigo-san Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hehe... Han dro rett på jobb, og jeg dro hjem for å vaske ut leiligheten som skulle legges ut for salg, og slik gikk no bryllupsnatta Nå er det vel de færreste som gjør akkurat det, men jeg tror det er mange som er for slitne når de har avholdt et kjempebryllup, i likhet med oss som vasket leilighet. Og er det egentlig så farlig? For min del gjorde det ingen verdens ting, vi har hatt mer enn nok av sex både før og etter akkurat den dagen. Det spilte rett og slett ikke noen stor rolle. Tross alt har man 40-50 år å ha sex på etter giftermålet (og ja, du hadde sikkert ikke fått dette svaret inne på Bryllupsforumet ) Lykke til!
Branna Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Vi dro fra festen rundt tolv, så det var jo ikke så fryktelig sent. Da vi kom til bryllups-suiten på hotellet så var vi jo veldig slitne, men etter et romantisk boblebad med sjampanje og frukt så ble det nå en hyrdestund på oss likevel... selv om jeg egentlig ikke hadde forventet det. Anbefaler boblebad, det roer i hvert fall ned en stresset kropp, og romantisk er det også. Og så er det en fordel med at man blir stelt litt for, slik som på et hotell, hvor det er sen utsjekking og frokost på sengen dagen etter. Man kommer liksom i litt god stemning. Jeg tror uansett at når det kommer til stykket, så er det ikke verdens undergang om det ikke blir sex på bryllupsnatta. Er man sliten, så er det jo feil å ha sex bare fordi man føler at man må, at det er forventet av en. Da er det vel bedre å ta det morgenen etter for eksempel?
Gjest Iril Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Vi sov! Eller, lå en god stund og holdt rundt hverandre, koste og snakket sammen om det aller meste, men sovnet etterhvert begge to. Synes ikke det er av betydning om vi hadde sex den natta eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Vi sov. Men hadde hotellet en stund ut på dagen neste dag, så vi koste oss en del da
Gjest huhu Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Pratet om festen. Koset oss med alle godsakene hotellet hadde satt fram til oss - og så sov vi. Ingen sex der nei.. :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Jøss, de fleste sover jo? Hadde jeg aldri trodd hehe. Da fikk jeg bekreftet den myten haha..
Gjest jenteløve87 Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 Jeg tror kanskje det varierer litt. Altså svært mange av de som gifter seg i dag har hatt sex tidligere, og dermed er ikke bryllupsmatta så annerledes enn mange andre netter. Det vil ikke være knyttet så mye ekstra spenning eller forventning til natta. Og jeg ser for meg at de aller, aller fleste er slitne denne natta. Men, for de som har valgt å vente, så tror jeg spenningsnivået er et helt annet, og da tror jeg motivasjonen kan være der likevel :-) Selv om man er trøtt og sliten.
-C- Skrevet 4. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2010 Jeg tror kanskje det varierer litt. Altså svært mange av de som gifter seg i dag har hatt sex tidligere, og dermed er ikke bryllupsmatta så annerledes enn mange andre netter. Det vil ikke være knyttet så mye ekstra spenning eller forventning til natta. Og jeg ser for meg at de aller, aller fleste er slitne denne natta. Men, for de som har valgt å vente, så tror jeg spenningsnivået er et helt annet, og da tror jeg motivasjonen kan være der likevel :-) Selv om man er trøtt og sliten. Forbered deg til at det kan gjøre vondt og at du blir skuffet ! Sånn sett er jeg glad for at jeg vet hva jeg går til !!! Når man har hatt sex og har erfaring er sexn SÅ mye bedre, første gang er sjeldent godt, artig osv. for noen. Men for all del Lykke til !
LilleVillemo Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Den natten sov vi, lykkelig utslitt i hverandres armer. tok vi når vi kom hjem
Wildrose Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Kunne jo ha postet dette inne på Bryllup, men der "skal" jo folk gifte seg, og er ikke nødvendigvis gift, så jeg satser på å spørre her inne heller. Til dere som er gift, eller noen gang har vært det, hvordan ble bryllupsnatten ? Jeg er av den erfaring redd for at man etter en sååå lang dag sikkert er driiitsliten og ikke orker så alt for mye ! Så ja jeg lurer på om folk klarer å ha en så fantastisk hyrdestund når selve bryllupsdagen er over, eller er det mer normalt enn folk tror at man rett og slett er for slitne ?? Noen erfaringer ? Hehe, jeg husker vi var rimlig utslitte og sovent egentlig tidlig, men det var jo kos uansett da, første natten som man og kone er jo spesiell, selvom man kanskje ikke har den mest dampende sexakten akkuratt den natten;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #13 Skrevet 4. april 2010 Jeg vet at hadde jeg vært jomfru på bryllupsnatten ville jeg i hvert fall ha ventet til morgenen etter, for sex når man er sliten, trøtt, verker i kroppen etter en land dag, gjerne har spist litt mer enn man burde osv osv - ikke optimalt..
Gjest Tine Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Vi var slitne, så ingen av oss var i humør til å ha sex i timesvis. Vi lå inntil hverandre og snakket om hvor vellykket dagen hadde vært, hadde intim sex og sovnet med armene rundt hverandre. Morgenen etter var vi mer opplagte og holdt på en stund før vi gikk til frokost.
jeg skal ha barn Skrevet 4. april 2010 #15 Skrevet 4. april 2010 ohhhhhhh så mange som har sovet på bryllupsnaata uten samleie,,, vi hadde på bryllups natta, og det var herlig, jeg var jomfru så det var verdt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #16 Skrevet 4. april 2010 Vi var helt utslitt da vi kom til hotellet. Tok sin tid å få sagt hadet til gjestene... Og så skulle jeg fjerne en millioner hårspenner fra håret. Og mannen måtte vandre rundt etter en nattåpen bensinstasjon så lenge, for vi hadde glemt tannkrem. Hehe, var jo litt morsomt da. Vi tok en dusj begge to, snakket om hvor fantastisk dagen hadde vært, lå i teskje... og sovnet. Dagen etterpå hadde vi morgensex :-) Bryllupsnatt- eller dag spiller jo ingen rolle. Og man har et liv på seg Lykke til!
Olive Skrevet 4. april 2010 #17 Skrevet 4. april 2010 (endret) ohhhhhhh så mange som har sovet på bryllupsnaata uten samleie,,, vi hadde på bryllups natta, og det var herlig, jeg var jomfru så det var verdt. For de som har hatt sex før vil det antagelig være "verdt det" å sove også Må forøvrig bare legge til at jeg syns det er veldig merkelig at det faktisk finnes mennesker i 2010 som fortsatt venter med å ha sex til etter de er gift! Endret 4. april 2010 av Olive
jeg skal ha barn Skrevet 5. april 2010 #18 Skrevet 5. april 2010 For de som har hatt sex før vil det antagelig være "verdt det" å sove også Må forøvrig bare legge til at jeg syns det er veldig merkelig at det faktisk finnes mennesker i 2010 som fortsatt venter med å ha sex til etter de er gift! jepp det finnes mange, jeg giftet meg da eg var 19 så det var ikke lang vente tid, om jeg hadde ikke funnet drømme mannen min hadde jeg vært jomfru fram til idag,..... :søvn:
fink Skrevet 5. april 2010 #19 Skrevet 5. april 2010 For de som har hatt sex før vil det antagelig være "verdt det" å sove også Må forøvrig bare legge til at jeg syns det er veldig merkelig at det faktisk finnes mennesker i 2010 som fortsatt venter med å ha sex til etter de er gift! Hvorfor det?
Olive Skrevet 5. april 2010 #20 Skrevet 5. april 2010 Hvorfor det? Fordi vi lever i et moderne land i den vestlige verdenen og holdninger om at jomfrudommen er så voldsomt spesiell er utdatert. Merkelig at man velger å knytte seg juridisk til noen man ikke har hatt sex med, ettersom sex er en såpass viktig del av et samliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå